Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigger schreef:Leuk, erg knp ook...
Alleen jammer van het laatste. Dat ie er zo superieur bovenop moet gaan staan met een knallende zweep...
Typisch mens...
Rosaly schreef:Ik ben het anders op een of andere manier wel eens met ikke...
Het paard straalt idd niet zo heel veel uit, het voert de oefeningen wel uit, maar zonder er zelf plezier in te hebben zo lijkt het wel.
Ik vind ook dat het dier errrug veel met zijn staart zwaait en de gezichtsuitdrukking vind ik ook niet wat het moet zijn...
Voor de rest vind ik het wel knap wat die man doet, maar zoals ikke al aangeeft, de manier waarop is waardeloos...
Nannes schreef:Echt GEWELDIG om naar te kijken. Zo rustig dat paard, zoveel vertrouwen in die man. Probeer dit maar eens na te doen! Anky kan hier veel van leren
Nannes schreef:zit jij helemaal doodstil zonder zadel?
Volgens mij gaat het bij die man niet om ofdat de oefeningen zoals wijken enzo helemaal perfecto uitgevoerd worden zoals dat in de dressuur gaat, maar gewoon te laten zien dat zoiets ook zonder hulpmiddelen kan als een bit enz. Ik vind het gewoon super!
ikke schreef:Nannes schreef:zit jij helemaal doodstil zonder zadel?
Volgens mij gaat het bij die man niet om ofdat de oefeningen zoals wijken enzo helemaal perfecto uitgevoerd worden zoals dat in de dressuur gaat, maar gewoon te laten zien dat zoiets ook zonder hulpmiddelen kan als een bit enz. Ik vind het gewoon super!
Mwah, dat hoeft ie niet op zo'n manier te doen. Ik ken er zat die dat beter kunnen.......
Rosaly schreef:Ik ben het anders op een of andere manier wel eens met ikke...
Het paard straalt idd niet zo heel veel uit, het voert de oefeningen wel uit, maar zonder er zelf plezier in te hebben zo lijkt het wel.
Ik vind ook dat het dier errrug veel met zijn staart zwaait en de gezichtsuitdrukking vind ik ook niet wat het moet zijn...
Voor de rest vind ik het wel knap wat die man doet, maar zoals ikke al aangeeft, de manier waarop is waardeloos...