Citaat:Je krijgt wel heel veel last van je kont...(en dat terwijl ik wel wat gewend ben!)
waardoor kreeg je last van je kont??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sweetbuddy schreef:[list=]Citaat:Je krijgt wel heel veel last van je kont...(en dat terwijl ik wel wat gewend ben!)
Elles_Vrijenesse"][list=]
[quote="sweetbuddy schreef:Citaat:Je krijgt wel heel veel last van je kont...(en dat terwijl ik wel wat gewend ben!)
Esmee schreef:ik denk het wel! Hoewel Kim niet moeilijk is, maar wel ontzettend snel! Ik heb ook gezegd de volgende keer als ik Kim rijd, wil ik alleen rijden en op mijn eigen manier! Maar hou er wel rekening mee dat als je op Kim gaat je gegarandeert les krijg van O.G. en dat betekent... nou ja dat weet je zelf ook wel! Er werd bij mij weinig aandacht aan Kim, geschonken of tewel... je moest haar maar laten lopen! Marjolein heeft haar een paar keer flink aangepakt en daar is O.G. boos over geweest, ik heb gezien wat Marjolein deed en ik vind het heel terecht! Ik zou het zelfde gedaan hebben, waarschijnlijk in mindere mate maar toch...
Het komt erop neer dat je bij Kim niets met je handen mag doen, haar ook niet terug mag nemen dmv ophoudingen enz. Maar als ik 4 rondjes achterover heb gezeten in de galop en hooooohooooo heb geroepen mag ze van mij wel eenkeer terug komen! Dus ik geef een ophouding, reageert ze niet dan nog een keer maar wel sterker! En dat s uit den boze... stel je voor dat je haar mondhoeken teveel oprekt!!!Ik ben daar heel boos overgeweest! Maar ja... je bereikt er niets mee!
Als Leo niet (meteen) reageert als ik van galop naar draf wil zalik streng en consequent voor hem zijn! okal wordt hij er niet vrolijker van.. terug is terug en niet harder!!!
Maar ze is zeker het uitproberen waard! Misschien is het een idee (het zal toch wel niet mogen) dat ALS ik kom... jij ook een keer op Kim gaat en onder leiding van mij! En anders een keer op de ponyclub afspreken....
nastyexplosive schreef:Haai
Ík ga met mijn bijrijdijslander twee weken op vakantie. Ik doe dit bij een manege waar ik al 8 jaar op kamp kom (Rosworld).
Ik zelf ben iets te oud voor die kampen, ik weet alles precies al, en er zijn steeds meer kleine kinderen, dus zijn de ritten vaak stapsessie, en duurt het uren voor 40 hebben opgezadeld en eindelijk in het zadel zitten. Er zit ook een camping terrein bij, daar ga ik met een vriendin staan, we zetten allebei de aapjes daar op stal en gaan zelf een beetje aanklooen. Ik ben daar ook twee jaar leiding geweest, dus ik ken alle routes en mooie plekjes, dus ik vermaak me wel.
Daarna ga ik twee weken helpen op een ponykamp (Stal Bakels in Ransdorp) en dan neem ik mijn ijsco ook mee. Waarschijnlijk blijft ze twee weken alleen op de wei daar, gezien het feit ik haar nooooooooit te pakken krijg als ze op een enorme wei staat.![]()
Is een beetje een vervelend aapje met zich laten vangen.
Kortom, ik ga een super paarden vakantie beleven.
-xxx-petra