Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jepsica schreef:James. jij bent wel aardig zeg. een ongeluk zit in een klein hoekje. en als je ooit zo iets mee maakt praat je wel anders.
je doet net of het er eigen schuld is.
te triest voor woorden.
beter kan je haar veel sterkte wensen en neit doen of dat je het allemaal beter weet.

themi schreef:Jepsica, James is kennelijk bekend met de combinatie.Ik heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat dit ongeluk niet geheel onverwacht is.De combinatie stond bij mijn bron bekend als niet geheel passend.( veel te drukke pony met een veel te druk meisje )
Dit maakt het ongeluk niet minder triest, wel hoop ik dat dit mensen, ouders aan het denken zet over een passende combinatie.Een ongeluk is niet altijd te voorkomen, wel kan je de risico's zoveel mogelijk proberen te beperken door een goede combinatie, goede begeleiding en training hoe ga ik om in het verkeer met mijn pony/paard en eventueel schriktraining.

opala schreef:Goed nieuws. Ben gebeld door een medewerker van de Gemeente Castricum. Er komt een bord t.h.v. de Hollaan. Het staat er nog niet, maar het zal binnen een paar maanden gerealiseerd worden. Hij kon niets beslissen over de kruising t.h.v. de Noordermaatweg, omdat dat onder Gemeente Heemskerk valt.
james100 schreef:Joehoe.. Geweldig.. Heel goed gedaan Opala..!! Ik ben weer trots op je!

miriamrocky schreef:oud topic
miriamrocky schreef:oud topic