Hallo allemaal!
Ik wil bij deze alle bokkers en buitenlui bedanken voor hun aanwezigheid en ondersteuning in de vorm van applaus!!!! 
Ik ben zo blij!
Hier een verslagje van deze dag:
Met invlechten had ik helemaal geen wedstrijdgevoel, maar toen we eenmaal op het terrein aankwamen en ik al de auto's zag, ging het weer kriebelen.
Toen wij naar het losrijterrein gingen kwam een kennis naar me toe om me geluk te wensen, ook namens een aantal anderen en toen kreeg ik het erg moeilijk....
Met losrijden was hij erg braaf en voor ik er erg in had, reed ik rond de ring. De proef zelf heb ik eigenlijk niet echt superfijn gereden. Was er niet genoeg met mijn gedachten bij. Ik heb er weinig van meegemaakt, maar Tol deed echt zijn best!
Nadat ik had afgegroet, werden de emoties me te viel en ik sloeg mijn lijf, voor zover dat kon, helemaal om Tol zijn hals.
Toen ik van hem af stapte, voelde ik wat ik nog nooit had gevoelt. Ik werd helemaal licht in mijn hoofd, moest even zitten. Mijn hart ging als een gek tekeer en ik zat tegen hyperventileren aan, merkte ik.
Bij de trailer kon ik weer wat bijkomen.
Er was overigens gezegd dat wij terug moesten komen, dus dat zou vast met Tol te maken hebben...
En inderdaad, we mochten samen de ring in komen. Tol werd helemaal in de bloemetjes gezet en er werd in een notedop verteld wat hij allemaal wel niet voor me heeft gedaan. Met tranen hoorde ik het aan, er werden foto's gemaakt en ik kreeg een bos bloemen.
We mochten een ereronde maken dus daar gingen we dan in galop! Ik zwaaide naar iedereen die zo mooi voor ons klapten en wees naar Tol: alle eer kwam aan hem toe!
Daarna mochten we NOG een ereronde maken in draf en de muziek zwelde aan. Tol ging helemaal op de maat dansen!!
Tot slot hebben we samen voor het publiek gegroet... ik was zo trots op hem!
Nadat ik was afgestapt kwam er nog een meisje naar ons voor een handtekening. Haar moeder zei dat ze eigenlijk ook een handtekening van Tol wilde. Tol gaf er na zijn goedkeuring er een uitbundige kus op, haha!
Verder werd hij helemaal geknuffeld door een aantal meisjes. Dat vond ie geweldig! Tussendoor hoorde ik hoeveel wij eigenlijk hadden gescoord en dat was een aangename verassing, namelijk 65%, en zelfs van 1 jury bijna 67%!!! Zoveel hadden we nog nooit gescoord in de GP!
Hoe dan ook, het was een prachtige dag en het kon eigenlijk niet beter!
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 10-07-05 19:10, in het totaal 2 keer bewerkt