Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lottew schreef:Je regelt net meer voor Fighter door geld te storten...wat heeft een paard nou aan Hart in Aktie?? Met het geld wat Libke krijgt kan ze de kosten (van Fighter!) wat drukken. Ik denk dat Fighter niet meer geholpen KAN worden, hij krijgt imo de beste verzorging die een paard zich kan wensen!
Kleintje schreef:Ik heb niet gevraagd om een geldbedrag. En een weekendje weg ook niet, want je zit dat Libke dan de beestenboel alleen moet laten.
Ik heb gevraagd of ze wat voor de kosten of de toekomst konden doen. Dus of praten met de dierenkliniek, beugelmaker etc. Kijken of die een stukje 'cadeau' willen geven. Want ook hun krijgen hiermee naamsbekendheid en voor hun kan het erg goede reclame zijn.
En voor de toekomst of Fighter wellicht 'gratis' plastice hoefijzertjes kan krijgen, zodat de kosten niet hoger worden.
Ik heb aangegeven dat het de keus was van Libke om zich in de kosten te storten, om alles te proberen. En omdat ze dat zo heldhaftig heeft gedaan vond ik dat het wel wat medewerking verdient van de mensen die haar dat kunnen bieden.