Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wouter24 schreef:Koortje schreef:Let wel, TS is volwassen, dus die valt eigenlijk niet onder kind hoor Wouter
Vroegah waren penny's onders de 16, was er zelfs een pennypatrouille etc...
@TS solly
gaarne de discussie beperken tot de jaarling 
Ik zou zeker haar ouders even opbellen, misschien dat die het op hun manier kunnen afhandellen.. Citaat:Waarom? misschien gaan er door die reactie's misschien bij sommige mensen een lampje branden
De waarheid niet onder ogen willen zien en voor het gemak gaan, is altijd een fijner idee, toch?
Dit kan makkelijk hoor, ik ken ook zat jaarlingen die niet in de opfok gaan, om verschillende redenen.. Zal heus niets uitmaken.. 
) over wat voor schade dit allemaal kan aanbrengen.. Kijken hoe ze dan nog praat over haar "Ervaring"
Lielle schreef:Noeki, je hoeft niet op een dergelijk commanderende toon te reageren. Iets rustiger kan ook wel.
Noeki schreef:Open dan een topic daarover en reageer hier over dit topic

Remoni schreef:
Ben ook erg benieuwd, heb je het meisje en de ouders er al over aangesproken.
Leo_ke schreef:Wat een onzin dat een jaarling persé in de opfok hoort en dat je egoïstisch bent als je dat niet doet
Een opfok heeft voordelen en nadelen, en ik begrijp zowel mensen die hun veulen daar plaatsen als mensen die dat om redenen NIET doen. Dat is gewoon een eigen keuze.
Koortje; ik vind jouw reacties wel erg kortzinnig.
Verder; de manier erop is schandalig; de pony is door het weiland getrokken?Ik zou zeker haar ouders even opbellen, misschien dat die het op hun manier kunnen afhandellen..
Remoni schreef:Dit heeft niks uit te staan met de opfok, ieder zijn eigen beslissing.

Quellian schreef:Remoni schreef:Dit heeft niks uit te staan met de opfok, ieder zijn eigen beslissing.
Túúrlijk heeft dat er wat mee te maken! Als het paard in de opfok loopt, dan is er ook geen verzorgster nodig en loop je dus ook deze risico's niet.
daantjuhhh schreef:een andere jaarling die er boven op zou springen in wei is zwaarder en zou meer schade kunnen toerichten dan een meisje van 55 of 60 kilo.
Ja ik ga er van uit dat ze er gewoon opgezeten heeft en verder geen zadeltje en actief rijden... lijkt me een beetje onmogelijk.