Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 17:50

en zo zie je maar;elke winkel heeft zijn tevreden klanten,en zijn ontevreden klanten,en zo zal het altijd blijven!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 18:01

Heb meer dan een week geleden via internetbankieren geld overgemaakt voor een frontriem die op voorraad was. Ik heb hem pas vandaag binnengekregen... Ik mag eigenlijk niet zeuren, maar een neusriem die ik op dezelfde dag had besteld, had ik op zaterdag al binnen.

ruitersport

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:56

Het is zo dat wij per dag rond de 50 pakketten versturen en dan gaat het soms ook wel eens fout.
Hiervoor onze oprechte excuses echter bel ons als het niet naar je zin is wij proberen het altijd netjes weer op te lossen want er is niets fijner als een mailtje met daarin dank voor de mooie spullen en de reactie van een oprecht tevreden klant.
Wij hebben zo vreselijk veel op voorraad en inderdaad het gaat soms wel eens mis dan grijpen ook wij weleens mis en moeten wij dingen bestellen en dan begint vaak de ellende want, dan is het bijvoorbeeld bij de leverancier niet voorradig en staan wij met de rug tegen de muur.
Wij zijn druk aan onze slechte punten aan het werken en proberen nu iedereen waar een nalevering aankomt te bellen of mailen maar, ook daar glipt er weleens iemand tussendoor die wij eigenlijk hadden moeten benaderen.
Bel of mail ons en wij proberen echt altijd even uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is.
Het is echt geen onwil.
Wij werken echt heel hard en veel om iedereen tot een zeer tevreden klant te maken en vergeef ons alsjeblieft de steken die wij soms wel eens laten vallen want, dat het allemaal nog niet perfect loopt bij ons daar zijn wij ons terdege van bewust.
Yvonne / Piaffe ruitersport.
Laatst bijgewerkt door ruitersport op 08-12-05 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:59

Dacht al waar je bleef Yvonne

Piaffe heb ik werkelijk waar nooit geen problemen mee gehad...
Kan mijn bestellingen bij hun niet meer op drie handen tellen..Alles was netjes geleverd, wanneer iets niet op voorraad was ben ik netjes gemail daarover..Wanneer echt iets niet leverbaar was werd zonder probleem het zelfde artikel in een duurder variant geleverd terwijl het voor mij geen meer kosten had!!

ik vind het een prima bedrijf met prima service!!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:11

Shirlemiep schreef:
Mij zien ze daar zowiezo niet meer bij Piaffe,ik vind het 10x niks!Geef mij maar Divoza,daar zijn ze altijd correct!

heb met beide goede en slechte ervaringen, de laatste tijd trouwens 3x na ekaar slechte ervaring met divoza

mn moeder bestelde een bordeaux zweetdeken met hals, kreeg er 1 zonder hals
2e keer moeder bestelde donkerblauwe winterdeken met losse hals, totzover ging het goed, met bijpassend halster+touw...kwam er een ander merk en andere kleur helaas!

en ik zit al 6 weken op een paar paarse stapp-sokken te wachten die ze zouden nasturen...

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:15

Ook ik heb al regelmatig wat bij Piaffe besteld.

De bestellingen zijn bijna allemaal goed gegaan. 1 keer waren de strijklappen niet op voorraad. Die zouden nageleverd worden. Na een tijdje niks gehoord te hebben, heb ik ze gemaild. Ze zouden het nakijken. Hebben ze snel gedaan en het geld is teruggestort.

Ik ben dus echt tevreden over Piaffe. Vind het ook erg goed dat Yvonne hierboven gereageerd heeft!!

JazzOrlandoJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:05

Mijn ervaring is idd zoals Yvonne al zegt; mocht er ooit es iets fout gaan gewoon even bellen en het word netjes opgelost!!
Yvon & Oscar prima service ga vooral lekker verder!!!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:53

Pfft, nou met de divoza heb ik het nu ook gehad
Twee weken geleden naar de winkel voor stalschoenen. Nee die waren er niet in mijn maat. Nou oké, niks aan de hand, ze zouden ze bestellen, ze waren voorradig en zou de dinsdag erna telefoon krijgen. Vervolgens dinsdag, maar een week later, dus twee weken na het bestellen, zelf maar gebelt of ze er waren, want ze zijn voor mijn verjaardag dus wil ze wel op tijd Ik netjes uitgelegd dat ik gebeld zou worden. Mevrouw zou even kijken, na kwartier komt ze terug; nee ze waren er niet. En zouden ook niet meer binnenkomen in die maat (maat 40, de meest gangbare komt niet meer binnen ), en een andere die ik wel wilde ook niet meer. Toen ik vervolgens vroeg waarom ik niet gebeld was; "Ja dan had U moeten zeggen dat het spoed was, anders bellen we niet". Sorry?
Nee, ik heb het gehad, ben diezelfde middag naar de Van Rijs geweest, keurig geholpen, alles op voorraad, mooiere schoen én goedkoper, en nog dichterbij ook.

