Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jennifer schreef:Ben net naar mijn eigen dierenarts geweest.
In het spronggewricht heeft ze een hele erge ocd en in haar knie heeft ze een oc en 2 ocd's. De mate waarin is zo erg dat ze niet te opereren valt. De dierenarts vond het ook 'stinkmodder' zoals hij zelf zei.
mirgino schreef:maar een second opinion in dit geval zou naar mijn idee niet raar zijn.
wie weet ziet een andere DA er wel heil in om te opereren en dan heb jij je paard nog!
ik heb in ieder geval het beste met je voor,en ik geef je mijn mening![]()
en wat jij daar mee doet... mag je zelf weten maar ik zou zo`n jong paard niet te snel opgeven.
heel veel sterkte met je beslissing
ellenlouise schreef:Balen zeg maar helaas heb je nu wel zekerheid.
Denk je er nog over om haar naar een ander huis te doen?
Jennifer schreef:ellenlouise schreef:Balen zeg maar helaas heb je nu wel zekerheid.
Denk je er nog over om haar naar een ander huis te doen?
Vrees dat ik alleen mezelf daar een plezier mee doe en het paard niet.
Ze krijgt op een gegeven moment pijn. Ik vind het nog erger dat ze pijn heeft, als ze dood is merkt ze dat niet
Cassidy schreef:Second opinion aanvragen....echt, dit is te opereren! En 1000 Euro klinkt veel, maar is echt wel op te brengen.
verriemerrie schreef:Cassidy schreef:Second opinion aanvragen....echt, dit is te opereren! En 1000 Euro klinkt veel, maar is echt wel op te brengen.
jij durft wel, kun jij in hun portemonaie kijken?
soms kunnen mensen een paard maar net onderhouden en zijn da kosten moeilijk te dragen.
ik begreep dat € 200 voor de foto's al veel was.
tis natuurlijk heel vervelend de hele situatie, maar laat mensen zelf kiezen wat ze financieel zich kunnen veroorloven.

Cassidy schreef:Als ik zie wat er soms verder voor uitgaves door paardeneigenaren worden gedaan, setjes gekocht, wordt gerookt en uitgegaan, durf ik idd te beweren dat het meestal wel op te brengen is. Het is maar wat je er voor over hebt...wat je er bereid bent voor te doen of voor te laten.
Als het niet op te brengen is: waarom begin je dan in hemelsnaam aan een paard? Als je een paard - wat verder te opereren zou zijn -in moet laten slapen omdat je het niet betalen kunt?
Dit is geen aanval op de TS, gezien zij wel een second opinion heeft aangevraagd, zeer duidelijk voor het paard kiest en niet voor haar eigen portemonnee. En er in dit geval idd niet meer te opereren valt.
Dit geldt eerder voor verriemerrie...leuke binnenkomer zo!

-dag
Cassidy schreef:Als ik zie wat er soms verder voor uitgaves door paardeneigenaren worden gedaan, setjes gekocht, wordt gerookt en uitgegaan, durf ik idd te beweren dat het meestal wel op te brengen is. Het is maar wat je er voor over hebt...wat je er bereid bent voor te doen of voor te laten.
Als het niet op te brengen is: waarom begin je dan in hemelsnaam aan een paard? Als je een paard - wat verder te opereren zou zijn -in moet laten slapen omdat je het niet betalen kunt?
Dit is geen aanval op de TS, gezien zij wel een second opinion heeft aangevraagd, zeer duidelijk voor het paard kiest en niet voor haar eigen portemonnee. En er in dit geval idd niet meer te opereren valt.
Dit geldt eerder voor verriemerrie...leuke binnenkomer zo!
was ook voor verriemerrie
Jennifer schreef:Wil de mensen nog even vriendelijk verzoeken mij niet met 'vervelende' pb's te gaan lastig vallen. Ik heb het al moeilijk genoeg en vind het ook verschrikkelijk dat ze weg moet. Maar ik moet wel reeël blijven, dat er niets aan te doen is en dat ze er last van krijgt (of zelfs al heeft!).
Citaat:
Ben het dus ook absoluut met je eens! Wij kiezen voor het paard, dus ook voor de kosten.
Helaas zeggen nu al 2 dierenartsten dat er gewoon niets aan te doen is. En dan kies ik er wel verstandig voor om het geld te bewaren voor een ander paardje
Heb echt een-dag