Is jou stal een beetje gezellig???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

araber

Re: Is jou stal een beetje gezellig???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:59

fransje23 schreef:
Ik stond voorheen op de huidige stal van Jamy (zag ik op de foto's in je profiel) en daar was het erg gezellig. We gingen regelmatig met stalgenoten leuke dingen doen en buitenrijden. Per half september ben ik echter verhuisd naar een andere stal. De gezelligheid is namelijk minder belangrijk dan de zorg voor en gezondheid van mijn paard.

Op mijn huidige stal is het ook heel erg gezellig. Ook met deze "nieuwe" stalgenoten rij ik regelmatig buiten en drinken we vaak samen koffie. Maar het belangrijkste is dat mijn paard er beter bij staat.

ja ik ben het helemaal met fransje heen en gelukkig is het ook echt super gezellig dus dat is wel leuk!!!!!!

princequillo
Fotograaf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:18

wij hebben ook wetstrijden sinterklaas sepriese's en nog veel meer . vraag het maar .

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:39

Jaa bij ons ook best wel .

We zijn wel is met z'n allen uit eten geweest enzo.

Pallie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 13:08

hahaha weet je wat pas gezellig is?? Je pony bij je beste vriendin stallen Ik sta sinds kort bij Shanna (sweetieponys) en het is echt bere gezellig samen rijden..noujah soms schiet het er een beetje bij in omdat we dan te veel zitte te beppe ! Zijn er nog meer mensen die hun pony bij een vriendin hebben staan?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 13:38

Nou en of dat de stal waar ik sta gezellig is! Ik ben er terecht gekomen toen de eigenaresse's (Mohgirl en fabienne_uny) van mijn toenmalige verzorg/ bijrijd/ lease paardjes er heen verhuisden. In het begin kon ik er moeilijk mijn draai vinden maar opeens was er de klik! Ik ging meehelpen als vrijwilliger bij ponykampen en wedstrijden. Na iets meer dan een half jaar gingen de paarden ergens anders naar toe verhuizen, en ik zou mee gaan. Op stal hebben ze toen 'het lucinda moet blijven' comité' opgericht. Ik mocht absoluut niet weg van een aantal mensen. Toen ik mijn eigen paard kocht (ging best onverwacht en snel eigenlijk) besloot ik haar dan ook daar neer te zetten. Iemand ging met mij mee mijn nieuwe paard ophalen en toen we na 3 uur terugkwamen, met paard, was de stal van mijn paard helemaal versierd aan de voorkant met slingers en stond op de achterkant van haar stal haar naam. Lief he?

Haagsemeid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 14:41

De stal waar ik nu sta is gezellig! Tenminste geen gezeur en wat minder verplichtingen waardoor je meer vrijheid hebt en er niet op aan gekeken wordt als je niet elke dag gaat (bijrijdpaard).
Paarden staan er super bij, zullen nooit in de stront staan of te weinig eten krijgen.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 08:15

viktor schreef:
fransje23 schreef:
Ik stond voorheen op de huidige stal van Jamy (zag ik op de foto's in je profiel) en daar was het erg gezellig. We gingen regelmatig met stalgenoten leuke dingen doen en buitenrijden. Per half september ben ik echter verhuisd naar een andere stal. De gezelligheid is namelijk minder belangrijk dan de zorg voor en gezondheid van mijn paard.

Op mijn huidige stal is het ook heel erg gezellig. Ook met deze "nieuwe" stalgenoten rij ik regelmatig buiten en drinken we vaak samen koffie. Maar het belangrijkste is dat mijn paard er beter bij staat.

Volgens mij is het trouwens altijd een kwestie van geven en nemen en moet je er met zijn alle wat van maken. Het is ook niet zo dat je met iedereen goed op moet kunnen schieten maar met wat beleefdheid en wederzijds respect kom je al een eind in de goede richting.

ik sta op een stal waar het echt heel gezellig is soms kan je over dingen zeuren en meuten die er helemaal niet zijn . Als je zelf eerlijk en oprecht ben en naar de pension houder kan gaan kan je het met hem er altijd over hebben. Geen vuiltje aan de lucht. Zou ik zegge nou moet ik wel zegge dat er een paar rotte appels zijn weggegaan wat behoorlijk opruimd is de sfeer is weer terug en de rust ook. Heel veel waard moet ik zeggen

ooooooooooooooooooooooohhhhhhhh rara wies dat?

VIKTOR ben ik ook een van die ROTTE APPELS?????

