Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:00

Alwien daar noem je wel een punt..moest wel lachen toen ik de titel las van dit topic en nog harder toen ik het krantje zag.
Kijk, het is een online winkel denk ik, zo zijn er ook veel ruitersportwinkels online, alleen daar hebben ze gok ik wel verstand van zaken. Moet zeggen dat ik het nog een behoorlijke prijs vind ik, zo vanaf de foto gezien ziet het eruit alsof die van karton is Tong uitsteken
Durf te wedden dat er zeker wel een reactie van de trekpleister komt hoor, zou me nl vies tegenvallen als dat niet gebeurd. Net wat iemand hier al zei, gaat om een bepaalde doelgroep en dat hebben ze helaas niet zo slim bekeken..

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:05

Jeetje, het moet niet gekker worden. Mijn gedachte was gelijk: En dan zeuren mensen die zo'n zadel kopen dat hun paard last van zn rug heeft!
En een zadel van 1200 euro naar 400 euro? Dat is wel een superaanbieding! Kan niet veel soeps zijn dan!
Arme paarden van de mensen die zo'n zadel kopen!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:08

ja maar 1200 euro is best veel en ze vermelden er geen merk bij en een merkloos zadel voor dat bedrag daar geloof ik niet in ik heb ook mijn twijfels

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:08

woow ik zag de titel en dacht nee
jeetje het moet niet gekker worden...
een deken of halster oke maar een zadel bij de drogist?
Ga je ff shampoo enzo halen koop je ook maar gelijk ff een zadel...
EN die arme paarden met hun ruggetjes

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:17

daantjuhhh schreef:
Laanbanaan schreef:
www.kortingswinkel.nl daar staan ze ook op! Met dezelfde prijsverlagingen.

en exact dezelfde beschrijving!

Welicht dat deze artikelen door 1 bedrijf worden verzonden? Is heel normaal, doen diverse postorderbedrijven.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:21

Als die zadels 1200 euro waren moeten dat toch wel kwaliteitszadels zijn,1200 euro heb je een eersteklas veelzijdigheidszadel voor.
Vind 400 euro nog te duur ,zullen wel een partij ergens gekocht hebben in India ofzo.
Denk eerder dat de ruiterspeciaalzaken een klacht in moet dienen.
Vindt het raar dat een drogist alles maar mag verkopen.
Heeft iemand al zon zadel in het echt gezien?

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:32

Heeft iemand al zon zadel gekocht? Clown Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet, aanvoelt enz enz.
Vind het wel n stom iets van de trekpleister

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:39

ik heb ze net een mailtje gestuurd, hoe ze het in hun hoofd halen om een paardenzadel te verkopen, of het helpt weet ik niet, maar ik heb het in ieder geval gezegd, je koopt toch ook geen schoenen bij de slager!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:40

Oke dat ze sjabrakjes, caps, borstels etc eens in de zoveel tijd verkopen..
maar een zadel !! Hamer
Zo op het eerste gezicht vind ik het er niet verkeerd uitzien, maar in het echt zal het wel niet veel zijn.. Laten we maar hopen dat mensen zo verstandig zijn het niet te kopen..

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:41

hmm...Wat zal het volgende zijn dat ze verkopen? Een pony/paard?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:42

's Kijken...heb ik nu alles...pleisters,aspirines,doosje dropjes...en o ja...bijna vergeten....zadeltje Haha!
Nou ik ga voor 400 euries geen zadel kopen bij een ondeskundige hoor.Ik betaal liever iets meer bij een deskundige waar je ook de juiste service krijgt.Of kan ik mijn zadel terugbrengen als niet goed zit Verward
Maar goed...ik heb goede zadels en kleine paardjes...die 17inch valt tot over hun oren...net als al die dekens die er verkocht worden Clown Haha!
Maar goed...ieder zijn meug...het is een vrij land en tegenwoordig zijn alle vele beroepen vrij gegeven...dus zadels bij de trekpleister en een zwangersschap test in de ruiterzaak denk ik... Tong uitsteken

Groetjes,Tinky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:43

Jeetje wat een onzin! Ben stiekem wel benieuwd hoet het er echt uitziet!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:45

ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het leer enzo en het merk. 400 euro = bijna 1000 gulden, daar koop je een leuke middenklas zadel van een bekend merk voor. Voor het zelfde geld hebben ze bij zadelmarkt een partij zadels opgekocht. ik vind het ook belachelijk, maar ja misschien is het wel goede kwaliteit en staat er een merkje op, zelfs dan is 400 euro nog wel erg veel, heeft niemand een trekpleister in de buurt die effe kan gaan kijken???

