Zo...heb alles eens even rustig gelezen, en heb mijn uiteindelijke mening gevormd wat Prima betreft...

Je zegt dan wel dat je niemand persoonlijk aanvalt, maar ik voel me toch behoorlijk aangevallen. Omdat ik een tattoo heb heb ik geen fatsoen, geen normen en waarden, ben ik asociaal en waarschijnlijk kom ik ook nog uit een achterbuurt! Jij mag best vinden wat je vindt, maar ik vind niet dat je men op uiterlijk mag veroordelen, en dat doe jij dus wel, dat heb je in reacties naar buitenzorg toe wel laten zien.
Jij weet dus niet of je slim bent of niet, ik weet dat dus wel. Niet dus. Mensen zo kortzichtig kan ik niet uitstaan. Jij kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is en neemt de tijd niet om mensen echt goed te leren kennen. Jij kijkt alleen naar het uiterlijk.
Ook vind ik het nogal frappant dat je men niet veroordeelt op hun uiterlijk, maar mensen met een tattoo en/of piercing zijn wel asociaal. Make up your mind. Wat wordt het nou?
Ik geef toe dat er asociale mensen zijn met tattoo's en/of piercing, maar dat betekent niet dat je ze meteen allemaal over één kam mag scheren. In mijn ogen ben je niet anders dan meneer Swaab, je reinste discriminatie is het.
Nu weer even ontopic. Naar mijn idee is dit topic al ver genoeg afgedwaald van hetgeen waar het werkelijk om ging, maar ik moest even mijn zegje doen

. Ik vind het dus belachelijk dat mensen met een spijkerbroek niet op het erf worden toegelaten. Wat is iemand met een pantalon of rijbroek meer dan ik, in mijn spijkerbroek? Iedereen eet brood, en maakt er stront van, en we vegen allemaal ons hol af nadat we naar de wc zijn geweest, nietwaar? Paardrijden is nog voor velen een hobby, en ik vind het tot daar aan toe dat ik kledingvoorschriften op mijn werk heb, maar in mijn vrije tijd maak ik toch zeker wel zelf uit wat ik aan heb?
Het is waar, hij heeft het volste recht deze regels op te stellen, maar toch vind ik je het onzin. Die man is net zo kortzichtig en ouderwerst als Prima.