vervolg " god o god wat een gedoe"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:15

kalliemallie (= vervangng van erg scheldwoord) Wat een *** Wijf zeg!! Grrr....
Ik begrijp het dat jij je ook helemaal (*!@$( voelt zeg..!!
Ik vind het goed hoe je het aanpakt...
Als ik dat mens ooit tegenkom... (ik ken der niet, maar goed..)
Heel veel succes!

_Lola_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 17:20

So heb een half uur zitten lezen.. Dit topic en het andere... Heb er echt geen woorden voor...
Wat een rot situatie,....!!!

|Heel veel sterkte ermee...!!!!

Ellebel

Re: vervolg " god o god wat een gedoe"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:15

Wat een verhaal zeg... Het is voor mij heel makkelijk om te zeggen maar over een tijdje ben je blij dat je van al dit gestress af bent. Het is begrijpelijk dat je verdrietig bent om Tamara maar je kunt niet om elke prijs bij een paard blijven, en dit was duidelijk een geval van "leuk paard, geschifte eigenaar". Daar zijn er helaas erg veel van.
Neem de tijd om lekker uit te huilen, probeer niks meer met die eigenaar te maken te hebben. Zoek een leuk bijrijdpaard op een andere stal waar je deze idioot nooit meer tegen het lijf hoeft te lopen. Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die heel blij zouden zijn met een bijrijdster zoals jij.

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:25

jeetje wat onzettend veel reacties weer.. bedankt allemaal erg fijn om allemaal te lezen

tja ik heb sinds vandaag en gisteren hele veel huilbuien nu.. ik besef gewoon dat ik haar helemaal kwijt ben en dat ik haar waarschijnlijk nooit meer zal zien..
en wat ze me allemala geflikt heeft.. tja.. gewoon geen woorden voor..

de medeberijdster wou nog eens afspreken, misschien kan ik hara vragen of ik dr even ene knuffel en een kus kan geven..
echt even vaarwle zeggen, dan is het goed afgesloten voor mij, behlave met die eigenaresse dan, die gata nog wel wat van me horen.

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:08

Inderdaad! Sla der hoofd tussen der oren vandaan!!

carrie79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:41

Jeetje ik zit hier met verbazing vier pagina's van dit topic door te ploegen.Meid wat je allemaal meemoet maken wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte gewenst!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:39

en heeft ze je brief inmiddels al ontvangen? of heb jen og iets van dr ghoord?

maaike93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:08

atheentje schreef:
Jeetje ik zit hier met verbazing vier pagina's van dit topic door te ploegen.Meid wat je allemaal meemoet maken wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte gewenst!

amen...

ik vind het echt zo verschrikkeliik! heb alles gelezen.. dat mens is gewoon ziek

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:21

egt rot voor je! en dat ze 0ok nog durft te beweren dat je liegt over dingen, waar jou ouders gewoon van af weten eb de dingen zelfs voor je hebben gekocht!..dat mens is egt ZIEK!
heel vééél sterkte ermee...!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:22

ik ben nu bij mijn vriend en kan dus niet controleren of ze mijn brief heeft gehad.

we eten bij mij thuis dus dan heb ik de code en kan ik het controleren. ook gaan we op de weg naar mijn huis even langs de stal fietsen om te kijken of er echt andere sloten opzitten en of er stroom op zit.

het kan natuurlijk ook alleen maar grootpraat zijn..
jullie horen vanmiddag meer van me

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:55

Ben je al langs stal geweest? Ben wel benieuwd namelijk.

Vrees ook dat die brief niet veel zal uithalen... ze is zó overtuigd van haar eigen gelijk, dat je de andere kant van het verhaal er nog met geen hamer in krijgt (al zou het het proberen waard kunnen zijn )

Sterkte meis!

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 09:16

ja gisteren langs stal geweest.
ik durfde niet mee te gaan, dus bleef op een afstandje en mn vriend is er langs gefietst.
er zat inderdaad overal nieuw stroomdraad op en hij dacht te zien dat er op de staldeur ook een slot zat.

verder heeft ze inderdaad de brief opgehaalt op het postkantoor dus wie weet hoor ik vandaag wel van haar

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:04

Pfff, ik ben erg benieuwd of ze respons geeft op je brief.
Vind t echt heel erg voor je!!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:27

Ik heb je topics gelezen. Wat erg voor je zeg! Echt verschrikkelijk in wat voor situatie je nu zit.
Ik wil je alleen 1 tip geven. Koop die pony niet! Het is verschrikkelijk voor die pony. Maar je krijgt daar alleen maar meer ge-emmer mee.
Verder wil ik je heel veel sterkte wensen.

jessie1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:32

wat een verhaal.
ik hoop dat ze naar het lezen van je brief ,jou met rust laat.

ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt.
ook een verpeste sfeer,en helaas ook ruzie over spullen.
ik heb nog een andere bijrijdster geregeld,omdat ik wist dat ik weg ging.(had ik haar ook verteld)
mis die paarden ook elke dag.
en normaal praten had bij mij geen zin meer,omdat ik net zo als bij jou ook alleen maar verzonne opmerkingen naar mijn hoofd kreeg(en ook via via)

ik wens je veel succes,en hoop voor je dat je haar ooit kan kopen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:58

enenen? ik ben benieuwd... raar mens is het toch... pff

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:32

ik ben ook erg benieuwd of je al reaktie op je brief hebt laat t even weten als je meer weet
kuzzies idylle

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 15:55

ingrid_ schreef:
Niemandweet schreef:
bedankt..ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..maar ik denk niet dat ze dit wil..

Als je daar de middelen toe hebt dan zou ik dat zeker proberen!
Na wat er allemaal gebeurd is is de kans dat ze jou dat paard verkoopt niet zo groot, maar niet geschoten is altijd mis toch?

Misschien kun je anders proberen daar met haar man over te praten ofzo ? Zij komt nogal emotioneel/hysterisch over, en dat doet een zakelijk gesprek natuurlijk sowieso geen goed. Misschien is haar man wat meer voor rede vatbaar?

He ingrid! (Zoiets zal ik nooit flikken bij Flowertje hoor!! wat er ook gebeurt!)

Anywayz, ik wil best helpen!
Wat deze vrouw geflikt heeft is echt te erg voor woorden, jij houd van tamaar en wil alleen het beste voor dat dier en dan gebruikt ze je als oud vuil. Helaas heb ik een zelfde soort meegemaakt op een andere stadsweide.
Tamaar 'terug' eisen zal niet lukken, op de stadsweides in Almere mag niet onderverhuurt worden, en aagezien de grond van de 'eigenaresse' is, is het paard dat automatisch ook, die staat daar immers al een tijd gestalt. Dus via die weg denk ik niet dat je tamaar terug krijgt.
Ik kan je misschien wel op een andere manier helpen, ik pb je wel even.

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:04

Vreselijk zeg.
Wat een ter*ing wijf die eigenaresse.
Ik denk dat ze die brief even goed meot doorlezen en dat ze dan pas beseft hoe dom ze is(geweest)

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:22

Aaahh meis toch
Wat een verhaal zeg.
Wat ontzettend gemeen van die vrouw (en dan druk ik 't nog zacht uit )

Zoals je het verteld lijkt het me STEEDS dat jij gelijk hebt.
Naja sterkte ermee hoor

[edit] ah ik lees nu pas dat je dr dus niet meer verzorgt

Ohhh wat een gemeen mens zeg
Kan het gewoon niet geloven dat er zulke mensen bestaan [/edit]

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 17:25

meiske,,
ik vind het echt heel erg om te horen wat er gebeurt is...
maar als ik het goed begreep in een van jhe topics stond dat je een buitenrit gemaakt hebt met een stalgenootje (bij je 1e topic)
Dus als je je paardje nog een keertej wil zien , kan je dan niet met haar mee? Kan je haar stiekem nog ff een big hug geven.

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 17:52

Suus_linell schreef:
meiske,,
ik vind het echt heel erg om te horen wat er gebeurt is...
maar als ik het goed begreep in een van jhe topics stond dat je een buitenrit gemaakt hebt met een stalgenootje (bij je 1e topic)
Dus als je je paardje nog een keertej wil zien , kan je dan niet met haar mee? Kan je haar stiekem nog ff een big hug geven.

hoi,
bedankt voor je berichtje.
met stalgenootje bedoelde ik een vriendin die naast onze weide ook een stal heeft. Drukte het misschien een beetje raar uit.

verder heb ik wel met de medeberijdster gesproken (die tamara dus nog wel doet) en heb haar gevraagt of ik misschien eens mee kan komen om haar echt een laatste hug en dikke kus te geven en het dan af te sluiten.

Niemandweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 18:00

ook hebben we nog niks gehoord van haar.
misschien komt dit omdat ik gezegt heb in de brief rust te willen en eventueel contact dan maar schriftelijk moest. en morgen zou de eerste dag kunnen zijn dat ik een brief van dr binnenkrijg.
even aan te nemen dat ze hem zaterdag had, maandag brief terug geschreven en op de bus gedaan en dan dinsdag bezorgt worden..

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:02

Als ze al een brief schrijft...en ga er maar van uit dat ze je wens om met rust gelaten te worden niet gaat respecteren omdat jij dat zo graag wilt. Die zal je persoonlijk willen spreken, dat blijkt al uit haar eerdere reacties.

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:47

ik hoop voor je haar nog een keertje te zien

mijn verzorgpony heb ik helemaal niet meer gezien naar een gehaast afscheid en ik kon niet bij haar langs vanwege bedreigingen van me bijrijdster