Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:De markt is juist voor die twenters veel makkelijker, alle handelaren en veel particulieren bijeen. Geen gedoe op je eigen erf, geen garantie. Handje klap en wegwezen.
paardje2005 schreef:@paardje2005, Heb je wel goed naar dat dier gekeken?! Die zag er echt niet vrolijk uit hoor, t zou me zelfs verbazen als die nu nog leeft. Diertje was zwaar aan de diarree en had gewoon een soort gezwel onder zn buik hangen, die rug groeit echt nooit weer mooi recht, die benen waren zo onwijs krom. Vraag me af of die wel recht kan lopen, als die al kon lopen
miekju misschien is lezen een idee voordat je over mij oordeelt. ik ben niet degene die zei dat hij vrolijk is, maar dat meisje wat er bij stond. ik denk dat dat meisje het beestje echt wel wat beter kent dan jij in die paar minuten.mijn paard kijkt ook wel eens niet vrolijk,maar goed ik ben ook niet altijd vrolijk.zou ook gek worden als ik met paar 1000 gekke paarden op de markt zou staan.het beestje heeft inderdaad geen toekomst en als er niemand zou komen die dag zou die ook naar het slachthuis.
en hij kon echt wel lopen.heb het zelf gezien.
EsSther schreef:Saskia008 schreef:er worden elk jaar paardem achtergelaten.
die worden dan onder dak gebracht bij verschillende stallen in zuidlaren.
vaak worden die dan een paar dagen later opgehaald door de eigenaar, zo niet... dan mag die staleigenaar het paard houden..
mij wordt altijd verteld dat ie paarden door de AID worden op gehaald, naar de manege gebracht en vervolgens geslacht....
jou'n vooruitzicht is wat rooskleuriger!
amondi schreef:Er hoeft helemaal niks mis te zijn met paarden en veulens op de Zuidlaardermarkt.
Mijn buurvrouw start dit weekend voor het eerst Prix ST George met Pionier, die is 8 jaar geleden gekocht op de Zuidlaardermarkt.
Paard is ook ZZ voor de wagen en kan behoorlijk springen.