Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:nee na jarenlange studie,zijn we blij ons geinfiltreerd te hebben in de kabouterwereld...
dus we houden het voorlopig op het nederlands,bij evt grote belangstelling kan het naar het engels vertaald gaan worden...
verder willen we ons vooral consentreren op de kabouter in al zijn voorkomende vormen,de woezel die overigens ook in bomen voorkomt,en de mumzels en de snotdruipende gnoom,kan evt in een latere cursus meegenomen worden...
kjoetie schreef:precies... daarbij is uit mijn studie gebleken dat kabouters zeer vernuftige wezens zijn die de schuld nogal eens in de schoenen van woezels, mumzels en zandvlooien afschuiven... vergis jullie niet in deze zeer sluwe wezens..
PhiaBink schreef:Wij hebben hier in de polder last van het "Koosspook" . Onze fries Koos ziet ze alleen en de rest van de paarden en pony's niet. Hij ziet ook af en toe wat op een afstand van een km of 10Alleen hij ziet het weer, de rest niet.
Kan ik deze cursus ook gaan volgen of zijn spoken van een heel ander soort.
mylittlejoy schreef::D Ik wil mijn paard en mijzelf dan ook graag opgeven voor deze cursus. Heb ik alleen nog een vraagje.
Wordt het fenomeen "hindernispolonaise" ook in deze cursus behandeld? Het is mij namelijk al meerdere malen opgevallen dat de bakkabouter zich zeer aangetrokken voelt tot hindernissen en het liefst in grote getale eromheen marcheert, wat uiteraard tot schrikreacties bij de paarden leidt. Helaas heb ik nog geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden. Kunnen jullie helpen?
kjoetie schreef:PhiaBink schreef:Wij hebben hier in de polder last van het "Koosspook" . Onze fries Koos ziet ze alleen en de rest van de paarden en pony's niet. Hij ziet ook af en toe wat op een afstand van een km of 10Alleen hij ziet het weer, de rest niet.
Kan ik deze cursus ook gaan volgen of zijn spoken van een heel ander soort.
ik denk dat je dan misschien beter Char kunt inschakelen?
PhiaBink schreef:Kunnen jullie Koos echt niet helpen om van zijn spokenfobie af te komen?Char is zo ver weg
Misschien wordt het spook wel gestuurd door een kabouter?
kjoetie schreef:PhiaBink schreef:Kunnen jullie Koos echt niet helpen om van zijn spokenfobie af te komen?Char is zo ver weg
hmmm misschien is jomanda dan een optie? Of een kabouter verkleed als spook? je kunt dit makkelijk thuis testen, met het kaboutercursus pakket. Als je met muts en opplakbaard de bak in komt en hij rent weg, is het een kabouter. Als hij op de grond ligt van het lachen kun je rustig concluderen dat het om een spook gaat en je paard eerder geholpen is door Jomanda... of een goede psycholoog
kjoetie schreef:PhiaBink schreef:Kunnen jullie Koos echt niet helpen om van zijn spokenfobie af te komen?Char is zo ver weg
hmmm misschien is jomanda dan een optie? Of een kabouter verkleed als spook? je kunt dit makkelijk thuis testen, met het kaboutercursus pakket. Als je met muts en opplakbaard de bak in komt en hij rent weg, is het een kabouter. Als hij op de grond ligt van het lachen kun je rustig concluderen dat het om een spook gaat en je paard eerder geholpen is door Jomanda... of een goede psycholoog
merrieveulen schreef:er is duidelijk te zien dat ze iets te verbergen heeft... ondanks de onschuldige blik...