ON TOPIC: ik kom ook van een pensionstal, een hele leuke maar heb nu een landje voor mezelf, en dat bevalt erg goed

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:54

Ik sta met mn bijrijdpony's op een boerderijtje waar alleen zij staan. Dat is echt zo relaxed. Niemand die daar verder op stal komt, dus altijd rustig en ik kan mn spullen lekker laten liggen. En een heel groot voordeel is toch wel dat er niet geroddeld wordt. Dat vind ik zo erg in de paardensport.
Bleh..

Ik rij op op een manege, en daar is het echt heel erg.
Vooral als je een keer iets leuks hebt, moeten anderen het meteen voor je verpesten of afkraken.
Gewoon jammer is dat.

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:12

Iedereen lijkt hier op kleine stalletjes te staan! Zijn de grotere stallen dan niet gezellig?
Ik sta op manege Middenhof, dat inmiddels is uitgegroeid tot een redelijk grote manege… ik hoorde laatst dat er in totaal 130 stallen zijn… [ik had ze nooit geteld ] Dit is wel inclusief de manegepaarden en –pony’s, Maar ik gok dat er dan nog er verders toch ruim 80 privépaarden en –pony’s moeten staan.

Deze paarden staan wel verdeeld over verschillende stallen verdeelt over het terrein. Mijn eigen paard staat in een buitenbox en daar is het dus nog vrij rustig. We zijn ruim voorzien aan rijbakken en losgooibakken, dus het is wel redelijk goed te doen, al moet je soms wat geduld hebben om te longeren…

In de loop der jaren heb ik verschillende stallen in mijn omgeving meegemaakt, maar op deze manege sta ik toch het fijnst. Tuurlijk zijn er altijd wel wat mensen waar je geen goed contact mee hebt; maar die heb je overal, en wij hebben voldoende ruimte om elkaar uit de weg te kunnen gaan . Gelukkig zijn er ook hechte vriendschappen ontstaan. Maar het belangrijkste is: mijn paard staat er naar zijn zin!

Anders_Amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:33

Gaat.. Terwijl ik de leiding er over heb, al rond de 8 jaar. En sinds 2 a 3 jaar paar nieuwe verzorgers bij zijn om dat ik het niet meer aan kon. Word de sfeer gewoon steeds minder. Ik ga er al niet meer met zoveel Plezier heen. terwijl ik voor alles heb gezorgd enzo.. En er gewoon al zo lang ben en me eigen paardjes er heb. Maar ik heb gister overlegd met destal eigenaar. Dus we gaan beter optreden. Want zo is het niet meer ZO leuk...

Jasmijn2214

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:26

princequillo schreef:
stal cees poot tu delft heel gezelig de hele stal is een groepje .
- cees ze kleinkinderen maken wetstrijden
-lekker naast het park
- padock rijbak alleen maar buiten maar schijnbaar krijgt hij ook een binnen bak
- iedereen helpt elkaar
- als iemand wetstrijd hebt gaat de halve stal mee
- ze fanclubs of ponyclubs
- ernaatst zit een tu manege
- iedereen doet een paard van een an der
- je kunt ptive les krijgen en dat kan je in een schrifjeschrijven waaneer dat gaat
grote wielanden en dach en nacht weilan d hengsten weiland
nog zo veel dat vertel ik een andeen keer wel

Hoii ik wil echt suuuper graag een shet dus ik ben een beetje opzoek naar een goedkoope maar ook leuke stal en manege cees poot leek mij echt heel leuk dus ik vroeg me af of jij de sallingskosten uit je hoofd weet en of daar dan ook weiland, hooi, ruwvoer enz bij zit!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:28

Nja, dit topic is van 15 jaar geleden dus als ze de kosten nog weet zullen ze nu niet meer hetzelfde zijn :=

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 22:37

Vroeg me al af waarom dit topic in 'mijn topics' omhoog kwam... 15 jaar oud! :D :D :D

Jasmijn2214

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:09

verootjoo schreef:
Nja, dit topic is van 15 jaar geleden dus als ze de kosten nog weet zullen ze nu niet meer hetzelfde zijn :=

Oh haha k ben nieuw op bokt dus weet nog niet zo goed hoees werkt en waar dat soort dingen dtaab!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:13

Op Facebook staat een vrij recent bericht van deze stal met prijzen erbij. Even op Google zoeken en je komt zo op de Facebook-pagina uit.

Jasmijn2214

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:18

Hilary schreef:
Op Facebook staat een vrij recent bericht van deze stal met prijzen erbij. Even op Google zoeken en je komt zo op de Facebook-pagina uit.

Zou je miss ff een linkje kunnen sturen want ik kan het niet vinden (wel de facebook pagina maar niet de prijzen)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-20 23:23

Even scrollen naar een bericht van november ofzo.

Edit: 21 november. Staan foto's bij van een longeerbak, schaapjes, stallen, weitjes.