Ik begrijp het dat jij je ook helemaal (*!@$( voelt zeg..!!
Ik vind het goed hoe je het aanpakt...
Als ik dat mens ooit tegenkom... (ik ken der niet, maar goed..)
Heel veel succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
erg fijn om allemaal te lezenatheentje schreef:Jeetje ik zit hier met verbazing vier pagina's van dit topic door te ploegen.Meid wat je allemaal meemoet maken wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte gewenst!
)
ingrid_ schreef:Niemandweet schreef:bedankt..ik zit er zelfs over na te denken of ik haar niet een goed bod kan doen en haar dan kan overnemen..maar ik denk niet dat ze dit wil..
Als je daar de middelen toe hebt dan zou ik dat zeker proberen!
Na wat er allemaal gebeurd is is de kans dat ze jou dat paard verkoopt niet zo groot, maar niet geschoten is altijd mis toch?
Misschien kun je anders proberen daar met haar man over te praten ofzo ? Zij komt nogal emotioneel/hysterisch over, en dat doet een zakelijk gesprek natuurlijk sowieso geen goed. Misschien is haar man wat meer voor rede vatbaar?

)

Suus_linell schreef:meiske,,
ik vind het echt heel erg om te horen wat er gebeurt is...
maar als ik het goed begreep in een van jhe topics stond dat je een buitenrit gemaakt hebt met een stalgenootje (bij je 1e topic)
Dus als je je paardje nog een keertej wil zien , kan je dan niet met haar mee? Kan je haar stiekem nog ff een big hug geven.