Tevreden over je Harry's Horse artikelen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:16

De broeken zijn echt kl0tekwaleit. Ik heb een heel simpel dekje van HH en die doet het al 2 jaar heel goed De dekens zijn ook redelijk goed.

Persoonlijk gebruik ik liever beter merken, maar dat laat de beurs niet altijd toe

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:16

Over de dekjes ben ik zeer tevreden, deze gaan bij mij echt super lang mee.
Over de beenbeschermers en de dekens ben ik wat minder te spreken.
De dekens scheuren erg snel (gewonde staldekens dan, mijn regendeken is echt nog super) en bij mijn beenbescherming laat het neopreen los van de 'harde' buitenkant. Dit was al na slechts 4x gebruik. Erg jammer.

Tja, en de kleine spullen zoals sporen, bitten, haarnetjes etc blijven mij mij allemaal gewoon goed. De sporen breken wel snel, als je ze vaak iets verbuigd. Dit had ik toen ik sporen met iemand anders deelde die bredere schoenen had. Maarja, is volgens mij niet echt een dagelijks probleem

Moska

Re: Tevreden over je Harry's Horse artikelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:23

Heb twee rijbroeken gehad, maar beide snel weer doorverkocht. Niet zo tevreden over. Ze lubberden als een gek en het kunstleren zitvlak van een van de broeken plakte zo vreselijk dat ik geen kant meer uit kon in het zadel en kreeg ook nog eens een zweetkont.

De zadeldekjes waren op zich wel aardig, alleen zitten de singellussen op de verkeerde plek waardoor ik er niets aan had (bij meedere dekje mee gemaakt)

Een winterjas gekocht waarvan de rits na twee maanden kaduk was. Veel stennis moeten schoppen, maar uiteindelijk netjes door het hoofdkantoor opgelost (bji de ruitershop waar ie gekocht is kom ik nooit weer). Op zich een redelijke jas, alleen jammer dat ie niet waterdicht was en daar had ik hem nu net voor gekocht...

Handschoenen leatherlook. Voelt in het begin als rubber en plakt vreselijk, maar naarmate ze "viezer" worden wordt dat ook beter. Maar heb liever de Imperial handschoenen, maar ja, die waren toen niet voorhanden.

Over het algemeen: als het even kan liever een ander merk (imperial, eurostar, ideal). Het zijn geen spullen die jarenlang meegaan, maar als je dat niet erg vindt, dan moet je het vooral kopen.

Moska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:32

Oh vergeet ik helemaal mijn wedstrijdjasje model aardappelzak. Weliswaar 7 jaar oud en ik ben druk sparende voor een ander!

Obsessed

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:32

De broeken, da's echt poedersuiker, maar goed even denken... ik heb toch wel een jas, lederen chaps, lederen jodpuhrs, een cap, een paar setjes... uhm bevalt allemaal prima, vind het mooie spullen én goedkoop!

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 17:56

Ik vind Harry's Horse ook altijd wel goed
De paardrijbroeken zitten vooral erg lekker!
En de dekjes en bandages en halsters en etc.,
hebbe altijd leuke kleurtjes en zijn goed te betalen.
Ik koop heel vaak iets van Harry's Horse
(Misscchien wel iets te vaak )

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:10

Ik heb 2 rijbroeken van Harry's Horse, allebei zomerbroeken. M'n zusje heeft ook zo'n zomerbroek en die van haar is helemaal kaduuk na 1 voorjaar. Erg zonde, want die van mij gaan al 2 jaar mee
We hebben weet ik niet hoeveel dekjes van Harry's Horse, en de meeste bevallen wel goed. Alleen de lila die ik had, met golven gestikt vond ik niet fijn.
Ik heb wel heel veel setjes van HH en die doen het allemaal nog goed Oja, heb ook een wedstrijdoutfit van HH en die zit prima hoor Geen last van de aardappelzakmodel Had alleen zo'n hele goedkope witte rijbroek genomen met van die ribbels, en dat zit niet zo fijn Wordt tijd voor een nieuwe dus

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:04

Nikkii_Lisa schreef:
(..) Oja, heb ook een wedstrijdoutfit van HH en die zit prima hoor Geen last van de aardappelzakmodel Had alleen zo'n hele goedkope witte rijbroek genomen met van die ribbels, en dat zit niet zo fijn Wordt tijd voor een nieuwe dus

Ik heb ook nog niet zo lang een rijjasje van HH. ben er ook tevreden mee. Mooi getailleerd en past perfect. Ik heb dan wel de kleinste damesmaat, er waren toen ook kindermaten te koop. Deze vindt ik kwa model wel wat minder mooi.

