Ik maak niet overal gebruik van (zoals solarium enzo)Heb nu de beschikking over:
*Binnenbak met agterberg bodem
*Buitenbak (2) en volgend jaar nog een!
*Weide
*2 Paddocks
*Longeercirkel
*Solarium
*Wasplaats
*Trailerplaats
*Mooie ruime boxen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik maak niet overal gebruik van (zoals solarium enzo)
Maarja, dit is de luxe die ik erbij aangeboden krijg. En allemaal gratis voor mij
Geen dure pensionstal maar ben zeer tevreden!
Miirthe schreef:Ik voel me al verwend zat met zo'n geweldig paard
We hebben bos en veld ontzettend dichtbij, en als ik binnen wil rijden is het een kwartiertje stappen naar de manege. 
en dan ook nog in de achtertuin!
Sterre schreef:*9 Boxen van 3 x 4, waarvan er eentje dient als voer-/opbergkamer voor de poetskoffers
* 2 grote paddocks (beide 300 m²) die gedraineerd zijn (= paarden staan altijd droog en ik kom er tenminste met m´n kruiwagen in en uit als ik de paddock mest!)
* verwarmde drinkbakken op de paddocks (nooit meer met water slepen in de winter)
*Een onderstand op de paddocks, zodat de paarden zelf kunnen bepalen of ze met regen binnen of buiten willen staan
*mooie omgeving om buiten te rijden, direkt voor de huisdeur
* mooie binnenbak met super bodem (20 x 40)
*separate hooischuur, waar ook mijn zaagsel droog ligt
* een trekkertje waarmee ik de bak kan slepen en waarmee ik in de zomer de mest van de wei mee op kan halen (geen lastig gesleep meer met kruiwagens)
Dit heb ik allemaal sinds eind aug. aan huis! Ik voel me dus de koning(in) te rijk.
Ik heb alleen iets te weinig weide aan huis, maar kan met een beetje geluk van de zomer nog 1 HA direkt aan ons land grenzend er bij pachten.

geweldig is het. Ze hebben dan ook bijna alles wat je je kan wensen .... Aleen geen weidegang
Wel jammer, maar in de zomer kan je je er ook voor kiezen om je paard op "Het weiland" te laten zetten, maar die ligt niet naast de manege ofzo... hihi nee die ligt zo'n 2 km verder op
), een stal, een stoepje, stromend water, een zadelkamer, een hele tuin er om heen, en heel veel gezelligheid!
Kelloriejj schreef:Ik denk dat ik het weel heel luxe heb...
Een binnenbak (2e in aanbouw)
springtuin
buitenbaan dressuur
trainingsmolen
Paddock
weidegang (binnen en buiten zetten word gedaan)
3 wasplaatsen (warm en koud water)
Solarium voor 50 cent
Mooie kantine met menukaar ()
ruime stallen
ZOveel stro als je wilt
Hele mooie bosrijke omgeving
Zadelkasten
Dit alles voor 175 euro per maand
!
) 
een buitenbox met uitloop, een dik bed en goed voer (dag en nacht op het weiland in de zomer).