Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sherwood schreef:hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest.
moet toch nog weer de wekelijkse boodskappies doen

flettie schreef:sherwood schreef:hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest.
Neuenhaus?moet toch nog weer de wekelijkse boodskappies doen

cijsalover schreef:kan iemand ff linken? vindt de link niet meer terug
sherwood schreef:
hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest.

Serendipity1 schreef:sherwood schreef:
hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest.
Hmm... Denk je dat ht er nu of maandag ook nog is?
En aan welke straat is dat?

). Alane schreef:Ben ook nog even wezen kijken bij de Aldi en ze hadden echt nog plenty, terwijl de vorige keer en met een uur alles op was.
de dekens zijn echt super.
De chaps waren wat te lang voor mijn dochter en zagen er toch verder goed uit.
De rijbroeken zij ook wel mooi alleen de kinderbroeken hadden geen rek in de taille.
De cap was ook goed en mooi.
en heb maar 3 dekens, 2 halstersetjes, 2 X handschoenen, rijlaarzen, broek, 2 X shirt en een cap meegenomen
@[naam]: Als je in Overdinkel de grens overgaat en bij de verkeerslichten rechts krijg je an de rechterkant een Aldi, die had sowieso nog genoeg broeken, chaps, handschoenen, cappen, shirts en bodywarmers.
De dekens waren er nog een paar van, en de halstersetjes ook.
en nog genoeg poetskisten.
Grrrr. Ik ben d e16e naar de Aldi geweest ( bij nieuweschans de grens over). Ik was er om 1 uur en alles was toen al op!! 
En op die manier is dat toch nog best duur hoor...