Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Sommige mensen zou ik wel achter het behang kunnen plakken. De ene keer zeggen ze je wel wat de andere keer niet. VRESELIJK! :J
Citaat:Ik vind het altijd fijn om een praatje te maken met andere ruiters.
Ik zal ook altijd iedereen (proberen te) groeten als het aan mij ligt.
Vind het juist leuk om dingen over andere paarden te horen en dingen over mijn paard te vertellen.
De sfeer op dressuurwedstrijden vond ik ook altijd verschrikkelijk.. 

ShannaY schreef:"Paardenvolk, zullen we afspreken wat vriendelijker te doen?"
Kunnen ze niet.. echt niet
neeee !!! en ik ga het bij sommige niet eens es proberen !!! Steek mijn energie liever in het rijden van mijn paard
VanillaQueen schreef:Vooral ongevraagd "advies" [commentaar] vind ik heel vervelend. Ik doe ook maar m'n best.....niet leuk als er dan rologend vanuit een vette piaffe naar je wordt geroepen wat je niet goed doet.

.
IndianRose schreef:Ik heb een hekel hoe pensionklanten zich gedragen tegenover manegeklanten!
Nee,niet iedereen is zo,maar als er een meisje van 14 haar paard op de manege heeft gestald,zeikt die de 10 jarige meisjes af,die geen paarden op de manege hebben gestald.
En dat is vrijwel bijna altijd zo,op de 1 of andere manier voelen de pensionklanten zich toch vaak beter dan manegeklanten!
En idd,hallo zeggen zit er helaas tegenwoordig ook niet meer in als je aan het buitenrijden bent
En als ik op stal kom gil ik ook altijd in het algemeen hoi. Ik sta op een kleine stal dus het komt gelijk over
En op de manege zeg ik altijd gedag tegen mensen die ik aardig vind ( zijn er best veel )