Poetin zoek; update: gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yatoucha83

Re: Poetin zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:48

Fleurtje100 schreef:
En Poetin is ook nog eens geen superdekhengst waar je 3000€ per rietje mee kan verdienen.

edit: mijn vage verhaal op de vroege ochtend wat verduidelijkt.

poetin is een merrie...........

patty heeft bij ons op dorp gewoont voor ze naar limburg vetrokken.........ze heeft hier ook een stal gehad.......

welke opmerking heeft ze gemaakt waar ze w.s. spijt van heb gehad? ik volg het niet allemaal hoor.......

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:53

yatoucha83 schreef:
welke opmerking heeft ze gemaakt waar ze w.s. spijt van heb gehad? ik volg het niet allemaal hoor.......

Dat ze in 2008 op de OS zou rijden. (en anky zou verslaan. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:54

Citaat:
Ik heb het interview toen gezien en het enige wat ik me herinner is dat ze zie dat het haar droom was om Anky te verslaan in Peking.
Is dat nu zo erg? Mogen mensen geen droom meer hebben.
Wat ik me ook herinner is een vrouw die verschrikkelijk blij en trots was op haar paard. Ik vind het bijzonder sneu dat het nu zo gelopen is voor haar.

Daar is idd niks mis mee.
Alleen maar mooi
En ik denk als ze het daarbij gehouden had, niemand nu rot dingen zou zeggen.
Maar ik heb ook dingen gelezen die toch wat anders over kwamen dan van: ik heb het geluk aan mijn zijde een paard met deze potentie te kunnen kopen en we zien wel hoever we komen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:55

MissSisa schreef:
Dat ze in 2008 op de OS zou rijden. (en anky zou verslaan. )

Zo heeft ze dat beslist niet gezegd. Dat was haar droom, daar wilde ze graag naar toe werken.
Mijn hemel, heeft niemand hier dromen?
Zo kun je iemand inderdaad behoorlijk rot afschilderen zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:57

Dat het haar droom was, is ook nooit hoe ik het opnam.
jammer als ze dat wel zo bedoelde, want dan klinkt het idd heel erg anders.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:58

runningkawa schreef:
Daar is idd niks mis mee.
Alleen maar mooi
En ik denk als ze het daarbij gehouden had, niemand nu rot dingen zou zeggen.
Maar ik heb ook dingen gelezen die toch wat anders over kwamen dan van: ik heb het geluk aan mijn zijde een paard met deze potentie te kunnen kopen en we zien wel hoever we komen.

Daar is toch niets mis mee?
Ze heeft inderdaad een berg geluk dat ze zo'n paard heeft kunnen kopen (mooi dat ze dat zelf ook inziet).
En we zien wel hoever we komen lijkt me alleen maar te getuigen van realiteitszin.
Ik snap het probleem niet hoor, krijg het idee dat alles wat ze zegt bij voorbaat al verkeerd is.

Edit: RK dat zei ze letterlijk dat dat haar droom was. De media en ook hier op bokt heeft dat anders vertaald waardoor het hele verhaal ook anders overkwam.

En nogmaals edit :

Ik lees in De Hoefslag van junioren en young riders ook dat hun doel is om op de OS te starten. Daar is toch niets mis mee?
Het is alleen maar goed als je een doel hebt. Of je het ooit behaalt is een tweede, maar je probeert dan in ieder geval een doel na te streven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:00

ik bedoelde met dat bericht, dat als ze het zou zeggen zoals ik daar schreef, dat dat super mooi zou zijn.
maar dat het zo ook bij mij niet overkwam.
Maar juist op de manier van, zo, hier ben ik en ik zal jullie wel ff een poepie laten ruiken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:01

het is ook mjn doel om OS te starten, maar of het er dit leven inzit........... denkutnie :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:03

Zo kwam ze op tv in ieder geval niet over. Eerder wat verlegen en onzeker door al die aandacht.
Met interviews heb ik zelf slechte ervaringen, je kunt heel anders neergezet worden als dat je in werkelijkheid bent en je woorden kunnen heel mooi verdraaid worden.

Maar ik ken haar verder ook niet en wil niet over haar oordelen.
Ik vind het gewoon heel erg sneu voor haar, want een ding viel heel erg op: ze was stapelgek met de merrie!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:05

KiWiKo schreef:
het is ook mjn doel om OS te starten, maar of het er dit leven inzit........... denkutnie :D

Gewoon proberen!

En als jij ooit het geluk krijgt dat je zoveel geld hebt dat je een paard als Poetin kan kopen en de allerbeste begeleiding kan betalen wordt de kans ineens wel een stuk groter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:06

Nee Kim, maar stel dat je Poetin onder je retia krijgt en alle dagen les krijgt van superlesgevers en het gaat goed en je voelt je goed erbij, ga je dan ook niet denken, Yes ik ga daar ook heen?

