waar die paarden gebruikt worden..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
waar die paarden gebruikt worden..
Sieltjuh schreef:Echt ontzettend leuke foto's
Leuk om Manuela eens op zo'n paard te zien, dan op LargoIs toch wel anders
Ziet er echt ontzettend leuk uit
Om het nog verwarrender te maken. 
Riannetje02 schreef:whahaha, ja ik weet het zeker, want ik had nog 6 keer "pardon" "ik versta u niet.. " gezegd..
Manuutje1990 schreef:Vandaag waren die knollen trouwens zo gek als een deur, he Rianne!
en dat ze zóóóóó hard konden scheuren..
serieus kon ik niet normaal in het zadel blijven zitten, hij liep echt als een opgefokte arabier joh..
was wel héél cool! Ga je zaterdag ofzo weer mee..
Was echt grappig toen ze oppeens uit het niks gingen bokken..
alleen voor mij niet zo leuk datie van die rotbokken gaf..
die bokken van jou knol waren nog enigszins uit te zitten.. 
zoveel sterker, zoveel zwaarder, en toch zó hard kunnen galloperen..
geweldig..
Maar het weekend daarna wel denk ik!
Manuutje1990 schreef:Haha, ja wat dat betreft zijn trekpaarden echt geweldig!![]()
Betrouwbaar, maar toch lekker veel pit!
Volgend weekend heb ik geen tijd Rianne..Maar het weekend daarna wel denk ik!
laat me raden, ik moet je op de scooter op komen halen

ga naar me nieuwe werk..
en wat gaat dit weer lekker off-topic..
.
ik heb een New forster (ik weet niet of het aan het ras ligt hoor)meisj schreef:mooie foto`s !!
Moet nog steeds zelf een keer met mijn pony naar het strand ..
Rennen ze niet snel het water in ??ik heb een New forster (ik weet niet of het aan het ras ligt hoor)
Echt hele mooie beestjes !!!
eerder naar de duinen, dat doen die van mij ook, maar de zee, euh nee..
niet echt..
En het ligt ook niet aan het ras hoor, een paard is een paard. Een shetlander kan net zo goed het water inrennen als een belg.. 
dankje..
Riannetje02 schreef:meisj schreef:mooie foto`s !!
Moet nog steeds zelf een keer met mijn pony naar het strand ..
Rennen ze niet snel het water in ??ik heb een New forster (ik weet niet of het aan het ras ligt hoor)
Echt hele mooie beestjes !!!
Euh, de zee zullen ze in ieder geval niet snel inrennen!eerder naar de duinen, dat doen die van mij ook, maar de zee, euh nee..
niet echt..
En het ligt ook niet aan het ras hoor, een paard is een paard. Een shetlander kan net zo goed het water inrennen als een belg..
En de rest ook, bedankt voor jullie leuke reacties!
Elja schreef:Mooi man
Hoe krijg je het voor elkaar om zown paard aan e teugel te krijgen

Marloez schreef:Met zo'n bit lukt dat ook wel
op eigen risico, dat wel..

Net alsof ik daar op let op een buitenrit. Zulke paarden kun je meestal gewoon beter met een stang rijden, zeker op een buitenrit. Wat denk dat er gebeurt als zo'n paard er tussen uit naait op buitenrit? Dat zal heel wat schade aanrichten. Dan ben je toch blij als je voor noodgevallen iets meer te vertellen hebt. En natuurlijk, als ze gaan, gaan ze toch wel. Maar zo'n bit scheelt wel.