done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 12:52

Wat boeit mij het nou of het not done of done is. Het is toch mijn auto?

Ik heb een goud hoofdstelletje, plus een dromenvanger en een stukje staart van mijn paard aan mijn spiegel hangen.

mariz

Re: done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:05

ik heb ook een hoofdstelletje aan me spiegel, heb hem ooit eens gekregen bij een marhaton wedstrijd.
het is dat ik dit topic zie, anders was ik alweer vergeten dat ik hem had..

en heb een sticker op me achteruit, dezelfde die eerder in het topic voorbij kwam
Afbeelding

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:50

haaa, ik heb er nog 1 van ponnykamp, 8 jaar geleden

even opzoeken, kan ie mooi aan mijn achteruitkijkspiegel hangen
dan weten alle mensen dat ik met mijn daihatsu cuore uit 1988 en 4x4 en 3 liter motor naar de paarden ga

whahaahaha (ik hoop dat jullie weten hoe de Cuore eruit ziet, type koekblik )

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:23

Ik zou het niet doen, maar als jij het leuk/ mooi vind waarom dan niet?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:31

Ja ik heb er wel één, het heeft me lang geduurt voor hij er hing en hij blijft

Ik kreeg dat dingetje als kleine smurf in Oostenrijk, ik zag het daar al bij veel auto's en wilde het 'later als ik groot ben' ook in mijn eigen auto.. toen was ik 4 Maar ik ben het nagekomen

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:38

cissy schreef:
haha, ik heb (als westernruiter) geen hoofdstelletje maar een westernlaarsje aan mn spiegel hangen en een spoortje als sleutelhanger.
De mensen zien als ze 1 blik werpen op mn auto ook wel dat er een paardengek in rijdt, vreselijke blubberkleur, zand en stro bij mn pedalen, grote reiningsticker op de zijkant, AQHA member sticker en een reiningruiter-in-de-spin-sticker op mn achterklep, en de hele achterbak vol met dekens, poetsspullen, voertonnen en andere paardemeuk handig zo'n busje...

Oh pfew, ik ben niet de enige met een auto die van binnen op een complete stal lijkt

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:44

mariz schreef:
ik heb ook een hoofdstelletje aan me spiegel, heb hem ooit eens gekregen bij een marhaton wedstrijd.
het is dat ik dit topic zie, anders was ik alweer vergeten dat ik hem had..

en heb een sticker op me achteruit, dezelfde die eerder in het topic voorbij kwam
Afbeelding

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je quote. Maar ik snap iets niet
Eerder in het topic was deze sticker op een cinquecento, hierin werd gezegd dat de sticker zelf was ontworpen/of laten maken (in mijn ogen hetzelfde).
Hoe kan diezelfde sticker dan bij jouw op de auto zitten?
Dit komt bij mij nogal verwarrend over

Wel een super gave sticker trouwens hoor

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:47

Cow_horse een goede vriend van mij heeft contact gezocht met de betreffende bokker en heeft het toen laten namaken

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:48

Okee op die manier
Toch bedankt voor je uitleg, het kwam echt niet helemaal tot me door

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 19:10

Hahah dat moet iedereen voor zich weten hoor het lijkt mij een beetje irritant als je aan het rijden bent, zo'n slingerend ding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:02

VMR --> PP.

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 23:56

ik heb iejoor aan mn spiegel hangen

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 00:00

Ik hou er absoluut niet van dat er iets aan mijn spiegel zou wiebelen...afgezien van de paardenspullen die soms te duidelijk zichtbaar in de auto liggen, kun je aan mijn auto aan de buitenkant niet zien dat er een paardenliefhebber in zit.
Wat een ander aan zijn spiegel heeft hangen of op zijn auto heeft zitten mag hij lekker zelf weten.

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 00:03

wij hebben hem ook

x

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 20:10

wij hebben er 1 hangen. alleen hij valt heel langzaam uit elkaar. hebben jullie daar ook last van???

