Op dit moment staat mijn paard op blote voeten omdat ze over een week uitgeteld is. Normaal staat ze voor op ijzers, ze wordt beslagen door een gewone smid.
Mijn paardje loopt momenteel nog lekker op blote voeten maar over een weekje of 4 gaat er onder de voorhoeven een ijzertje. Waarom? Omdat ik toch maar weer eens een poging wil gaan wagen in het springen (iets stabieler) en omdat ik met haar naar de keuring wil. Aangezien mijn paard achter iets overbouwd is, hoop ik het zo voor het aangezicht iets beter te laten lijken. Mocht na de keuring blijken dat het springen nog steeds niet gaat, dan trek ik (nou ja, de hoefsmid) die ijzers er mooi weer onder vandaan.
Ze lopen op blote voeten en worden door een normale hoefsmid bekapt. Ijzers vind ik bij die van mij onzin. Hoogstens dat Amber ooit sliding ijzers moet. Maar dat duurt denk ik nog wel ff
Owen loopt nog steeds blootvoets, bekapt door een gewone hoefsmid. Zolang het niet hoeft begin ik niet aan ijzers. Ik doe van alles van over de weg stappen tot starten in een weide en het gaat nog steeds goed.
blootvoets, bekapt door een gewone hoefsmit... ik wil onder mijn paardje nooit hoefijzers, gewoon omdat ik het niet nodig vind bij mijn paardje, en anders is het geld verspilling! als andere dat doen vind ik het niet erg, maar als je het gewoon doet omdat het mooi is moet je bij mij niet aankloppen!