aangereden pony heemskerk/Castricum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jepsica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:05

James. jij bent wel aardig zeg. een ongeluk zit in een klein hoekje. en als je ooit zo iets mee maakt praat je wel anders.
je doet net of het er eigen schuld is.
te triest voor woorden.
beter kan je haar veel sterkte wensen en neit doen of dat je het allemaal beter weet.

themi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 22:50

Jepsica, James is kennelijk bekend met de combinatie.Ik heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat dit ongeluk niet geheel onverwacht is.De combinatie stond bij mijn bron bekend als niet geheel passend.( veel te drukke pony met een veel te druk meisje )

Dit maakt het ongeluk niet minder triest, wel hoop ik dat dit mensen, ouders aan het denken zet over een passende combinatie.Een ongeluk is niet altijd te voorkomen, wel kan je de risico's zoveel mogelijk proberen te beperken door een goede combinatie, goede begeleiding en training hoe ga ik om in het verkeer met mijn pony/paard en eventueel schriktraining.

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:33

jepsica schreef:
James. jij bent wel aardig zeg. een ongeluk zit in een klein hoekje. en als je ooit zo iets mee maakt praat je wel anders.
je doet net of het er eigen schuld is.
te triest voor woorden.
beter kan je haar veel sterkte wensen en neit doen of dat je het allemaal beter weet.

Jepsica, tja ik weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit.. daarom is het misschien ook verstandig als kleine kinderen niet HELEMAAL alleen het duin in gaan.. Kinderen zien toch niet zoals volwassenen het gevaar..

En nee ik wil helemaal niet vervelden doen.. Ik wil alleen iedereen die ook buiten komt voor iets behoeden.. Paarden zijn vluchtdieren, daar kan niemand omheen... alleen buiten rijden met een jongere leefdtijd is ook niet helemaal zonder risico's en ik vind het echt heel heel erg wat er is gebeurd.. Ik ben ook jong geweest.. maar gelukkig heb ik nooit van mijn ouders zonder volwassenen buiten mogen rijden..

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:42

toen ik klein was, heb ik ook wel eens mee gemaakt dat mijn pony er even vandoor ging (richting huis), ook wel eens over een weg gecrossed . Ik heb echt geluk gehad dat er toen net geen auto langs kwam... Ik heb toen op mijn knietjes het engeltje op mijn schouder bedankt

Sterkte voor het meisje en haar familie en de automobilist natuurlijk.

ikisik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:46

themi schreef:
Jepsica, James is kennelijk bekend met de combinatie.Ik heb zelf uit betrouwbare bron vernomen dat dit ongeluk niet geheel onverwacht is.De combinatie stond bij mijn bron bekend als niet geheel passend.( veel te drukke pony met een veel te druk meisje )

Dit maakt het ongeluk niet minder triest, wel hoop ik dat dit mensen, ouders aan het denken zet over een passende combinatie.Een ongeluk is niet altijd te voorkomen, wel kan je de risico's zoveel mogelijk proberen te beperken door een goede combinatie, goede begeleiding en training hoe ga ik om in het verkeer met mijn pony/paard en eventueel schriktraining.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar jouw bron Themi... en begrijp me niet verkeerd dat ik kwaad wil speken over het ongeluk.. maar ik heb ook zo mijn mening en die mag je uiten toch?

opala

Re: aangereden pony heemskerk/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:37

Goed nieuws. Ben gebeld door een medewerker van de Gemeente Castricum. Er komt een bord t.h.v. de Hollaan. Het staat er nog niet, maar het zal binnen een paar maanden gerealiseerd worden. Hij kon niets beslissen over de kruising t.h.v. de Noordermaatweg, omdat dat onder Gemeente Heemskerk valt.

Peetjuh_Amir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 11:44

wat vreselijk zeg!!!

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 16:48

opala schreef:
Goed nieuws. Ben gebeld door een medewerker van de Gemeente Castricum. Er komt een bord t.h.v. de Hollaan. Het staat er nog niet, maar het zal binnen een paar maanden gerealiseerd worden. Hij kon niets beslissen over de kruising t.h.v. de Noordermaatweg, omdat dat onder Gemeente Heemskerk valt.

Joehoe.. Geweldig.. Heel goed gedaan Opala..!! Ik ben weer trots op je!

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:34

oud topic

Arsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 17:36

Hej, geweldig! Heb er vandaag ook weer 5 minuten staan wachten! Hoop dat automobilisten er rekening mee houden!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:39

james100 schreef:
Joehoe.. Geweldig.. Heel goed gedaan Opala..!! Ik ben weer trots op je!

Dat is niet mijn mailtje alleen geweest hoor. Ik was nl. lang niet de enige wat ik van de beste man vernam, hij had het zelfs over de dierenbescherming, maar details moet je mij verder niet vragen.

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:45

miriamrocky schreef:
oud topic

Ik vond deze update toch wel zeer interessant.

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 19:41

miriamrocky schreef:
oud topic

dus slotje.