Heb wel eens die zeltzame dagen dat mijn boerenknol een gummiebal is en bijna met telepathie alles doet, denk ik ook Yes, ik zal ze eens wat laten zien. Maar de volgende dag is hij weer dat karrepaard

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:07

Het hopen en denken is wat anders dan het uitspreken op Nederlandse TV.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:08

Wie Poetin vindt mag haar houden.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:09

manzano schreef:
Het hopen en denken is wat anders dan het uitspreken op Nederlandse TV.

Haha, bokt heeft altijd graag dat gouden weegschaaltje klaar staan.

Eigenlijk wel benieuwd wat de top ervan zegt. Oordelen die ook zo hard als wij?

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:10

Nog steeds niemand poëtin gevonden?
Die staat vast wel bij vrienden of kennissen thuis. Op een manege / pensionstal gaan ze ze vast niet zetten, veel te gevaarlijk om te herkennen. Misschien staat ze wel in het buitenland
xxx
ps: hier staat ze ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:11

FlairS schreef:
Wie Poetin vindt mag haar houden.....

Haha, super wat je hebt mag je houden.

Sja melden bij gevonden voorwerpen, kijken of de eigenaar haar opeist. Na een jaar ben je automatisch eigenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:12

Moet je eerlijk zeggen, maar ik zou zo een domme doos zijn haar niet te herkennen hoor. Zie wel dat het een kostbaar exemplaar is, maar mij zou je alles wijs kunnen maken

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:12

Het kan me echt niks schelen . Wie weet zit er wel een verklaring achter.........als dat paard gevonden wordt zitten ze echt diep in de sh*t. En zolang ze verborgen is kunnen ze er ook niks mee. Dier zal een chip hebben, dus makkelijk herkenbaar .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:13

manzano schreef:
Het kan me echt niks schelen . Wie weet zit er wel een verklaring achter.........als dat paard gevonden wordt zitten ze echt diep in de sh*t. En zolang ze verborgen is kunnen ze er ook niks mee. Dier zal een chip hebben, dus makkelijk herkenbaar .

Is dat zo? Anky heeft toch ook ontheffing? De dure paarden zoals poetin, bonny etc. waren toch uitgesloten? Zij hadden toch bezwaar gemaakt?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:16

Dat zou erg zonde zijn . Zou niet weten welke paarden er precies ontheffing hebben....... zo heeft dat systeem ook weinig zin natuurlijk.

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:19

Ik heb even een kijkje genomen op de veilinglijst en zag daar tot mijn grote schrik ook Kind of Magic tussen staan. Dat vind ik toch wel heel erg voor Patty. Dit paard heeft ze al jaren en ook al toen ze hier woonde en ik bij haar reed. Deze merrie is waarschijnlijk vroeger mishandeld geweest en door Patty gekocht en dit was echt haar lieveling. Dit is ook de enige die ze nog steeds heeft uit die tijd. Ze zei altijd: wat er ook gebeurt: Magic gaat nooit meer weg, dat doe ik haar niet aan. Ze was echt gek op dat paard en Magic ook op haar. Patty was eigenlijk de enig die alles met deze merrie kon doen. Naar anderen deed ze vaak lelijk, zeker naar mannen. Dus zo zie je maar, er zitten hele nare kanten aan dit verhaal. Ik denk dat heel veel mensen weten hoe Patty zich moet voelen en misschien zien die mensen ook in dat niemand zoiets als dit verdient. Ik vind ook dat ze te hoog van de toren hebben geblazen en domme dingen hebben gedaan, enz. enz. Tuurlijk hebben ze dit over zichzelf afgeroepen en mijn vrienden zijn het ook niet (meer), maar dat Magic nu ook wordt geveild, dat moet pijn doen!!! Dus iets milder kan misschien wel!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:21

Poetin vinden ze gewoon nooit terug ,neem nou alleen al dat ze staat waar ze ze gekocht hebben,die heeft 1500 paardenstaan als die daar gewoon tussen staat in het land wie gaat dat beestje ooit herkennen . Ze willen zich gewoon niet gewonnen geven ,liever daar of ergens anders een leventje gunnen dan dat het hier voor de belastingen oid openbaar verkocht wordt en een ander met de pluimen kan gaan lopen zo van wij hebben nu poetin gekocht .En eerlijk ik zou het ook doen hoor . Want wie gaat er eerst met de opbrengst gaan lopen iet de kleine schuldeisers hoor maar de belastingen en dan gaat dat geld weer naar waar we het niet graag zien ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:27

Dat van Magic is idd heel erg sneu voor haar

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:40

wonen ze in limburg ?
misschien vind ik poetin hier dan nog wel ergens bij mij op manege
maar dat van magic is inderdaad erg sneu voor haar, stel je voor je hebt zoiets meegemaakt met een paardje, en dat word dan geveild

edit = even aangepast
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 20-08-05 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 14:43

daarom keek ik gister ook in de wei, maar nog steeds niks.
Heb anders wel een stalletje vrij