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:46

Ik ga tegen de meeste meningen in denk ik. Waarom niet. Als je verstand van zadels hebt en weet wat je nodig hebt. En normaal kun je gewoon ruilen als het niet goed is.

Veel zadelpassers hebben ook geen verstand van zaken en praten je een zadel aan dat niet goed zit. En dat is een deskundige. En wat zal het kwaliteitsverschil zijn mt de goedkopere zadels van divoza of zo. Ik denk niet veel.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:48

Het moet niet veel gekker gaan worden.... Rolleyes

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:53

Ben het wel met Karuna eens.. Maar wel appart dat je nu zelfs zadels bij de drogist kunt kopen Nagelbijten / Gniffelen moet ook niet gekker worden hoor! maarja.

Tong uitsteken

Mama, ga je naar de drogist?
Ja lieverd, even crème kopen.
Wil je even een zadel voor mij meenemen? Die van mij is stuk.
Ja schat, als ik het niet vergeet. Doei!!

Wahaha dit soort dialogen.. geweldig hoor Tong uitsteken

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:55

hardloopspullen worden ook overal verkocht tegenwoordig, net zoals stofzuigers en tv's bij praxis.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 09:58

volgens mij komen die dekens gewoon van zadelmarkt.nl als ik die achtergrond zo zie.. maar ikkan het mishebben hoor..

best vaag.. maar ze komen niet in de winkel dus.. anders ging ik er ff langs hihi Tong uitsteken

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:03

Navidad schreef:
Ik ga van de week ff bij trekpleister langs met me paard of ik ff een zadel mag passen Tong uitsteken

Als we dat nu allemaal eens doen......
Hup, het winkelcentrum in en naar binnen lopen met je paard...

Dan denken ze volgende keer wel wat beter na! Haha!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:06

Waarom zou dat niet mogen een zadel verkopen?! Als het goed past enzo, no problem toch? Zo te zien is het een degelijk zadel...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:10

het lijkt indd wel een degelijk zadel en als het goed op je paard past is er nix aan de hand.. maar jah volgens mij is er geen 1 paardenrug hetzelfde. maar jah als je paard een makkelijk rug hebt. ik rij er vanmiddag wel ff heen Tong uitsteken:P:P

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:12

Ik vind dit toch eigenlijk niet kunnen; inderdaad zoals de ts al zei; straks kunnen we auto's bij de supermarkt kopen en reizen boeken bij de bloemenzaak. Al heb ik wel eens wat 'klein' spul bij de aldi of liddl gekocht, zoals een extra setje ruiterhandschoenen, een ruiterzakmes (een must-have voor iedere koetsier/menner). Nou moet ik zeggen dat die handschoentjes best wel lang meegaan, en ach ja, voor dat geld; slijten ze, dan koop je toch gewoon weer nieuwe? mijn Anky handschoentjes zijn inmiddels zo goed als opgebruikt, nieuwe dure handschoentjes komen er vanzelf wel weer Knipoog

Maar nee, een zadel bij de trekpleister zou ik ook nooit kopen, voor welk paard dan ook. Ruitersportzaken kunnen je ook veel meer adviseren qua maat, breedte etc. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die écht precies kunnen beoordelen wat voor zadel en maat er precies op hun paard past (ik zou het ook niet tot op de details weten) Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:15

Als er markt voor is, waarom niet. Vrees alleen dat er ook echt mensen zijn die hun zadel zonder kennis bij zo´n zaak vandaan halen. Echte kennis is er bij die winkels geen sprake van. alhoewel ik af en toe het idee heb dat gewone ruitersportzaken er ook wat van kunnen om waarheid die beter in het straatje past te verkondigen.. Lachen

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:17

Op zich niks mis mee dat er zadels verkocht worden, alleen die misleidende teksten erbij van dat het zadel eigenlijk 1200 euro kost en nu voor 399 dat zijn zadelmarktpraktijken. je kunt net zo fout een verkeerd zadel kopen bij een ruitersportzaak als bij een supermarkt, Alleen de echte paardenmensen zullen niet snel een zadel bij trekpleister kopen dus worden deze zadels weer verkocht aan niets vermoedende ouders die denken een leuk en goedkoop zadel te kopen voor hun kind met eigen paard of verzorgpaard.
Ik vind het niet kunnen dat er bij gezet word dat het om een zadel gaat van 1200 euro want dan moet er dus een kieffer ofzo liggen. en dat zal heus niet het geval zijn.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:18

Ik koop mijn zadels al ik nieuwe nodig heb bij officiele paardenzaak paard mee passen stukje rijdenhoe er op wordt gereageerd Lachen
die deken vindt ik wel mooi die blauwe en dat kan dan ook wle voor dat geld misschien haall ik die wel:) is ie te dun dan alss onderdeken ofzo