Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shirlemiep schreef:Mij zien ze daar zowiezo niet meer bij Piaffe,ik vind het 10x niks!Geef mij maar Divoza,daar zijn ze altijd correct!

Ik netjes uitgelegd dat ik gebeld zou worden. Mevrouw zou even kijken, na kwartier komt ze terug; nee ze waren er niet. En zouden ook niet meer binnenkomen in die maat (maat 40, de meest gangbare komt niet meer binnen
), en een andere die ik wel wilde ook niet meer. Toen ik vervolgens vroeg waarom ik niet gebeld was; "Ja dan had U moeten zeggen dat het spoed was, anders bellen we niet". Sorry?
JECKYLL schreef:Ik had een Pessoa dekje bij hun besteld en daar heb ik ook heel lang voor moeten wachten. Ze hadden het geld al ontvangen en na 2 weken heb ik toch maareens gemaild, bleek het niet op voorraad te zijn.. okee dat is geen probleem maar mail dat dan even door. Toen werd het ook nog eens op een andere vestiging van me werk afgeleverd.. dat was dan wel de schuld van UPS maar moest er een hoop kilometertjes extra voor maken. En tot slot kreeg ik paar weken nadat ik mijn dekje had een brief thuis dat ik nog niet betaald had.. najaaaa dat hadden ze als eerste binnen, dus ik heb meteen gemaild en kreeg als antwoord terug dat het een standaardprocedure was en verder geen excuses ofzo. Echt gewoon alleen de zin ´Dat is een standaardprocedure van ons´. Ik vind dit dus totaal geen service en zal hier ook niet meer een bestelling plaatsen, vooral na het lezen van dit topic.

cece schreef:Ik heb dus net m'n bestelling binnengekregen van een maand geleden... Verpakt in een ingedeukte doos waar blijkbaar toverrijst in zat (staat op de buitenkant)en zwarte beugelzooltjes ipv witte... Nou ik weet het zeker, dit was m'n eerste en laatste keer bestellen bij Piaffe!
Maflinger schreef:janinetjjj schreef:
Ik heb net gemaild of hij voorardig was, en ze mailen terug dat als hij niet voorardig zou zijn hij niet op de site zou staan. Dus volgens mij komt het nu wel goed
Nou dan heb ik zeker dingen besteld die niet op hu site stonden....
Knap, want dan moet ik gissen naar wat zij te koop hebben! haha!
Neej, hier geloof ik niet in Alles wat ik bestel bij hun stond gewoon op de site en toch duurt het 5 a 6 weken... rara...
, ze hebben nu extra personeel dus verwacht dat alle achterstallige problemen wel snel opgelost zullen zijn , daarbij als je klein bent heb je een bepaalde werkwijze die niet meer blijkt te werken als je ineens groot bent geworden , dan ga je opzoek naar een nieuw werk systeem en kom je ook kinder ziektes tegen

ruitersport schreef:Het is zo dat wij per dag rond de 50 pakketten versturen en dan gaat het soms ook wel eens fout.
Hiervoor onze oprechte excuses echter bel ons als het niet naar je zin is wij proberen het altijd netjes weer op te lossen want er is niets fijner als een mailtje met daarin dank voor de mooie spullen en de reactie van een oprecht tevreden klant.
Wij hebben zo vreselijk veel op voorraad en inderdaad het gaat soms wel eens mis dan grijpen ook wij weleens mis en moeten wij dingen bestellen en dan begint vaak de ellende want, dan is het bijvoorbeeld bij de leverancier niet voorradig en staan wij met de rug tegen de muur.
Wij zijn druk aan onze slechte punten aan het werken en proberen nu iedereen waar een nalevering aankomt te bellen of mailen maar, ook daar glipt er weleens iemand tussendoor die wij eigenlijk hadden moeten benaderen.
Bel of mail ons en wij proberen echt altijd even uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is.
Het is echt geen onwil.
Wij werken echt heel hard en veel om iedereen tot een zeer tevreden klant te maken en vergeef ons alsjeblieft de steken die wij soms wel eens laten vallen want, dat het allemaal nog niet perfect loopt bij ons daar zijn wij ons terdege van bewust.
Yvonne / Piaffe ruitersport.
janinetjjj schreef::D