Morgen... Dag lieve Lisa.. ;(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: Morgen... Dag lieve Lisa.. ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:32

..Het is ook oneerlijk, dat dit bij Lisa moest gebeuren.Waarom, het was zo'n leuk beest.
Ik weet nog die ene 'kerstbosrit' toen we haar een belletjes slinger om hadden gedaan,dat was echt zo leuk.
Lisa is echt t leukste paardje dat ik heb gekend.
(je weet nog hoe bang/voorzichtig ik was na een rotervaring met een paard dat op hol ging, Lisa heeft me daar weer helemaal overheen geholpen..)
Het is verschrikkelijk moeilijk, ik weet hoeveel verdriet jij hiervan hebt. Vriendjes zijn?
En ik zal het ook moeilijk vinden om langs Lisa's weitje te fietsen, ik riep haar altijd even, en dan keek ze altijd om en hinnikte soms (volgens mij dacht ze dan soms dat jij het was.)
Ach gut
Maar veel sterkte en liefs van je "grote zus"

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:34

sterkte
hopelijk kom je er overheen
mijn liefie hafje is ook verkocht mis haar ok! Huilen
ik leef met je mee

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:37

Wat verschrikkelijk dat Lisa niet beter is geworden. Maar wees er trots op dat je deze beslissing voor haar hebt kunnen nemen en tot het laatst bij haar ben gebleven. Sterkte Ach gut

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:48

Heel veel sterkte...
Het kost tijd, maar er zal een dag komen dat je weer naar haar foto kan kijken met een glimlach op je gezicht in plaats van met een traan.
Tot die tijd wens ik je alle kracht toe om dit verlies een plekje in je hart te geven.

"Don't Cry for the Horses"

Don't cry for the horses
That life has set free
A million white horses
Forever to be
Don't cry for the horses
Now in God's hands
As they dance and they prance
To a heavenly band
They were ours as a gift
But never to keep
As they close their eyes
Forever to sleep
Their spirits unbound
On silver wings they fly
A million white horses
Against the blue sky
Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved
Manes and tails flowing
They Gallop through time
They were never yours
They were never mine
Don't cry for the horses
They will be back someday
When our time has come
They will show us the way
On silver wings they will lift us
To the warmth of the sun
When our life is over
And eternity has begun
We will jump the sun
And dance over the moon
A Ballet of horses and riders
on the winds
to a heavenly tune
Do you hear that soft nicker
Close to your ear?
Don't cry for the horses
Love the ones that are here
Don't cry for the horses
Lift up your sad eyes
Can't you see them
As they fly by?
A million white horses
Free from hunger and pain
Their spirits set free
Until we ride again

by Brenda Riley-Seymore

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:50

LilyLuna schreef:
..Het is ook oneerlijk, dat dit bij Lisa moest gebeuren.Waarom, het was zo'n leuk beest.
Ik weet nog die ene 'kerstbosrit' toen we haar een belletjes slinger om hadden gedaan,dat was echt zo leuk.
(je weet nog hoe bang/voorzichtig ik was na een rotervaring met een paard dat op hol ging, Lisa heeft me daar weer helemaal overheen geholpen..)
Het is verschrikkelijk moeilijk, ik weet hoeveel verdriet jij hiervan hebt. Vriendjes zijn?
En ik zal het ook moeilijk vinden om langs Lisa's weitje te fietsen, ik riep haar altijd even, en dan keek ze altijd om en hinnikte soms (volgens mij dacht ze dan soms dat jij het was.)
Ach gut

Ja de kerstrit was geweldig..

wat een paard was het.. wat een karakter.
en om haar dan zo hulpeloos te zien liggen, zo zwak...
Het doet zo'n zeer Verdrietig

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:53

Tis al veel gezegt, maar ik wens je nog véél sterkte en suc6 de komende tijd! Ach gut

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 21:35

Meid ik wens je alle sterkte!! Het is het beste voor haar... Ik hoorde het net van kine op msn ze zei meot je er maar is naar gaan kijken..het is echt zo erg en nog zo jong... Heel erg veel sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:00

ml0es schreef:
Meid ik wens je alle sterkte!! Het is het beste voor haar... Ik hoorde het net van kine op msn ze zei meot je er maar is naar gaan kijken..het is echt zo erg en nog zo jong... Heel erg veel sterkte!!

Christine?

Ja.. ze zou 12 worden in Mei..
Zo'n sterke gezonde haflinger.. als ik naar een foto kijk ga ik weer huilen.... het doet zo'n pijn. waarom mijn paarden? Na stephanie kwam Lisa, en ook dat mocht niet langer duren dan 2 jaar.
Verdrietig

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:09

Wat een verdriet en pijn zul jij hebben...
Heel erg veel sterkte meisje..

Just this side of heaven is a place called Rainbow Bridge.
When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.

All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.
They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent. His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.

You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.

Then you cross Rainbow Bridge together....

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:13

Ik heb die flash weleens gezien.. zo mooi...

