De dekens zijn ook redelijk goed.Persoonlijk gebruik ik liever beter merken, maar dat laat de beurs niet altijd toe
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
De dekens zijn ook redelijk goed.
etc blijven mij mij allemaal gewoon goed. De sporen breken wel snel, als je ze vaak iets verbuigd. Dit had ik toen ik sporen met iemand anders deelde die bredere schoenen had. Maarja, is volgens mij niet echt een dagelijks probleem
bevalt allemaal prima, vind het mooie spullen én goedkoop! 
) 
Oja, heb ook een wedstrijdoutfit van HH en die zit prima hoor
Geen last van de aardappelzakmodel
Had alleen zo'n hele goedkope witte rijbroek genomen met van die ribbels, en dat zit niet zo fijn
Wordt tijd voor een nieuwe dus
Nikkii_Lisa schreef:(..) Oja, heb ook een wedstrijdoutfit van HH en die zit prima hoorGeen last van de aardappelzakmodel
Had alleen zo'n hele goedkope witte rijbroek genomen met van die ribbels, en dat zit niet zo fijn
Wordt tijd voor een nieuwe dus
Jasje is idd heel mooi getaileerd
Nikkii_Lisa schreef:Ik heb idd ook een kleine damesmaat. Normaal pas ik altijd nog wel kindermaten. Maar ik was een soort te gevormd voor de kindersjasjesJasje is idd heel mooi getaileerd

Verder chaps, maar ik draag ze nooit meer. Zitten wel goed maar heb liever laarzen.
En je moet ook even zoeken naar een stevig halster. Maar voor de rest vind ik het leuke spullen en niet zo duur. 
, en een comfort pad. De pufferpad is super dik echt net een slaapzak
, maar blijft wel mooi en ligt goed. Comfort pad ligt ook heel goed, heb hem net dus weet niet hoe hij het in de was doet
. Die is veel dunner. Nemen goed zweet op en drogen snel.
sluit mooi aan en is heel elastisch. Longeersingel houd zich ook prima. Halsters ook goed hoor. Alleen bij sommige gingen al vrij snel de gespjes roesten, dat is wel jammer. Dekjes ook tevreden over. Ik vind het prima spul voor die prijs
nouja best schokkend.. terwijl ik hem tog altijd heel netjes heb behandeld..
maar ze pluizen veelste veel naar mijn idee... ik gooi ze daarom ook niet meer in de wasmachiene.. dan heb je echt een pluisjes-dekje over