mijn nieuwste aanwinst !!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karice_Fire

Re: mijn nieuwste aanwinst !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:46

Idd wat mager

Maar komt echt allemaal goed !!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. En zeker over een maand of wat weer foto's plaatsen

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 22:00

0mandy0 schreef:
Ehh.. pardonm liesje volgensmij kan jij daar helemal niet over oordelen ik ken versace. xxx mandy

IK ga me er toch even mee bemoeien.
Ten eerste kan zij wel degelijk oordelen want lisa verzorgt mijn paarden !!!
Ten tweede is het beest wel te mager,dus het is geen onzin.
Ik heb inmiddels lang genoeg paarden om te zien wat wel en niet mager is,je voelt zn ribben goed.
Ten derde schopt ie wel, en anders mag je erachter komen staan.
Ik zeg zeker niet dat ik niet blij of ontevreden ben met dit paardje,integendeel zelfs.
Dat magere gaat weg en dat schoppen krijg ik eruit,met of zonder hulp van derden.
En hij heeft afgezien van het schoppen een heel lief en zacht karakter.
Het is een echte knuffelkont.
En misschien is het trappen wel een uiting van verandering.
Hij is uit zn vertrouwde omgeving gehaald en krijgt nu 24 uur per dag aandacht.
Maar dat jij hier nu als een gek gaat uithalen naar mensen die hun mening geven is te belachelijk voor woorden.
Die mensen zeggen gewoon wat ze zien,en dat mag!!!

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:05

AMEN..
ik vind dit een goede reactie.

toen ik hem op[ de foto zag dacht ik wow.. die lijkt echt nog vet jong.. maar ik las dat ie al 2 is..
ik ga er zeker van uit dat ie een goed leven krijgt bij jou..
en ben heel benieuwd hoe hij er uit gaat zien over een maandje..

succes met hem..!!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:28

Het komt vast helemaal goed met dit paardje! Zo te horen krijgt hij aandacht en verzorging genoeg...

De mijne was bijna 2 toen ik hem kocht en zag er ook niet uit...
Afbeelding

Een jaar later is het een compleet ander paard....
Afbeelding

Heel veel plezier met hem!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 10:30

Wat een mager scharminkel, maar dat trekt vast nog wel bij !
Leuke aftekeningen heeft ie,, veel plezier dr mee

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:28

Ooh, wat een leukerd en het komt zeker goed denk ik.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:36

0mandy0 schreef:
Nou ik heb hem toch met eigen ogen gezien en een paard kan niet in 3 dagen zo veel aankomen En als een van jullie zegt ohh... Hij is mager dan volgt de rest van jullie kudde schapen en die zeggen het ook van ohh... dat is een scharminkel. Hij is niet mager hij heeft een hele tijd op de wie gestaan en heeft daardoor op dit moment een lekkere rui-bui

toch wel
toen ik de mijne kocht was ze graatmager en heb ik ze ergens anders naartoe gebracht.
da dag daarna had ze al een buikje hoor

edit:
3jaar toen ik ze kocht
Afbeelding

Afbeelding

xxliesjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:09

Heejhejjj...
Nou ik heb Amor vandaag gezien hoor.
Het is echt een super stoer en lief beest!!
En hij is wel aan de mageren kant dus ik weet niet waar 0mandy0 het over hebt dat die er goed en verzorgd uitziet.
Voorderest gaat het helemaal goed komen met hem:D:D
Groetjess lisa.

ollysgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:51

mooi beestje alleen een beetje mager maar zoals iedereen al zei komt goed en daar geloof ik cker in en wat een lief koppie zit er op zeg nou heel veel suc6 en vooral plezier

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:52

Leuk beestje! Wel een beetje aan de magere kant. Veel plezier met hem!

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:57

haha ja meetje22 ik en uithalen naar anderen Heb er vaak zat achter gestaan en deed nooit iets dus weet echt niet waar je het over hebt. En voor iederene ff duidelijk dit paardje werd 1x in de 6 weken ontwormd door de eigenaresse. Het beestje werd heus niet zo behandeld als Versace 1e premie liep En je verzorgster Meetje22 die had Versace nog niets eens gezien :S Dus kan ze er helemala niet over oordelen. En als je bij een paard zijn ribben niet kan voelen door op zijn buik te drukken dan heb je wel hele dikke knollen... AMEN

Solide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:00

Ten eerste GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinst.

Eerlijk gezegd schrok ik ook van de foto's, vind het knap dat je er doorheen kan kijken en hoop dat het paardje snel wat opknapt. Ik ben dus ook erg benieuwd naar foto's over een paar maanden.