Pff... Ik kan het maar niet bevatten. Dan loop ik haar stal in, en dan is het zo leeg... Ik hoor af en toe rotopmerkingen via via, dat het wel erg is voor Lisa maar niet voor mij etc, maar het raakt me echt niet.. Op een ander moment zou ik uitelkaar spatten misschien maar het kan me allemaal niets schelen, niemand kan wat veranderen aan de band die Lisa en ik hadden. Gelukkig zijn er zoveel lieve mensen die me steunen en afleiding geven, ik hoef het niet allemaal alleen te verwerken.. Ik zie alles nog zo voor me, van vanmiddag.. Mijn sterke paard, op de grond... Zacht hinnikend, totdat het niet meer ging.. Verdrietig

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:44

LilyLuna schreef:
Ach gut

Hetzelfde...

Nooit meer als 'k naar school of van school naar huis fiets een Lisa die vrolijk kijkt zodra je haar roept.
Ook sterkte aan de geitjes...Lisa was hun moeder! Ach gut
En Lisa is jouw baby, Roos... Knipoog

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:45

wat zijn die mensen oneerlijk om te zeggen dat het voor jou niet rot is !!

het was jou paardje,je allerbeste vriendin!!
tuurlijk is het gartstikke rot voor je !!

zulke mensen kan ik wel wat doen ! Boos!

niets van aantrekken meid,je weet zelf wel beter !!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 23:21

Alacairion schreef:
Ik heb die flash weleens gezien.. zo mooi...

Pff... Ik kan het maar niet bevatten. Dan loop ik haar stal in, en dan is het zo leeg... Ik hoor af en toe rotopmerkingen via via, dat het wel erg is voor Lisa maar niet voor mij etc, maar het raakt me echt niet.. Op een ander moment zou ik uitelkaar spatten misschien maar het kan me allemaal niets schelen, niemand kan wat veranderen aan de band die Lisa en ik hadden. Gelukkig zijn er zoveel lieve mensen die me steunen en afleiding geven, ik hoef het niet allemaal alleen te verwerken.. Ik zie alles nog zo voor me, van vanmiddag.. Mijn sterke paard, op de grond... Zacht hinnikend, totdat het niet meer ging.. Verdrietig

Hmm ik heb denk ik wel enig idee wie zulke rottige dingen zou zeggen. Boos!
Waarschijnlijk is diegene erg jaloers op de band die je met Lisa had.
Het is altijd een verdrietig moment als je een dier moet verliezen Huilen
Gelukkig heb je nog je mooie herrinneringen aan haar.Die kun je niet meer verliezen. Ach gut

jessie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 23:52

heel veel sterkte en je hebt een goede beslissing genomen.

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 00:04

Wat moet ik zeggen..... woorden helpen nu niet. Het verdriet moet eerst een plaatsje krijgen, daarna komt berustiging en dan kunnen de mooie herinderingen komen...........

Het is moeilijk en zwaar om een speciaal iemand te verliezen. Het kost tijd maar ooit komt de dag dat je met een glimlach terug kan denken aan die gene...........

Heel veel sterkte!

xlaurax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 08:07

Heel veel sterkte en inderdaad niemand kan de band die jij en Lisa hadden veranderen, dat is iets tussen jullie tweeën....

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 08:56

Ontzettend veel sterkte met dit wijze besluit.
Makkelijk zal het nooit zijn, maar het is wel beter voor Lisa.
Nogmaals onzettend veel sterkte.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 08:58

heel veel sterkte ermee en het zal wel een moeilijk besluit geweest zijn
sterkte!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 08:59

Heej Roos,
ik zit hier met tranen in m'n ogen en dat na alles wat je voor lisa hebt gedaan... ik wens je super veel sterkte toe... ik hoop dat je er snel weer boven op komt!!! suc6
liefs christine

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:03

sterkte meid
ik leef met je mee Huilen

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:04

Wat moet je zeggen op zo'n moment...
Ik zal aan je denken en meid je hebt het beste voor haar gedaan en ik neem mijn petje voor je af.
Er komt een moment dat je met een lach aan haar terug denkt, maar ook na jaren komt er ook weer een traan.. maar dat betekendt enkel maar dat je haar nooit zal vergeten en ze altijd een plek in jouw hart heeft.

Ach gut

_arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:12

heeej..

ik sit hier ook met trane in me oge.. ik hoorde et van kine.. ik wens je hil vil sterkte toe.. !!

groetjes arianne..

(ik ben een vriendin van kine )

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:01

Heel veel sterkte ermee

Justnon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:32

Ik ken je niet maar ik weet wel precies wat je doormaakt, ik heb mijn paardje ook alleen achter moeten laten en mijn paardje was pas negen jaar oud. Het doet pijn dat weet ik, maar net zoals iemand anders al zei, eens kan je naar haar foto kijken en komt er een glimlach op je gezicht omdat je terugdenkt aan de momenten die zo fijn waren met haar..

Zelf heb ik nu een nieuw paardje en ik verzeker je dat dit zeker het lege gevoel opvult en je alles aan dit paardje geeft maar je houdt 2 plekjes in je hart, eentje voor Roos en de andere voor je toekomstige paardje...

Ik wens je heel veel sterkte toe en laat haar leven in je herinneringen Ach gut

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:41

Och jeetje..
Ik schrok al toen ik de titel zag..

Meid, ik wil je heel erg veel sterkte toewensen, en zoals hierboven inderdaad al is gezegd:
Ooit denk je aan haar terug met een glimlach op je gezicht. Jaren later kunnen er ook weer tranen vloeien, maar dat is een symbool van jouw liefde voor haar. Dat je haar nooit zult vergeten.

Heel erg veel sterkte meis!