CGJ12 schreef:Toch kan je beter stoppen op je hoogtepunt.
Trouwens, tegen de tijd dat dat kleine zwartje met pensioen kan loopt Anky ook mooi tegen de
50......... en heeft ze de kids in de pony A-selectie.........
Inderdaad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Toch kan je beter stoppen op je hoogtepunt.
Trouwens, tegen de tijd dat dat kleine zwartje met pensioen kan loopt Anky ook mooi tegen de
50......... en heeft ze de kids in de pony A-selectie.........
beautylover schreef:Ik had ook iets gelezen in de privé maar ik weet niet meer wat precies.
Had ook met stoppen te maken dacht ik.
Pion schreef:Ik denk dat ze sowiso 2008 nog met salinero rijdt, en 2012 met Painted.
Denk ook niet dat we daarna niets meer van dr zullen horen, clincis, lessen, paarden rijden voor anderen...
Maar tegen die tijd zien we het vanzelf.

.Fronton schreef:Als ik Anky was dan reed ik geen Olympiade meer.
.
Paula schreef:Het intresseert mij niet, als zij stopt dan stopt ze toch gewoon lekker.
Paula schreef:Het intresseert mij niet, als zij stopt dan stopt ze toch gewoon lekker.

Lydiia schreef:Maar dan is er natuurlijk wel een grote kans dat de fanclub er ook mee stopt hoor!!
Dus ook niet meer maandelijks een blaadje in de bus
CGJ12 schreef:Lydiia schreef:Maar dan is er natuurlijk wel een grote kans dat de fanclub er ook mee stopt hoor!!
Dus ook niet meer maandelijks een blaadje in de bus
Ik dacht dat de Hoefslag elke week kwam............

CGJ12 schreef:Of het Hoefslag junior katern erin zit of niet maakt weinig uit.
In de gemiddelde wekelijkse uitgave staan afgerond 23 foto's van Anky.....
Echt mijn slaapkamer is te klein voor alle afbeeldingen van mijn godin........
Tarah5 schreef:Ik vind het normaal! Iedereen stopt op een gegeven moment, zo ook anky
En een kind verdient ook aandacht ik vind het moedig om te stoppen voor zo iemand als anky!
Zo wordt je langer herinnerd