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:15

Ik vind dat elk bedrijf wel fouten maakt

Ik ben ook wel eens bij Yvonne langs geweest om spullen op te halen en dan zie je ook duidelijk hoe druk ze het heeft.

Ik ben erg tevreden over Piaffe en krijg altijd leuke mailtjes van Yvonne terug

Liess__

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 22:21

Piaffe is idd slordig, me ouders hadden er een dekensingel besteld, wat er dus niet in zat , bah bah

serenta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:56

Piaff staat er om bekend dat ze vaak dingen verkeerd leveren. Ik zou persoonlijk gewoon bellen hun maken de fout niet jij! Dan moeten ze het ook recht kunnen zetten. Gewoon terug doen hoe je het binnen hebt gekregen en retour afzender :p Het minste wat ze kunnen doen is het netjes oplossen en zorgen dat je de juiste spullen in huis hebt.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 07:47

Toch merk ik dat het bij Piaffe wel érg vaak fout gaat. Ik heb er regelmatig wel iets besteld maar meestal wel met wat problemen, de laatste keer was met een deken, na 4 weken had ik nog steeds niks terwijl het geld al lang overgeschreven was, dus had ik gemailt. Krijg ik een mailtje terug dat de deken niet meer op voorraad was....dat kan ze toch ook wel eerder laten weten?! Moet ik toch niet voor hoeven mailen....

En als ze het zo druk heeft dat de kwaliteit van d'r bedrijf er op achteruit gaat moet ze daar toch eens wat aan doen vind ik.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 08:47

Ik heb 2 keer wat bij piaffe besteld, en beide keren ging het fout, verkeerde spullen of het werd gewoon niet geleverd. De eerste keer gunde ik ze het voordeel van de twijfel, de tweede keer was ik er klaar mee! Na 2 weken maar eens gebeld waar de artikelen bleven, nou eerst van hot naar her doorverbonden, toen zou ik teruggebeld worden ( je snapt al; nooit gebeurd) zelf maar weer gebeld. Ja de artikelen zouden op de post gaan, geen excuses helemaal niets, toen ik zei dat ik het geen stijl vond en dat dit zeker geen reclame voor hun bedrijf was werd ik nog half uitgelachen. Nou bye bye dan, ik koop wel bij een ander!

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:36

JECKYLL schreef:
Ik had een Pessoa dekje bij hun besteld en daar heb ik ook heel lang voor moeten wachten. Ze hadden het geld al ontvangen en na 2 weken heb ik toch maareens gemaild, bleek het niet op voorraad te zijn.. okee dat is geen probleem maar mail dat dan even door. Toen werd het ook nog eens op een andere vestiging van me werk afgeleverd.. dat was dan wel de schuld van UPS maar moest er een hoop kilometertjes extra voor maken. En tot slot kreeg ik paar weken nadat ik mijn dekje had een brief thuis dat ik nog niet betaald had.. najaaaa dat hadden ze als eerste binnen, dus ik heb meteen gemaild en kreeg als antwoord terug dat het een standaardprocedure was en verder geen excuses ofzo. Echt gewoon alleen de zin ´Dat is een standaardprocedure van ons´. Ik vind dit dus totaal geen service en zal hier ook niet meer een bestelling plaatsen, vooral na het lezen van dit topic.

Gut, zou je mij een kopietje kunnen sturen van deze brief?
Aangezien wij alleen met betalingswijzen zoals vooruit betaling, incasso en rembours werken, wordt er dus nooit "op rekening" verstuurd.
Dus een betalingsherinnering wordt er hier al helemaal nooit gemaakt.
Vandaar dat ik heeeeeeeeeeeeel benieuwd ben naar die brief van je....

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 09:50

Ik heb ook wel eens een verkeerde maat opgestuurd gekregen, meteen gebeld omdat ik dat vreemd vond. Toen zeiden ze ook dat ze liever een andere maat sturen (voor het geval die misschien past) dan niets. Persoonlijk krijg ik liever een mailtje dat de gekozen maat niet leverbaar is, dan is het mijn keuze of ik een andere maat wil proberen of niet.
Ik mocht dat artikel wel op hun kosten retourneren (eerst zelf betalen en naar het postkantoor brengen), daarna kreeg ik het geld terug.
Maar eigenlijk vond ik dat wel een hoop moeite voor iets waar ik niet om gevraagd had...
Maar uiteindelijk is het wel netjes opgelost, al had ik het liever op die andere manier gehad dus (eerst een mailtje!).

lin_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 10:57

Ik heb alleen maar goede ervaringen met piaffe.
Ik heb een keer een boerband gekocht, en die paste niet.
Mocht hem gewoon op hun kosten terug sturen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:18

cece schreef:
Ik heb dus net m'n bestelling binnengekregen van een maand geleden... Verpakt in een ingedeukte doos waar blijkbaar toverrijst in zat (staat op de buitenkant) en zwarte beugelzooltjes ipv witte... Nou ik weet het zeker, dit was m'n eerste en laatste keer bestellen bij Piaffe!

de tpg gaat helaas niet altijd even netjes met de doosjes om maar ook ik verstuur in supermarkt doosjes , zeker als het om kleine dingen gaat

