Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Antheman schreef:Als het onwijs warm weer is ,dan loop je meer kans op een drukking.
Huertecilla schreef:Antheman schreef:Als het onwijs warm weer is ,dan loop je meer kans op een drukking.
Leg dat causale verband eens uit.
). Voor zomers kamperen volstaat een hangmat in parachuttestof. Super lichtgewicht, geen tent nodig, geen matje nodig, en meestal is er een zeiltje bij wat je er over kan spannen in geval dat het toch zou regenen. Spreekt voor zich dat hangmatten niet handig zijn in boomloze gebieden of op het strand, dus wel even over nadenken
Bandida schreef:Spreekt voor zich dat hangmatten niet handig zijn in boomloze gebieden

en alles wat je niet meeneemt drukt niet op het paard
Dit jaar gaan ook 2 van mijn paarden onder zadel mee... wij rijden veelal 1 1/2uur aan een stuk, stap en ook draf. Na elke 1 1/2 uur houden we min. 20min pauze. Vaak vertrekken we smorgens rond half 10 en zijn we rond half 5 terplaatse, de paarden kunnen dan s nachts op stal of in de wei...
gentille schreef:We hebben al wat gevonden!
hey Arabesk, ging je niet ook mee met ons? (of benk nu in de war?) wil je me je emailadres dan even pben, dan sturen ik nog fff een wordbestandje met alle info erin.