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:52

Ik heb idd ook een kleine damesmaat. Normaal pas ik altijd nog wel kindermaten. Maar ik was een soort te gevormd voor de kindersjasjes Jasje is idd heel mooi getaileerd

co2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:28

Nikkii_Lisa schreef:
Ik heb idd ook een kleine damesmaat. Normaal pas ik altijd nog wel kindermaten. Maar ik was een soort te gevormd voor de kindersjasjes Jasje is idd heel mooi getaileerd

Haha ja daar had ik ook last van
Ben maar 1.59 groot alleen op sommige plaatsen paste het jasje niet zo goed

Erna208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:45

Ik ben wel tevreden met mijn HH-spullen.
Heb een waterdichte HH winterdeken, 2 jaar terug nog bij Kea gekocht (doet Kea nog verkoop van HH spullen of is ze ermee opgehouden ?), een 2e hands HH zweetdeken met hals, ziet er prima uit en doet het ook prima. Verder 2 dekjes. Een witte, die is inderdaad snel gaan pluizen. Nu een nieuwe rode, even afwachten wat ermee gebeurt na het wassen.

Ik vind dat ze een goede kwaliteit leveren (met name met de dekens) voor een betaalbare prijs.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:24

Ik heb jophurs van HH. Helemaal geweldig. Nu na 2,5 jaar intensief gebruik beginnen ze te slijten dus mag een keer nieuwe Verder chaps, maar ik draag ze nooit meer. Zitten wel goed maar heb liever laarzen.

Dekjes heb ik vroeger gehad. De dunne vind ik NIET fijn gaan schuiven enzo. Maar ik heb nu dan voor het eerst sinds lange tijd weer twee HH dekjes besteld Raspberry Elite en pufferpad dat is nog even afwachten. Voor de rest heb ik volgens mij niks van HH. Ik denk wel dat de prijs kwaliteit verhouding goed is.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 15:41

Ik vind HH ook wel goed!
De dekjes vind ik zeer goed.
Het rijjasje dat ik had van HH was ik ook erg tevreden over, helaas te klein besteld dus moest um weer verkopen.
Rijbroeken vind ik ook wat minder idd..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:10

Ik ben wel tevreden erover. Veel leuke dekjes e.d. hebben ze wel ja.. De dekjes zijn meestal wel van goede kwaliteit alleen de broeken wat minder vind ik.. En je moet ook even zoeken naar een stevig halster. Maar voor de rest vind ik het leuke spullen en niet zo duur.

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:31

ik had een rijbroek... en in de eerste 5 minuten dat ik m aan had zaten er al 2 gaten in (viel onder weg naar mijn paard van mn fietss dus ik zal HH niet de schuld geven..) verder borstels, die vind ik niet zo heel erg geweldig... niet dat ze kapot gingen maar ik heb toch liever andere dus nu heb ik een mix van verschillende merken.
Ik ben nu aan het overwegen om die pufferpad te kopen... heeft iemand hier ervaring mee?

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:32

ik heb een deken
ben ik heel tevreden mee
lkkr stevig

regina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:33

Ik ben heel erg tevreden, heb veel artikelen van harry's horse.

de halsters vind ik fijn, en dekjes passen goed.

ook kleding zit lekker en is mooi.

dit is bij mij het geval iniedergeval, misschien bij anderen niet?

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:34

Dekjes zijn goed, blijven netjes na wassen, en nemen goed vocht op
Halsters (onderlegd) zijn mooi, maar de padding is bij sommigen niet zo netjes aangebracht.
touwen zijn ook stevig!

StalGriendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:35

Ik heb 3 dekjes en een cap van HH en die bevallen me uitstekend.
Ze hebben ook altijd leuke collecties en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten.

Thokkadisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:40

@ Krumel: Ik heb een pufferpad , en een comfort pad. De pufferpad is super dik echt net een slaapzak , maar blijft wel mooi en ligt goed. Comfort pad ligt ook heel goed, heb hem net dus weet niet hoe hij het in de was doet . Die is veel dunner. Nemen goed zweet op en drogen snel.

Verder ben ik tevreden over de producten. Ik heb een broek die wel heerlijk zit sluit mooi aan en is heel elastisch. Longeersingel houd zich ook prima. Halsters ook goed hoor. Alleen bij sommige gingen al vrij snel de gespjes roesten, dat is wel jammer. Dekjes ook tevreden over. Ik vind het prima spul voor die prijs

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:40

de pufferpads zijn echt hele dikke pads!
iemand bij mij op stal heeft er 2 gekocht pas.
alleen na 1 keer rijden liet de naad aan de binnenkant al los.

de halster verkleuren heel snel, net als de dekjes.
de dekens wel goede ervaringen mee.

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 17:54

tnx...thokkadisje... is die pufferpad dan niet té dik.. of is die andere gewoon vrij dun...
zijn ze trouwens wel redelijk kwaliteit want Nu zie ik hier staan dat al na een keer rijden die naad los kan laten.. hmm :s
ohh ja, hoeveel kosten ze trouwens? Want als ze niet zo duur zijn laat ik ze toch niet liggen

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:02

hier hebben we heel veel van harry's horse
8 waterdichte dekens ,verschillende modellen, heb enkele malen problemen gehad met de upperclass,maar dat is zeer klantvriendelijk opgelost geweest(kreeg telkens een nieuwe)
heb longeer singel,hoofstellen,bijzetjes en verschillende dekjes.
vind de spullen zeker hun geld waard,en bij elk merk zal er wel is iets minderkwalitatief zijn.
heb zelfs al eens br deken gehad die waterdicht moest zijn ,en het niet was,dus elk merk kan wel is fouten vertonen.
ben tevreden over HH

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 19:43

Nee niet echt, ik heb er ooit een hoofdstel van gekocht. zwart met wit onderleg.
Ik dacht altijd dat hij er nog best mooi echt zag, maar ik heb hem laatst tog maar even echt goed bekeken.. nouja best schokkend.. terwijl ik hem tog altijd heel netjes heb behandeld..
Ook een rijbroek van hh, was goed voor 1jaar 1x in de week te dragen. Daarna enkeltje naar de vuilnisbak.
Halster, heel snel verkleurt, en is gaan roesten... die vlekken krijg ik er dus ook niet meer uit.
Met de poetsplulletjes ben ik wel te vreden, maar daar kan ook niet zo veel mis mee zijn
Nahja die dekjes van HH zijn zwaar verslavend om te kopen maar ze pluizen veelste veel naar mijn idee... ik gooi ze daarom ook niet meer in de wasmachiene.. dan heb je echt een pluisjes-dekje over

Maarja tog blijf ik best veel van HH kopen, ze hebben leuke dingen en tog niet zo duur.. Aleen een hoofdstel van hh doe ik nooit meer

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 10:28

Wie heeft ervaring met de zweetdeken met hals? Blijft het zweet erop staan of verdampt het goed? Worden de manen afgescheurd of niet? Wat hebben jullie ervoor betaald? Hoe is de kwaliteit van deze deken? Verschuift deze naar achter of blijft ze fijn liggen?

Harry's Horse® Fleecedeken met hals 'Deluxe.

Anti-pilling fleece. Afgewerkt met luxe gevlochten sierkoord. Drie borstsluitingen met nylon voering tegen schuren. Afneembare en elastische bilkoorden.

Maten 165 t/m 215 cm.

322.0065 Kleur zwart met sierkoord in zwart/goud gevlochten.
322.0068 Kleur navy met sierkoord in Iceblue/goud gevlochten.

Afbeelding