Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
polderke schreef:Tegenwoordig weet je het niet meer, haha. Herinner me een topic van melissa09 met foto's van iemand anders.
Maar denk eerlijk gezegd dat deze TS gewoon heel jong is en zich daarom niet helemaal duidelijk kan uiten, maar kan het ook verkeerd hebben natuurlijk.
Ik weet niet of jullie wel eens Bokt mededelingen lezen, maar je kan al met 25 posts de huiskamer in tegenwoordig, dus lijkt me een beetje overdreven om gelijk met een hele groep te gaan roepen dat dit een schaduwaccount moet zijn.janice schreef:avanti4ever schreef:
Netjes ik ben het nog niet tegengekomen, zeker niet dat je entingen en wormenkuren daar dan ook bij in zitten.

BartVB schreef:Nee, als die SA toestemming heeft krijgt deze meteen toegang tot de niet-paardenfora...
Het is inderdaad een strenge regel maar de hoeveelheid SAs werd echt veel te gek en daarnaast is Bokt een paardensite. Als je hier komt voor de politieke discussies dan zit je op de verkeerde siteVoor iemand met een interesse in paarden is de 25 posts grens niet echt een belemmering. De niet-paardenfora zijn een extra dienst aan de trouwe paardminnende gebruikers. Overigens heb je vanaf nu ook maar 25 berichten nodig voor toegang tot forums als De Huiskamer.
SOET schreef:Je vader is hier geweest met de buur die stallen heeft.
Hij vreest dat onze merrie te dik is en niet in de stal zal kunnen.Spijtig hé.
En ze is zo braaf....
Ik weet dus nog niet of jullie ze wel zullen kopen hoor.
Groetjes,
persoon x
als jij meer weet,zeg je het me dan?
Dit was het antwoord van de eigenaar van het paard.
Heb ik juist ontvangen snap je.
Waar ik mijn paar wou stallen was GEEN manege maar een plaats met stallen van onze buren.
Wel dit was een "boer" met land. ( Maar met nog andere paarden op en geen dieren)
En ik kan niet naar een andere stal ?:(
. Blijkbaar dus niet
(af en toe
)

(nou ja kan ook overdrijven) maar gier klopt niks van
echt sneu voor je! hopelijk komt het goed.
hier is echt bar weinig! voor 200 euro heb je wel wat.. maar vaak nog niet alles..

Wan de stallen zijn echt heel erg goed verzorgd,ruim,( zowel in lengte en breedte )
)
)