Heel veel plezier ermee en ik wil nog wel meer van jullie op bokt zien

Kenay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:16

gefeliciteerd, volgens mij word dat een heel leuk paardje!:D

@0mandy0, iedereen heeft zijn mening en jij ook jouwe. Maar eerlijk gezegt vind ik dat hij er ook wat magertjes bijloopt, de TS heeft al aangeven dat dat trappen kan komen door verandering dus dat hij het bij jullie niet gedaan hoeft te hebben. en toch val jij haar weer aan met bij ons trapte hij nooit etc. Dan kan je erop wachten dat je zulke reacties krijgt. En iedereen heeft een eigen mening net als jij dus laat iedereen in zijn waarde dan;)

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:19

ik kan hara bets vertellen dat hij dta bij ons nooit heeft gedaan. Dus weet niet wat de TS met versace doet... En het ziujn zijn haren die ruien wnat op de tweede fotoserie lijkt hij niet mager doordat daar wta meer haren eraf zijn

Seraphim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:25

0mandy0 schreef:

ik kan hara bets vertellen dat hij dta bij ons nooit heeft gedaan
. Dus weet niet wat de TS met versace doet... En het ziujn zijn haren die ruien wnat op de tweede fotoserie lijkt hij niet mager doordat daar wta meer haren eraf zijn

Zoals al gezegd is, komt dat doordat hij van omgeving veranderd is. Ik snap eerlijk gezegd niet waar jij je zo druk over maakt, maargoed.

Ik vind het ook knap dat je zogezegd door het paardje heen hebt gekeken, ondanks dat hij er niet zo goed uitzag. Ik ben superbenieuwd hoe hij er over een tijdje uitziet! Veel succes & plezier met hem!

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:32

Wat een leuk koppie heeft ie, kom vast wel goed met hem!
Veel plezier ermee.

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:43

Nou de iederen denkt nu doordat anderen zeggen van ja, waar heb je hem gekocht en de anderen paarden waren zeker ook verwaarloosd dat wij onze paarden niet verzorgen... En dat klopt nou net niet helemaal en een 1,5 jarige die altijd op de wei stond samen met zijn moeder zal niet een glanzende vacht hebben als hij elke dag in de modder en alles rolt. En al helemaal niet als hij in de rui is. Jullie lijken net van de penny: Ik heb een verwaarloosde pony gered Heel kinderachtig

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:54

zo te horen komt alles goed met dit paardje
ik heb zelf ook een dinkie gekocht waar niet bepaald vet aan zat, en het is nu ook helemaal bijgetrokken

hij heeft een lief sprekend koppie

en mandy, hebben jullie het niet over verschillende paarden? aangezien jij hem anders noemt dan de eigenaresse?

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:58

wel magertjes hoor..
wel een leuk koppiej hoor!

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:17

Nee venissa ze hebben zijn naam veranderd eerst heette hij versace dat staat ook op de papieren

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:00

0mandy0 schreef:
Nou de iederen denkt nu doordat anderen zeggen van ja, waar heb je hem gekocht en de anderen paarden waren zeker ook verwaarloosd dat wij onze paarden niet verzorgen... En dat klopt nou net niet helemaal en een 1,5 jarige die altijd op de wei stond samen met zijn moeder zal niet een glanzende vacht hebben als hij elke dag in de modder en alles rolt. En al helemaal niet als hij in de rui is. Jullie lijken net van de penny: Ik heb een verwaarloosde pony gered Heel kinderachtig

Ze zeggen alleen maar dat ie te mager is, en dat is ie ook of je het nou wil geloven of niet.
Maar weet zeker dat het goed komt met dit beestje!

YDWINE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:13

Ik schrok erg van de fotos, maar ehb er alle vertrouwen in dat je er iets moois van maakt! Wel gedurft om zoiets te kopen, had het zelf eerlijk gezegt niet gedaan. Succes ermee!

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:19

0mandy0 schreef:

Als ik dit arme beest zie denk ik zeker dat je hier niet goed voor gezorgt hebt! Hij ziet er echt niet gezond uit. Bij ons op stal lopen ook enters en twenters rond waar nooit iets mee word gedaan en ik zal je vertellen dat ie er zeker niet zo uit zien! Die hebben ook gewoon een glanzende vacht, dat is namelijk een teken van gezondheid. Ik ebn blij dta dit arme beest een goed tehuis heeft gevonden bij TS. Ik heb er alle vertrouwen in dat zij hem wel weer oppept. En dat is net wat ie nodig heeft.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:20

0mandy0 schreef:

sommige van ons hebben wel degelijk een verwaarloost beest

sorry hoor maar hij staat ook achter met zijn groei en als je dat niet kan zien dan weet je er ook niet enorm veel van hoor!

een paard waarbij je de ribben niet voelt is goed gezond en dus niet te dik!

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 20:50

0mandy0 schreef:

Laat even vooraan staan dat ik nooit een naam genoemd heb.
Er is meerdere malen gevraagd waar ie vandaan komt en ik heb deze vraag nooit beantwoord.
Jij maakt jezelf bekent,dat heb ik niet gedaan.
En je bent niet eens de oude eigenaresse,je bent de verzorgster geweest.
En ik ben zeker niet van de Penny.
En aan jouw manier van reageren heb ik het idee dat ik met een meisje van 13 te maken heb die nog veel moet leren.