Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DunDijk schreef:Bij mij gaat het gewoon om het feit dat die man zo nodig op zijn merrie wou rijden, terwijl veulen en merrie nooit zijn gescheiden.
En om dan dat veulen nog vast te zetten, ik kan er met mijn gedachten iig niet bij hoe stom iemand dan is!
Suzan1 schreef:Citaat:tja ik snap niet hoe een veulen zich in een halster kan ophangen als die eraan trekt komt er toch druk op achter de oren en als die slim is en dat voelt zal die toch weer druk verminderen en ook als die in paniek raakt tja ik snap het gewoon niet
je kunt nooit het ene veulen met het andere veulen vergelijken. Sommigen geven zich snel over en blijven stilstaan als ze in paniek zijn, maar er zijn ook veulens (of paarden) die tot het einde blijven strijden.
ik zou een veulen nooit vastknopen.
LuvdaTossa schreef:DunDijk schreef:Bij mij gaat het gewoon om het feit dat die man zo nodig op zijn merrie wou rijden, terwijl veulen en merrie nooit zijn gescheiden.
En om dan dat veulen nog vast te zetten, ik kan er met mijn gedachten iig niet bij hoe stom iemand dan is!
Doe je het weer....
Is niet zo gek dat het woord Penny voor komt hier.... Men kijke alleen al naar je avatar
Hij kan er niets aan doen!!!!! Heb ook veel veulens vast laten binden? Ga je mij nou terroriseren???? Het is een ongeluk.. hij kan er echt niets aan doen en het is niet dom van hem. Mss was het verstandig geweest dat hij iemand op het veulen liet passen, maar dat is altijd achteraf spreken. ALS....DAN.....
Citaat:Vat het niet helemaal wat mijn ava hier nu mee te maken heeft want die heb ik al wel een tijdjeEn ik ben echt niet de enigste met een ava met een bekende ruiter erop. Zijn die andere dan ook penny?
*aangezien ik volgens jullie ontzettend penny ben*