Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wie het langst durfde door te gaan.
.
.
.
. 

Al heb ik dat wel eens gedaan toen er toch maïs voor stond. Maar we hebben 70ha land dus daar kan ik ook wel rijden.

stalnijmegen schreef:wat dacht je van de kortste weg naar het bos via het spoor??
smurf schreef:het is een wonder dat het altijd relatief goed is afglopen...
ik zie nog steeds wel eens kids èn volwassenen met een pony/paad vertrekken waarvan ik denk dat het totaal onverantwoord is.
Soms komt zo'n beest dan alleen thuis, maar meestal loopt het toch nog redelijk af.
Paarden zijn erg verdraagzame en tolerante dieren......

KiWiKo schreef:jahoor zat stoute onverantwoorde dingen gedaan........... bijvoorbeeld met mijn pony een portiek ingaan, trap op bovenaan aanbelleniemand die zich de klere schrok, omdraaien en zo de trap weer af.........
![]()
![]()
![]()

stalnijmegen schreef:Of onderweg wat gaan drinken, ponys buiten vast binden aan een boom.. oh halster vergeten, ach dan maar de teugels om de boom heen draaien... ohohoh het was toch wat, die goede oude tijd

. Een van de pony's wou niet al te hoog springen, dan weigerde ze. Voor de oplossing waren twee personen nodig: allebei 1 kant van de balk vasthouden. Erst laag, ik met een noodgang op de hindernis af, en dan op het allerlaatste moment die balk de lucht in
Het vereiste wel enige timing moet ik zeggen
Dat telt ook neem ik aan? Ik had wel begeleiding hoor...nooit de kans gehad om echt gevaarlijk te doen. Er was altijd een verantwoordelijk iemand bij of op zijn minst in de buurt en zonder cap was dag paard...dus dan doe je die steevast op.
. Er zijn zoveel dingen die ik met hem wel doet maar uit mijn hoofd laat bij een ander paard. Even iets aan het hoofdstel veranderen terwijl je er nog opzit.