Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yamcha schreef:'t Is idd te hopen voor die pony's dat ze een beter baasje vinden. Ik heb idd ook gereden bij een fokker bij mij in de buurt, hele goeie fokker hoor, maar hij wordt gewoon te oud.
Hij kan de stallen niet goed meer uitmesten, en het is iemand die heel veel opkropt, en dan krijgt -ie een woede aanval als je een paard in de verkeerde wei zet. Op zich hele lieve mensen, en ik was er graag blijven rijden, maar ik heb niet de hele dag tijd... ik kan niet alles overnemen van hem, en door die woede-aanvallen vertrouw ik hem dus ook niet meer... moest gelijk aan hen denken toen ik je verhaaltje las... eigelijk zou hij ook al z'n paarden moeten verkopen en genieten van z'n ouwe dag... (hij fokt met paarden als Burggraaf, Indoctro, noem maar op...) dus dat kan best wel, daar zou hij nog best wat geld aan overhouden...

Valiant schreef:heel veel succes met de uiteindelijke beslissing
merrieveulen schreef:nu ik hier sta besef ik ook dat ik dit al veel eerder had moeten doen.

Yamcha schreef:merrieveulen schreef:nu ik hier sta besef ik ook dat ik dit al veel eerder had moeten doen.
Dat hou je toch denk ik. Ik heb dat ook altijd, dat ik achteraf denk: Ik had dit... en: Ik had dat... Je hebt nu in ieder geval een hele goede beslissing gemaakt, denk ik (en dat zijn je paardjes met mij eens)... geniet ervan!

Yamcha schreef:Dat is zeker leuk, aan zo iemand heb je echt wat. Je leert minder als in een privéles, maar meer als in een standaard groepsles. Ik kan je zeker aanraden om later ook privélessen te gaan nemen, daar leer je zoveel van! Maar dit is zeker goed, en veel beter als manegeles (daar heb ik geen hoge pet van op). Laat ff horen hoe het gaat, vind het wel heel leuk om dit allemaal te volgen...

Yamcha schreef:Goed zo! Ik ben benieuwd wanneer de les begint... laat ff horen hoe het gaat, ja? Vind ik wel leuk...

Yamcha schreef:Ik vind dat ook altijd fijn. Een tijdje terug reed ik een Arabiertje in de les, die vindt de draf altijd erg moeilijk, om dan nageeflijk te worden. Ik had hem voor mijn gevoel lekker lopen, neusje eruit, lekker laag, ontspannen over de rug, en na een tijdje zei de instructrice dat ik hem nu wel even door mocht vragen. Ik heb dat ook gedaan, en toen liep hij heerlijk! Dat is het fijne aan iemand op de grond erbij, die leert je altijd dat beetje "extra". Super is dat!
Fijn ook dat Faram vandaag zo fijn liep, lekker gevoel is dat... lekker meid...