Maflinger schreef:
janinetjjj schreef:
Ik heb net gemaild of hij voorardig was, en ze mailen terug dat als hij niet voorardig zou zijn hij niet op de site zou staan. Dus volgens mij komt het nu wel goed

Nou dan heb ik zeker dingen besteld die niet op hu site stonden....
Knap, want dan moet ik gissen naar wat zij te koop hebben! haha!
Neej, hier geloof ik niet in Alles wat ik bestel bij hun stond gewoon op de site en toch duurt het 5 a 6 weken... rara...

ik heb ook regelmatig dat ik iets op de site heb staan en er meer bestellingen komen dan spullen in voorraad ..dan ga je er van uit dat als de leverancier zegt die hebben we dat je ze ook snel hebt maar als de leverancier ze ook inene nie meer heeft sta je dus ..

waar gewerkt word worden fouten gemaakt , ze zijn enorm gegroeid in een korte tijd en dat doe je niet als je een slechte zaak bent , ze hebben nu extra personeel dus verwacht dat alle achterstallige problemen wel snel opgelost zullen zijn , daarbij als je klein bent heb je een bepaalde werkwijze die niet meer blijkt te werken als je ineens groot bent geworden , dan ga je opzoek naar een nieuw werk systeem en kom je ook kinder ziektes tegen
met een grote verhuizing tussen door ZONDER dicht te gaan !!

geef ze een kans , ze zijn op de goede weg , ben der van overtuigd dat ze op kort termijn weer net zo goed zijn als een klein jaartje geleden

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:39

Ik zweer bij ingrid van berlo
Super vriendelijk , ik mocht meteen omruilen!
Ben wel eens van plan iets te bestellen bij piaffe , maar weet nog niet wat...

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:09

Ik heb afgelopen week voor het eerst iets besteld. Twee dressuurstangen, daar telefonisch contact over gehad of ze voorradig waren. Ben heel vriendelijk te woord gestaan en ze waren voorradig. Ik dus bestelling gedaan en geld overgemaakt, had het bit drie dagen later in huis. Alleen was het er 1 ipv 2, ik gebeld en ze vonden het heel vervelend maar er is gelijk een nieuwe op gestuurd.

Al met al ben ik heel vriendelijke geholpen, er is een klein foutje gemaakt maar dat is van hun kant uit heel snel en correct opgelost. Kortom ik ben heel tevreden, aangezien die stangen ergens anders het drie of vier dubbele kosten!

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 12:29

ruitersport schreef:
Het is zo dat wij per dag rond de 50 pakketten versturen en dan gaat het soms ook wel eens fout.
Hiervoor onze oprechte excuses echter bel ons als het niet naar je zin is wij proberen het altijd netjes weer op te lossen want er is niets fijner als een mailtje met daarin dank voor de mooie spullen en de reactie van een oprecht tevreden klant.
Wij hebben zo vreselijk veel op voorraad en inderdaad het gaat soms wel eens mis dan grijpen ook wij weleens mis en moeten wij dingen bestellen en dan begint vaak de ellende want, dan is het bijvoorbeeld bij de leverancier niet voorradig en staan wij met de rug tegen de muur.
Wij zijn druk aan onze slechte punten aan het werken en proberen nu iedereen waar een nalevering aankomt te bellen of mailen maar, ook daar glipt er weleens iemand tussendoor die wij eigenlijk hadden moeten benaderen.
Bel of mail ons en wij proberen echt altijd even uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is.
Het is echt geen onwil.
Wij werken echt heel hard en veel om iedereen tot een zeer tevreden klant te maken en vergeef ons alsjeblieft de steken die wij soms wel eens laten vallen want, dat het allemaal nog niet perfect loopt bij ons daar zijn wij ons terdege van bewust.
Yvonne / Piaffe ruitersport.

Gister is ons pakje retour gegaan, hopelijk krijgen we snel de goede spullen in huis

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:19

kippie17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:40

Hier een tevreden klant van Piaffe. Één keer iets besteld en had het enkele dagen later in huis....

En negatieve dingen worden sneller op het net gezet dan positieve. Zullen we anders ff een topic maken met alle positieve ervaringen? Grote kans dat dat topic groter wordt dan deze..

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 15:33

Ach, je hoort het alleen als mensen wat te zeiken hebben.
Sommigen vergeten wel eens dat zij nooit iets fout doen.
Zo heb ik wel eens wat met Divoza gehad, maar als ik wat van hen moet hebben ga ik er gewoon heen.
Dat overdreven gedoe altijd.
Ik heb goede ervaringen met Piaffe, en zal ook zeker nog wel eens gebruik van hun diensten maken.
En ik las iets over opsturen in een rijstdoos?
Dus?
Wat is daar het hele probleem van?
Het gaat toch om de inhoud van het pakje, en niet om het pakje zelf.

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 15:38

janinetjjj schreef:
:D

Wat heb jij

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 15:41

Kreet van blijdschap.
Krijg nieuw hoofdstel met kerst