hoef ik me geen zorgen te maken... hoest met fenomeen dan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoef ik me geen zorgen te maken... hoest met fenomeen dan?
Rij verder geen wedstrijden ofzo meer met m maar we vermaken ons zo ook prima
ja rij in zuidbarge
zijn verdiende loon!!! Nu is het een groot hippisch centrum geworden en heeft het absoluut niet meer de zweer van vroeger.
is dat nou niet leuk! En Siebring? Ik wil niet weten onder welke steen hij verstopt zit. Isa zie ik heel sporadisch nog wel een keer net als Gerard, 2 vaste gasten tijdens de Hop jaren
ik mis ze allemaal stuk voor stuk!
leuk paardje was dat net een curly! Kimberley_ schreef:polly2 schreef:
En...heb je wat aan die lessen gehad?
denk eerder dat dat aan het feit ligt dat kimberley alleen maar boos en dwars was,en niks wilde aannemen van wie dan ook
heb vreselijk mn best gedaan om tot haar door te dringen zowel bij de tempeliers als op rietzicht,maar er was geen land mee te bezeilen. nichtje kelly had een eigen pony,echt wel sneu ook voor kimberley want die stond langs de kant te kijken altijd,maar daar kon ik niks aan doen .dus je moet er wel open voor staan, voordat je mij kunt afschuiven als "niks aan gehad". hoop dat je inmiddels een beetje vrolijker en happy-er bent kimberley!! toch wel groetjes deess
Hij bevalt namelijk super!