Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
(voor je spullen).

Cinnepin schreef:Ik betaal helemaal niks!
Ik betaal alleen de onderhoud van m;'n paarden en verder niets
Ik sta aan de rand van Rhenen in een bosrijke omgeving. We hebben een grote buitenbak die nooit nat is en 3 weilanden tot beschikking en 6 stallen. We maken zelf uit wat of hoe we het allemaal doen. De stal eigenaar heeft de leiding ( om het zo te noemen ) aan mij overgelaten en er zijnz elfs al verbouwingen etc plaats genomen.
We bepalen zelf dus wanneer ze buiten staan. Ook mesten we zelf uit en voeren we zelf.

BeLoVeD schreef:Ik vind trouwens dat je voor een bedrag van boven de € 100,- echt wel een binnenbak mag hebben..
MISTRAL94 schreef:BeLoVeD schreef:Ik vind trouwens dat je voor een bedrag van boven de € 100,- echt wel een binnenbak mag hebben..
Nou als je net boven de 100 euro zit mag je vaak niet echt luxe verwachten. Hoe meer luxe hoe hoger de kosten zijn!
Ik vind dat je voor 100 euro echt niet kan verwachten dat er een binnenbak aanwezig is. Zelfs hier in het noorden niet.
Ik ben blij dat ik niet in het zuiden woon, jemig wat betaal je daar veel geld voor stalling