Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Libiris schreef:Tjaldur:
ook al kun je voor dat geld bijna een paard stallen, maar dan nog moet je eerst een paard kopen en de hoefsmid komt er nog bij en eventuele dierenartskosten e.a..En als je dat niet kunt betalen dan is die 120 euro voor zo'n bijrijder toch de beste oplossing in mijn ogen. Ongeacht wie je er een plezier mee doet.
want uiteindelijk heeft iedereen er plezier van
) De les is inpegrepen.Kris25 schreef:120 euro is in jouw geval heel erg redelijk!
NovaLee schreef:Een hondenoppas betaalt toch ook niet om op te honden te passen?
Daar wordt voor betaalt, hoe leuk de hondenoppas het ook vind. De hondenoppas kan zelf geen hond onderhouden...
Ik vind dit prima te vergelijken met het bijrijden van een paard. Ik zou niet weten waar je voor betaalt, dat je mag rijden. Maar dat mag je toch? Daarvoor wordt je gevraagd, dus je doet die ander een plezier. Ik zie niet meer dat een fifty-fifty voordeel.
Een kleine bijdrage in de hoefsmidkosten, als jij degene bent die buitenrijd bijv.
Voor de rest vind ik alle verantwoordlijkheid bij de eigenaar liggen.
Gr.
.