Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
qtiej_gurl schreef:Maar ik snap niet dat er zoveel vooroordelen over hengsten zijn, ik heb ruinen gezien waar ik nog niet bij in de buurt zou willen komen als iemand me een milioen zou bieden, en hengsten waar ik zelfts Demi (mijn dochtertje) op zou laten rijden
Karoliefje schreef:Ik ben het totaal niet met je eens, een Hengst kan verschrikkelijk dominant zijn. En heeft weinig mogelijkheid lekker in de wei te staan. En moet zowiezo altijd alleen staan. Dan maak ik ze liever ruin Zodat ik een lekker rij paard heb. Die kan genieten van zijn vriendjes in de wei.
karoliena schreef:Een hengst hoeft toch ook neit standaard alleen te staan, ze kunnen prima de wei op met andere hengsten of ruinen
IvysToeter schreef:dat kan nog komen, ik denk dat de mensen uit dit topic dat bedoelen.
Nannes schreef:Ik vind het niet zielig hoor. Ik vind het zieliger dat een hengst al die wijven voorbij ziet komen en niks mag. Ruinen kunnen lekker de kudde in, bij een hengst niet echt een slim idee. Tenzij je natuurlijk op een natuurlijke manier wil dekken ermee.
karoliena schreef:Ik heb dus echt nog nooit een hengst meegemaakt die niet te rijden of niet handelbaar is, daarom snap ik de angst van mensen ook niet. Maar goed blijkbaar gaat het dus ook minder leuk.