Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

miesie schreef:Charlotjuuh schreef:Rijke mensen zeg
Daar hoef je niet perse heel rijk voor te zijn hoor.. Het ligt er maar net aan in welke deel (of welk land) van het land je woont, op sommige plaatsen is een boerderij net zo duur als een rijtjeshuis in de randstad!

runningkawa schreef:Groningen, richting de grens.
Kijk maar eens op Funda
Daar heb je voor 250 een erg leuk huis met een lap grond.
Hoef je op veel andere plaatsen niet eens te proberen voor een huis in de straat
Megantjuh schreef:Pffff het is toch echt een droom van mij om dat ooit te kunnen verwezelijken. Woon nu midden in de stad maar ben niet echt zo'n stadsmens dus liefst vertrek ik naar wat rustiger gebied
PhiaBink schreef:runningkawa schreef:Groningen, richting de grens.
Kijk maar eens op Funda
Daar heb je voor 250 een erg leuk huis met een lap grond.
Hoef je op veel andere plaatsen niet eens te proberen voor een huis in de straat
Het nadeel van Groningen en Friesland is dat er weinig werk is.
maar ik heb het er graag voor over. Ik hoef niet zo nodig in de stad zelf te wonen om daar ook buiten werk tijd om je collega`s tegen t lijf te kunnen lopen.
. Echt ideaal, maar ben wel voor de rest van m'n leven verpest (wil niet meer anders)
.
. RUBYWHITE schreef:
Klopt, je zult toch altijd moeten reizen voor werk naar de stad...zoals ik...maar ik heb het er graag voor over. Ik hoef niet zo nodig in de stad zelf te wonen om daar ook buiten werk tijd om je collega`s tegen t lijf te kunnen lopen.
ingeborg schreef:RUBYWHITE schreef:
Klopt, je zult toch altijd moeten reizen voor werk naar de stad...zoals ik...maar ik heb het er graag voor over. Ik hoef niet zo nodig in de stad zelf te wonen om daar ook buiten werk tijd om je collega`s tegen t lijf te kunnen lopen.
Off topic: ik werk en woon in de Randstad en kom mijn collega's alleen tegen als ik het zelf wil. Daarvoor hoef ik niet "in de provincie" te gaan wonen.
runningkawa schreef:Hier nog zo'n rijke
Zal maar niet zeggen wat we er allemaal voor gedaan en gelaten hebben
Of je dat er ook voorover hebt?
) en twee stallen met een ruimte daar weer voor die nu als voer/tuigkamer gebruikt wordt maar waar met gemak een derde stal van kan worden gemaakt. Alleen bevalt het onze paarden 24/7 zo goed buiten dat we ze zolang mogelijk daar laten
.
.
. 

! Zo zie je maar dat je niet rijk of zo hoeft te zijn om je paarden thuis te plaatsen!