Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seranolover schreef:Ik heb ook zoiets mee gmaakt, met een 6jarige.
Boev schreef:Nog een tip:
als je een paard koopt waarvan men zegt dat hij bijvoorbeeld z dressuur is geweest vraag dan om het combinatienummer! (staat op startcoupons en startkaart) Je kan het combinatienummer invoeren op de website van de KNHS en meteen zien in welke klasse het paard is gestart en hoeveel winstpunten hij heeft!
Peperplant schreef:Hallo allemaal,
inderdaad Marialva heeft gelijk !! De uitspraak is vrijspraak !!
GEEN GERECHTIGHEID voor Dana....
Het Nederlandse Rechtssysteem heeft in het voordeel vd verdachte gesproken.
Alle bewijsmateriaal ten spijt ,heb je geen inspraak hier over de rechtsgang en mag je toehoren en niet spreken.
Vele leugens hebben we voorbij horen gaan zonder het tegendeel te mogen weerleggen.
Wij zijn er ziek van dat dit soort praktijken ongestraft door mogen gaan.
Dit is het laatste wat ik er over zal melden.Voor ons is dit hoofdstuk nu gesloten.
Mvg Peperplant
tanukigirl schreef:Cynthia vd Dungen uit Tilburg ( staat op pensionstal in Kaatsheuvel) is absoluut een ordinaire oplichtster!
Liegen, vals- ge -emotioneerd zijn én anderen de das om proberen te doen zijn haar dagelijkse bezigheden.
Over de verdere praktijken durf ik me niet eens uit te laten, maar ze zijn niet mis.
Ongelooflijk weer, de rechtgang, en ongelooflijk dat niet meer mensen aan de bel trekken omtrend ECHTE oplichters.