trudydejong schreef:Ik snap ook niet zo goed, waarom mensen met zulke auto's over landweggetjes gaan rijden...
Het is toch veel leuker om lekker over de snelweg te scheuren met die auto's!
Je weet nou eenmaal dat er met mooi weer veel gefietst wordt over deze dijken.....
(al heb ik wel zitten te genieten toen deze auto's over de dijk kwamen!!)
Het is juist leuk om over lokale wegen te rijden. Dan zie je tenminste wat van de omgeving. Snelweg is sáái hoor en je loopt ook snel het risico op een bekeuring 
Ik ging voorheen regelmatig mee met mijn vader op de motor een dagje toeren door het land met een groep (10 a 13 motoren, van buikschuivers tot choppers). Dan zijn al die dorpjes waar je doorheen komt juist erg leuk om te bekijken.
Die motor heeft hij nog steeds, maar nu rijden we in zijn zelf opgeknapte oldtimer, een Pontiac Firebird uit '67 oid 
Over deze 'zaak'. Erg jammer en vervelend dat het gebeurd is, maar je kunt op de weg moeilijk rekening houden met een dier dat zich niet op de openbare weg bevindt en dat je dus waarschijnlijk niet eens hebt gezien.
Dan kan ik de Nijmeegse Vierdaagse zelfs wel een klachtbrief sturen. Weet je hoe eng paarden in de wei het vinden als er duizenden mensen langs de wei lopen