Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

avanoort schreef:Klopt, de bloedomloop stagneerde (liep vast), afvalstoffen werden niet meer afgevoerd, oorzaak, te dunne zool.
Ik rij dan ook echt veel op de harde weg, minimaal 3 drie keer in de week, minimaal een uur.
)

Ik rijd gewoon klassiek, als je het zo wil noemen, maar 'k lees ook boeken ivm NH en daar staan soms dingen in die ik dan ook weer gebruik in de omgang enzo.
Sylleke schreef:
Waar ik wél tegen ben zijn mensen die zo overtuigd zijn dat het bijna een sekte lijkt waarin ze zoveel mogelijk anderen willen betrekken.
Heb respect voor ieders mening, maar niet als die mij opgedrongen wordt alsof alles wat anders is slecht is.
CarS schreef:Helemaal mee eens, alleen de titel(s) van jouw topic(s) al......Ehhhhhmmm misschien dat ik jou niet serieus genoeg meer neem om een discussie aan te gaan in dit topic
avanoort schreef:verstaat, ik ben nog steeds erg benieuwd wat die methode nou is, blijkbaar is dat nogal wat dat je er zo anti van kan worden.de methode van Naturals om paarden te houden.
maar de TS had het over dé methode en ze is anti natural dus ik ben benieuwd wat zij dan onder dé methode van NH verstaat. T@nj@ schreef:Weet ik Aramaar de TS had het over dé methode en ze is anti natural dus ik ben benieuwd wat zij dan onder dé methode van NH verstaat.