[centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Re: Paardenspullen bij de Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 01:43

Haha! Ze moeten het niet gekker maken!
Voor die spullen ga je toch gewoon naar de ruitersportzaak?

Heb sowieso al een hekel aan aldi's en lidll's.
Maar goed! Nemen jullie wel een schaar mee om de dozen en pallets open te maken Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 08:23

Frank schreef:

Maar goed! Nemen jullie wel een schaar mee om de dozen en pallets open te maken Haha!

Als het bij de Lidl veel goedkoper is dan bij de ruitersportzaak ga ik toch echt naar de Lidl hoor Ja.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:30

4 april is toch op een maandag? zo ja ga ik vroeg uit de veren.De lidl bij ons is om 8 uur open.En ik moet om half 10 beginnen.

Dus dat is wel beter.
Ik ga dan kijken voor de rijbroek.en ik wil ook graag zo'n mes.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:36

Ja, dat is op een maandag.
Zou je trouwens mogen ruilen bij de Lidl. Heb wel intresse in een rijbroek, maar stel dat ie niet past ofzo...

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:43

Frank schreef:

Fijn hè om zoveel geld te hebben dat je nooit ergens naar hoeft te kijken.
Helaas heeft niet iedereen dat en die mensen zijn toch echt blij met de aldi en de lidl.
Je bent er overduidelijk nooit geweest.
Trouwens waarom zou ik veel geld uitgeven omdat de winkel er zo mooi uitziet.
Of, in het geval van een ruitersportzaak, er meteen een paar meiden om je heen lopen te dartelen.
Daar heb ik nu weer een hekel aan, dat er om de 5 min aan je gevraagd wordt "kunt u het vinden?".

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:56

Ja, en die 'dartelende miesjes' zijn reuze makkelijk!
Gister had ik een wollen zweetdeken nodig. Was bij Hypodam. En daar liggen honderden dekens. Nou, dan ga ik echt geen uur zoeken hoor! Hun pakken zo de juiste voor mij uit de stelling.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:08

Tuurlijk is dat gemakkelijk, maar ik heb liever dat ze je alleen komen helpen als je erom vraagt.
En voor sommige mensen is het fijn dat de lidl zo'n aanbieding heeft, ik heb zelf een dochter die af en toe leeft in haar rijbroeken, die slijten dus ook verschrikkelijk snel op stal.
Dan is zo'n goedkope broek voor de dagen dat ze alleen maar rondhangt ideaal, de dure gebruikt ze dan maar om te rijden.
Buiten dat zit de lidl hier om de hoek, een ruitersportzaak niet.
En materiaal zoals die cap zou ik dan weer niet zo snel daar kopen, wie weet heeft dat ding al een keer door de winkel gestuiterd.
Maar een emmer of een fles shampoo durf ik me wel aan te wagen hoor.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:10

Dat is idd makkelijk. Maar ik zou als het veel in prijs scheelt liever even zoeken dan veeel meer betalen. Als jij daar niet naar hoeft te kijken: Fijn voor je! Maar dat is niet bij iedereen zo.

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:19

ohh!!! leuk! zijn de laarzen gevoerd of niet? ik kan het nl niet helemaal goed lezen Verward ik heb namelijk hooooog nodig nieuwe laarzen nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:20

ooooeh Haha! erg interesant...

ga denk ik maar eens een paar mineraalblokken kopen (wou er nog voor naar de dierenwinkel gaan, maar zijn hier goedkoper) antiklitspray, halstertje, rijhandschoen

Clown

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:55

Heb het krantje ook gezien , spijtig dat ik dan niet kan gaan , ga op ponykamp Slapen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:48

Ik ga er zeker ff langs meteen die maandag. Kan wel van alles gebruiken! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 20:35

Eindelijk worden ze verstandig in NL. Ik was van plan om naar Mr.ed te gaan, maar ik ga toch even voor die voeremmer en de handschoenen.
Moet wel naar Mr.ed voor een matigaal....maar goed...ergens houd je geld aan over....maar waaraan? Aan de Lidl natuurlijk!!!!!!!!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:45

JAAAH! Ik wil ook!
Ik heb nog een nieuwe cap nodig, wil er eigenlijk niet zo een, maar voor die prijs! Haha! En dan 'neem' ik gelijk een rijdbroek mee als die er nog is. Handschoentjes zijn ook wel leuk. Alleen jammer dat je niets kunt passen. Zou best kunnen dat je een rijbroek koopt en dat het echt tien keer niets is.
Ik heb alleen ook geen idee waar de dichtsbijzijnde Lidl is Scheve mond

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:48

ik was gister bij de duitse aldi in nordhorn en daar hadden ze ook wat paardenspulletjes, niet iets waar ik echt warm voor liep.
ze hadden,
-rijbroeken met nepleer tot onderaan
-halster + touw
-laarzen
-caps
-dekensbodywarmers en nog een paar dingetjes, geen verzorginsproducten.allemaal wel vrij goedkoop

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:53

kimberlyew schreef:
Zo zo, de supermarkten gaan nog handel zien in de paardensporst.

