Wat een lieve berichtjes, doet me goed ! Gelukkig heb ik ook goed nieuws ! Er zijn namelijk geen uitzaaiingen en donderdagochtend staat hij gepland voor een operatie !!
We zijn er nog niet, en mag nog niet te vroeg juichen volgens de artsen...Het is tenslotte een hele zware operatie... Maar ik ben op de 1 of andere manier toch opgelucht !!
Ben van het weekend veel bij hem geweest, en hij heeft zondag zelfs even lekker buiten gestaan in een weitje, want het is behoorlijk warm voor hem binnen ( gaat normaal pas rond half dec naar binnen, en dan nog overdag op de paddock). Dus was scheren evt. ook een optie.. Maar hij staat nu in een stal met een half open deur dus dat scheelt ook weer ( Nogmaals dank voor je bezoek Marjo !! )
Donderdag is dus de grote dag.....Ik mag het volgen vanachter het glas...en als hij goed wakker is, mag ik bij hem... Duimen jullie allemaal weer ? Het heeft blijkbaar voor vandaag ook geholpen...
Foto's heb ik, het is intussen wel verandert.....het is een stuk opgezwollen.. Ik zal eens even kijken wat ik er op kan krijgen qua links. Zou het overgins fijn vinden als de foto's niet voor rare dingen gebruikt worden ( geen idee voor wat, maar ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over.... )