Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(ik hoop dat jullie weten hoe de Cuore eruit ziet, type koekblik
)

Maar ik ben het nagekomen

cissy schreef:haha, ik heb (als westernruiter) geen hoofdstelletje maar een westernlaarsje aan mn spiegel hangen en een spoortje als sleutelhanger.
De mensen zien als ze 1 blik werpen op mn auto ook wel dat er een paardengek in rijdt, vreselijke blubberkleur, zand en stro bij mn pedalen, grote reiningsticker op de zijkant, AQHA member sticker en een reiningruiter-in-de-spin-sticker op mn achterklep, en de hele achterbak vol met dekens, poetsspullen, voertonnen en andere paardemeukhandig zo'n busje...
![]()
Oh pfew, ik ben niet de enige met een auto die van binnen op een complete stal lijkt

mariz schreef:ik heb ook een hoofdstelletje aan me spiegel, heb hem ooit eens gekregen bij een marhaton wedstrijd.
het is dat ik dit topic zie, anders was ik alweer vergeten dat ik hem had..
en heb een sticker op me achteruit, dezelfde die eerder in het topic voorbij kwam![]()

het lijkt mij een beetje irritant als je aan het rijden bent, zo'n slingerend ding

) en om hem niet teleur te stellen heb ik dat ding er toch maar ingehangen

hammie schreef:Aan mijn autospiegel komt niks te hangen. Voor zo ver ik weet kan je er zelfs een boete voor krijgen omdat het kan afleiden.

RicardoOpa schreef:Heeej.. kan iemand mij helpen hoe je een nieuwe topic kan openen?? Kom misschien een beetje dom over maar ik kan het gewoon echt niet vinden![]()
xxx Sophie

Ik zie ook wel eens mensen die een rozet aan hun spiegel hebben, vind ik ook wel leuk