Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
larixfire schreef:Weet je wat jullie moeten doen gewoon lekker buitenrijden en laat die bespiering maar.
Mijn fjord wordt dressuurmatig gereden en mee gesprongen en mee buiten gereden en heeft aardig wat bespiering. Toen ik hem net had was hij ook niet gespierd en mager. Het is dat er flink mee gereden wordt maar had ik alleen maar buiten gereden dan had hij ook minder bespierd geweest. En so what als het paard gewoon lekker in zijn vel zit en krijgt genoeg en goed voer en dagelijkse beweging wat maakt het dan uit
rozahorse schreef:
Ze worden alleen gebruikt om buitenritten mee te maken.
Zou niet weten hoe ik er meer bespiering op kan krijgen wie heeft er een idee
Curly85 schreef:rozahorse schreef:
Ze worden alleen gebruikt om buitenritten mee te maken.
Zou niet weten hoe ik er meer bespiering op kan krijgen wie heeft er een idee
Ach zolang ze prima een rustige buitenrit trekken is dit voldoende. eventueel zelf wat meer dingn ' oefenen' tijdens een buitenrit zal wie weet schelen. Denk aan langere stukken draven, stellingen enz. Wat niet betekend dat ze buiten in de krul oefeningen moeten doen.
Ieder paard is anders dus het is maar een suggestie.
Maar nogmaals die paarden zien er tevreden uit en absoluut niet alsof ze het niet aankunnen dus ga lekker door en geniet van ze. Ik denk dat menig in de krul getrokken dressuurpaardje met ze zou willen ruilen