Dat komt omdat deze spullen best wel duur zijn, soms alleen omdat ze speciaal voor paarden zijn; kortom als zij ze voor wat minder verkopen kunnen ze hier nog best aan verdienen. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:59

LovesSaartje schreef:
Smeejj schreef:
Ehm.. de Aldi zit toch ook gewoon in Nederland? Wij hebben er hier eentje hoor, op het winkelcentrum.
Ik ga maandag ook even kijken, ik wil de shampoo wel Knipoog

De Aldi in Nederland heeft dit (nog) niet Knipoog

Hahaha... Lidl is slim hoor!! Nadat Aldi dit in Duitsland deed dachten ze, nu moeten wij het gauw in Nederland doen!! Als de Aldi het straks introduceert in Nederland kunnen ze alleen hun dekens enzo nog kwijt bij ons. *LOL*

Wel lastig is dat je kriebels krijgt om dingen als een cap te kopen terwijl je er al eentje hebt, puur omdat het nu een stuk goedkoper is dan dat je er ooit weer een zal kopen als deze kapot gaat ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:01

Maar hoe zal de kwaliteit zijn....

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:09

Frank schreef:

Wat heb je bij de lidl meegemaakt dat je er zo negatief over bent, of is het een vooroordeel?
Als het net zo goed is als de levensmiddelen zul je er nog van staan te kijken.
Overige spullen heb ik daar ook wel eens gekocht en je hebt toch verdorie zelf ogen om te kijken hoe de kwaliteit is.
Ik heb wel eens een deken gekocht van een topmerk die voor geen meter lag en binnen een week kapot was, nu heb ik een andere van een topmerk maar met een foutje erin en daardoor voordeliger geprijsd, vééél voordeliger, maar die is nog wel heel.
Prijs zegt geen hol over kwaliteit, je betaalt alleen maar voor het naamkaartje dat eraan hangt.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:14

mijn ma gaat waarschijnlijk een cap kopen.want ze heeft er nu 1 maar die zit voor geen meter meer (ze heeft al een tijde niet meer gereden)

En voor die prijs gaat ze er 1 kopen.Want als ik me eigen pony hebt wilt ze les met hem gaan volgen 1x per week

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:46

Frank schreef:

Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn....

Over Aldi en Lidl, sommige mensen hebben nou eenmaal niet de luxe hun boodschappen bij de appie heijn te kunnen doen, waar je betaalt voor de mooie lampen en schappen waar het spul is opgesteld. Bij de Aldi en lidl is alles rationeel uitgestald, maar daar word de kwaliteit van de produkten niet minder om.
Ik ben ook een dochter van iemand die ( dankzij onze leuke regering) niet anders kan dan bij de Aldi te kopen en tadaa: ik leef nog steeds!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 23:13

Ik keur het niet af om dingen bij de aldi te kopen. Helemaal niet!
Maar ik eet graag lekkere dingen. Veelal vers. En daar kan ik helaas niet voor bij de aldi terecht.
En ik ben ook echt niet rijk ofzo hoor! Verre van dat!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 00:53

Ik ga denk ook ffies kijken maar de lidl en de aldi hebben toch heel vaak dat ze van sommige producten die in het krantje staan maar een paar hebben. Dit zijn meestal van die lokkertjes. Heb het meegemaakt met een digitale camera Knipoog
Ik hoop dat het deze keer niet zo is. Ben benieuwd Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:35

Hmm, maandag zit ik gewoon op school helaas tot 10 over 4, maar mijn nicht is districtmanager bij de Lidl in Noord-Holland, dus daar valt vast wel wat te regelen Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:31

Frank schreef:

Ik heb een rijbroek van de Duitse Aldi, en ja, er is al een klein scheurtje bij de benen in geraakt, was mijn eigen schuld want ik deed stom met mijn been. Maar verder zit hij lekker, past hij goed, en ziet er netjes uit. Kostte 30 euro, en ik vind m wel geslaagd. Als ik dat ding 1 tot 2 jaar kan gebruiken, wat me wel gaat lukken, dan vind ik het goed zat Lachen

Het mag dan wel eens andere talen qua gebruiksaanwijzingen heben, of het ziet er anders uit, maar ik heb genoeg keukenspullen gekocht voor op kamers, en die dingen doen het nog allemaal uitstekend Lachen Je hebt geen garantie ofzo erop, maar ze zijn vaak toch goed zat naar mijn mening Lachen