Pluttersput schreef:Wist je dat: Je eigenlijk bevroren worteltjes moet voeren?
is dat zo?
Toevallig liggen de wortels in de stal, en daar vriest het
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pluttersput schreef:Wist je dat: Je eigenlijk bevroren worteltjes moet voeren?

Dyyy schreef:andiamo97 schreef:Wist je dat je voor je echt begint met rijden je eerst 10 min lekker moet stappen, omdat anders de gewrichten van je paard op ten duur sneller verslijten???
Pas na 10 min komt er gewrichtssmeer vrij waardoor de gewrichten soepel kunnen bewegen zonder dat er op de lange termijn gewrichtsslijtage optreed. Dit zeg ik omdat ik vaak van die blije troela's al na 3,5 min stappen met hun pony/paard door de bak zie galloperen.
Geldt dit ook voor longeren?
Mirthe_ schreef:Wist je dat de liefste pony bij ons op stal staat?
Sabiientjje schreef:Leuk topic .. Ga ik volgen.
Ik las een wist je datje over shampo, ik heb er ook nog 1:
- Wist je dat Driekhoek shampo je manen en staart heel zacht en glanzend maakt als je het ermee wast.
)
Miriano schreef:Wist je dat hoevenvet slecht is??
(sorry als die al was genoemd...)
chavello schreef:wist je dat : mijn p0ny heel erG liief iis ..![]()
hihiSabiientjje schreef:Mirthe_ schreef:Wist je dat de liefste pony bij ons op stal staat?
En wist je dat het liefste paardje bij ons op stal staat?

reininglover schreef:Citaat:volgens mij is dit niet allemaal waar, want de jongste moeder is 8 en er wel albino paarden bestaan
wist je dat de jongste moeder wel degelijk 5 was. ze kreeg haar maandstonden al toen ze 3 was (yek ik moet er neit aan denken)
ik meteen een isabelkleurig paard ga kopen![]()
![]()
![]()
welke vent haalt het in zijn hoofd om een kind van 5 zwanger te maken,, En welke ouder (als het vrijwillig was) laat dit toe ??
lhOveSs_siDj schreef:
wist je dat de jongste moeder wel degelijk 5 was. ze kreeg haar maandstonden al toen ze 3 was (yek ik moet er neit aan denken)
ik meteen een isabelkleurig paard ga kopen![]()
![]()
![]()
welke vent haalt het in zijn hoofd om een kind van 5 zwanger te maken,, En welke ouder (als het vrijwillig was) laat dit toe ?? 

merrieveulen schreef:
wist je dat luizen dodelijk kunnen zijn voor een paard?

ponylove schreef:Miriano schreef:Wist je dat hoevenvet slecht is??
(sorry als die al was genoemd...)
Waarom dan?
Pharlap schreef:Nooit gemerkt dat mijn paard makkelijker rechtsom loopt dan linksom![]()
Groetjes Pharlap.
ik ook niet hoor..maar kennelijk is het zo..!
Niine schreef:hahahaha..hoe denk je dat ik het weet