ik las net je berichtje. echt heel erg ik wens je heel veel sterkte met dit verlies.
wij hebben op 14 mei onze 3 jarige ruin moeten laten inslapen die had op 13 mei koliek gehad de medicijnen sloegen bij hem ook niet aan. hij had veel pijn, we hebben hem naar onze dierenartenspraktijk gebracht en hij dacht dat het een mild nierband was dus een darmkanteling. na een hele zware nacht kregen we te horen dat het slecht ging de volgende morgen dus wij er heen en daarna reageerde hij wel op de medicijnen we hadden hoop. helaas had het paard toen opgegeven en vocht niet meer, maar was wel opgestaan het afscheid was zwaar als je een paard ziet met pijn. we hadden eigenlijk hoop omdat alles beter leek te gaan maar niks was er van waar. ze hadden hem een infuus gegeven en tijdens het infuus heeft de dierenarts een punctie van zijn darm gemaakt en hij zat vol ontstekingen, een blindedarmontsteking en er was geen behandeling meer mogelijk.
toen we hoorde dat ons paard een blindedarmontsteking had, hebben we besloten hem in te laten slapen. hij is rustig ingeslapen. Naderhand heeft de dierenarts hem nog eens opgevoeld toen hij net was ingeslapen en toen voelde hij vocht lopen dus mogelijk is zijn darm gesprongen.
als ik lees hoe jou paardje reageerde dan lijkt dat heel veel op hoe ons paard reageerde. en wij hebben het bij ons paard laten uitzoeken. een operatie was voor ons ook te duur.
Pfoeh wat een rotervaringen altijd he! Ik wens je heel veel sterkte met het verlies. Mij grijpt het ook altijd zo verschrikkelijk aan. Het zal altijd wel moeilijk blijven.
Ik weet precies hoe moeilijk je keus is geweest ik heb zelf drie maanden geleden in precies zo'n zelfde situatie gezeten eigenlijk heb je nog maar 1 keus en dat is zo moeilijk mijn hele wereld storte in ze was mijn maatje, mijn vriendin, mijn alles!! Heel veel sterkte met het verlies van je maatje !!!
Angel Spend all your time waiting for that second chance for a break that would make it okay there’s always one reason to feel not good enough and it’s hard at the end of the day I need some distraction oh beautiful release memory seeps from my veins let me be empty and weightless and maybe I’ll find some peace tonight
in the arms of an angel fly away from here from this dark cold hotel room and the endlessness that you fear you are pulled from the wreckage of your silent reverie you’re in the arms of the angel may you find some comfort there
so tired of the straight line and everywhere you turn there’s vultures and thieves at your back and the storm keeps on twisting you keep on building the lie that you make up for all that you lack it don’t make no difference escaping one last time it’s easier to believe in this sweet madness oh this glorious sadness that brings me to my knees
in the arms of an angel fly away from here from this dark cold hotel room and the endlessness that you fear you are pulled from the wreckage of your silent reverie you’re in the arms of the angel may you find some comfort there you’re in the arms of the angel may you find some comfort here
Ik hoorde het net van de moeder van Eva, ik schrok me rot. Ik kan weinig zeggen, alleen ontzettend veel sterkte toegewenst. Heel toevallig reed ik net langs de wei van Matrero en was ik aan het kijken waar Jupiter was...... ik wist het niet. Wat vreselijk voor je, je hield zoveel van hem. Het ergste dat je kan overkomen, je paard verliezen. Zit hier met dikke tranen.....