Wat vinden jullie nou mooie wedstrijdnamen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Re: Wat vinden jullie nou mooie wedstrijdnamen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:02

Als ik wedstrijden ga rijden word de wedstrijd naam brown suger omdat ze zo heet maar ik noem er gewoon browny

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:21

Prestige, eenvoudig maar chique Tong uitsteken

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:32

Ik vind het juist leuk dat je paard een naam heeft die niet chique klinkt maar wel grappig. Zo heb ik gister bij de Z dressuur gekeken en daar kwam er 1 uit met het paard: Uche Uche, t stikt hier van de muggen. Slaat nergens op maar vind ik mooier dan een duure naam. Of het paard : tot sinas ( van ali osram ) . Moest echt laggen toen ik die hoorde.

Maar natuurlijk vind ik chique namen ook leuk : Unbelivable ( dahm, hoe schrijf je dat ) of Urnadi X

Die van mij heet Sisco en op de wedstrijd gewoon San fransisco Tong uitsteken

Miscent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:04

Hallo!

Voor mij de eerste x op Bokt dus ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt :)

Ik heb een friese ruin van 3 jaar oud en zijn naam is Hugo. Als ik ga starten eind van het jaar dan vind ik dat niet zo'n hele leuke naam eigenlijk. Weet hier iemand nog iets leuks?? Ik probeerde een foto van hem toe te voegen maar ik weet niet hoe dat werkt haha :P Sorryyyy

Iig alvast bedankt! :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:07

Is toch leuk? Brown Sugar, chique, simpel, grapopig mara toch ook een tikkeltje igewijs. Persoonlijk vind ik ICatcher een leuke naam.

Pirate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:31

Ik heb echt lijsten vol met namen staan hier, maar de leuksten vind ik toch Laguna, Medieval, Blacklight, Neon, Bridge, Seven, Doxy, Partuzo, Sherbie, Coyote, Amnesia, Platinum, Toulouse, Helix, Velocity, Espera, en Ib.
Uit meerdere delen bestaande zijn ook leuk zoals Nevermind, Speed of Dark, Catch You, Black Sugar, Carte a Jouer, Cloudbreaker, Dream On of Sunset L()llaby.

Ja ik kan dat laatste woord niet typen, komt "banketstaaf" uit :+