Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Was erg mooi gezicht, al die ponys lekker aan t spelen. Het gaat echt de goede kant op! Ik geloof dat de DA midden deze week langs wou komen en dan alle paarden temperaturen. Op het moement is alles koorts vrij en de paarden die als laatste koorts hadden lijken ook verder geen verlammingsverschijnselen te hebben. Als alles goed gaat mogen we eind van de week/ begin volgende week of zo weer rijden, maar dat zullen we straks van de DA wel te horen krijgen.

lorvxy schreef:Gelukkig is met jouw paard alles in orde Tinkelbel!
DA komt als het goed is straks langs, ben benieuwd wat hij nou te zeggen heeft.
Goed nieuws toch?
Ben benieuwd of ik vanavond dan nog wat vliegende mensjes zie
haha
Morgen avond dan maar even voor het eerst longeren..... Hij was vanmorgen echt zo gek aan het doen! De bom ontplofte ineens, heb me echt dood gelachen
Karl66 schreef:Is het al bekend wanneer de lessen weer beginnen?
Na 5 rondjes draven was ze al moe!
Na een klein kwartiertje vond ik het wel weer genoeg voor de eerste keer maar hij was echt nog niet moe
Vanavond misschien nog even een kwartier bezig of ik zet hem even los..... CarolineP schreef:Het gaat heel goed met de paardjes! Gisteren was Pier nog heel rustig, maar vandaag spetterde ze weer als vanouds. Ze heeft ook nog met haar vriendje Daf samen in de springwei gestaan. Alles is bijna weer normaal.....
Ze hebben elkaar wel gemist! Tinkelbel schreef:Gelukkig!!!
Wat een ontzettend fijn nieuws zeg! Succes met opbouwen weer allemaal.
Wat fijn
Moeten echter nog wel voorzichtig blijven, mogen nog een poosje het terrein niet af. Maar de paarden kunnen in ieder geval weer los lopen en we mogen weer beetje rijden. Gaat de goede kant op!!!
kan helaas niet mee doen of toekijken, zit dan in groningen..