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 20:29

Moet je zelf weten hoor, als jij het nou leuk vind. Wij hebben er zelf geen aan de spiegel hangen, maar later als ik een auto heb wil ik er wel eentje of een paardenknuffeltje ofzo

Thats_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 20:38

Aan mijn autospiegel komt niks te hangen. Voor zo ver ik weet kan je er zelfs een boete voor krijgen omdat het kan afleiden.

Vind het bij andere wel schattig hoor maar denk dan niet direct van goh dat is een paardenliefhebber. Kan net zo goed iemand zijn die het gewoon leuk vind.

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 21:09

Ik heb er ook een. Eerlijk gezegd vind ik er eigenlijk weinig aan, maar ik heb 'm ooit weleens van m'n vader gekregen (die het zelf wél erg leuk vind ) en om hem niet teleur te stellen heb ik dat ding er toch maar ingehangen
Ik heb trouwens ook een grote tinkersticker achter op het reservewiel zitten, die vind ik dan weer wel erg leuk
En of het done of not done is kan me niet schelen, moet ieder voor zich weten toch?

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 23:28

ik vind het leuk! en zo'n minizadeltje op de hoedenplank, en stickers en een hoefijzer op de voorkant, heerlijk! je bent geobsedeerd door paarden of je bent het niet!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 23:29

hammie schreef:
Aan mijn autospiegel komt niks te hangen. Voor zo ver ik weet kan je er zelfs een boete voor krijgen omdat het kan afleiden.

Ocharm mijn geureendje en geurkoetje, ze zijn strafbaar?!!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:51

ik wil nog wel even zeggen dat ik niet snap hoe iedereen erbij komt dat het wiebeld of slingerd in je gezichts veld!!!!

hoe hangen jullie dat dan in godsnaam op!

lijkt me logisch dat je het zo strak mogelijk vastmaakt, en bijvoorbeeld niet aan de teugels of aan een ellelang touwtje!

je moet op het verkeer letten en niet op wat er in je auto afspeeld...dus je zou nogal stom wezen om het op die manier op tehangen dat het je afleid.. zelf heb ik een hoofdstelletje om het een beetje eigen temaken, beetje gezellig, voor als ik in de auto stap, en voor me passagiers. en het hangt zo dat het amper kan wiebelen, dus..

man je geloofd toch niet dat andere mede weggebruikers kunnen zien dat ik een hoofdstel in me auto heb hangen? ja als de sedan op de parkeerplaats staat mischien en dan staat ie meestal nog met de neus naar de muur....

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:36

Deze penny heeft geen hoofdstelletje aan haar spiegel hangen maar wel een paardje!! Heb geen last van het geslinger. Zo erg slingert mijn paardje ook niet tenzij ik over hele "heftige" hobbels moet rijden. Verder stinkt mijn auto wel erg naar paard en liggen er altijd een hoop paardenspullen in. (laarzen/dekjes/dekens etc.)

De auto wassen is meestal ook zinloos. Na twee bezoekjes aan stal is ie altijd alweer vies.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:49

Ik heb er destijds een gekregen als 'welkom' voor mijn eerste paard. Hangt wel in onze bus maar die gaat weg en staat nu in de garage, zal hem er even uit halen binnenkort en in de nieuwe bus hangen.

Onze bus is zo ingericht dat hij uitermate geschikt is voor de dieren. Er zit een grote bence in en alles. Gelukkig stinkt hij niet ofzo aangezien alles in de achterbak is, die tevens zo groot is dat we er wel een a welsje in kunnen vervoeren

RicardoOpa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:52

Heeej.. kan iemand mij helpen hoe je een nieuwe topic kan openen?? Kom misschien een beetje dom over maar ik kan het gewoon echt niet vinden

xxx Sophie

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:07

RicardoOpa schreef:
Heeej.. kan iemand mij helpen hoe je een nieuwe topic kan openen?? Kom misschien een beetje dom over maar ik kan het gewoon echt niet vinden

xxx Sophie

Als je op een forum bent, bv [PP] moet je bovenaan op new topic klikken

ontopic: Ik vind zo'n hoofdstelletje wel grappig Ik zie ook wel eens mensen die een rozet aan hun spiegel hebben, vind ik ook wel leuk