Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Ik rook ook en ja, ook op het paard. Ik vind het voor mezelf en voor mijn paard ontspannend (even rustig stilstaan)
Citaat:Nou kauwgom kauwen op een paard lijkt ook nergens naar. Het zijn dan net herkauwers.
Als ik kon kiezen tussen een roker om mee te rijden of een kauwgom kauwer dan koos ik wel voor de roker.
Citaat:wij hebben hier geen bos maar polder of strand.
op strand laat ik ze vallen in het zand.

)
Draak schreef:ik vind dat mensen niet o moeten zeuren! ieder zn eigen keus, nou genoeg geluld mag wel een slotje op denk! daan ben het helemaal met je eens!
Ylana schreef:Ik vind roken normaal een héle slechte gewoonte, maar dan ook nog te paard...
Is dat stoer ofzo
Maar goed... Zo zijn er ook zat mensen die zonder cap rijden waar ik een heel andere gedachte bij heb enzo...
mandyy schreef:Draak schreef:ik vind dat mensen niet o moeten zeuren! ieder zn eigen keus, nou genoeg geluld mag wel een slotje op denk! daan ben het helemaal met je eens!
Natuurlijk is het voor ieder zn eigen keus. In dit topic word gewoon gevraagd wat iedereen er van vind. dat moet toch kunnen
Ik rook dan ook niet, nooit gedaan ook en het zelfde geldt voor mijn bf. In mijn huis, in mijn stal en op mijn paard geldt wat mij vetreft een geheel rookverbod. Als iemand een peukie wil roken dan moet die persoon dat op zich natuurlijk helemaal zelf weten... maar in mijn huis, in mijn stal of op mijn paard gebeurt het iig niet.
.
. Voor mij is het zoiets als een rappende Balkenende in een tutu: het klopt voor mijn gevoel gewoon niet.