Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:36

Riëtte, die chaps, is dat wat? Op internet zagen ze er erg flodderig uit, terwijl ze er in de folder weer errug interessant uit zien...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:13

kan iemand de folder inscannen? Ik kan het niet meer vinden op internet.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:52

Komt eraan!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:14

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 12:53

hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest. Haha!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:02

sherwood schreef:
hahaha grappig dat iedereen zo'n moeite heeft moeten doen voor die spullen. Ik was gisteren toch even bij de aldi, en alles lag er nog hoor. Alleen de caps waren wat uitgedunt zeg maar. Maar ik heb een super mooie blauwe deken gekocht met halster en touw in de zelfde kleur. En een cap en handschoentjes. Er ligt hier nog zo veel, er is helemaal geen run op geweest. Haha!

Neuenhaus? Schijnheilig moet toch nog weer de wekelijkse boodskappies doen Tong uitsteken

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:05

die chaps zagen er best plezierig uit, heel anders als die oude suede die ik heb (je weet wel, met franjes), alleen heb ik dikke kuiten en de M (? 40-42) konden met geen mogelijkheid dicht, had nog een ruimte van zo'n 4 cm te overbruggen. Was dus de vraag of een grotere maat wel had gepast...
De dekens heb ik her en der ook nog zien liggen, rijlaarzen ook. Enkele caps en wat chaps. Ik heb geen enkel halster gezien, we wat shirtjes en bodywarmers.
Mijn broer is gister naar Emlichheim geweest, daar waren nog bodywarmers te kust en te keur (voor de rest heeft hij geen verstand van paardenspul)...

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:26

kan iemand ff linken? vindt de link niet meer terug Bloos

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:44

flettie schreef:
sherwood schreef:

Neuenhaus? Schijnheilig moet toch nog weer de wekelijkse boodskappies doen Tong uitsteken

Yep, die daar bij de rotonde zit. Die dekens zijn echt super kwaliteit!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:02

cijsalover schreef:
kan iemand ff linken? vindt de link niet meer terug Bloos

Die link werkt blijkbaar niet meer??? Een eindje naar boven is de folder afgedrukt....

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:44

sherwood schreef:

Hmm... Denk je dat ht er nu of maandag ook nog is?
En aan welke straat is dat?
[/quote]

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:40

Afwachten denk ik. Maar als je op de Aldi-site kijkt ( www.aldi.de staan dus de paardenspullen niet meer op), dan kun je ook zoeken naar een Aldi bij jou in de buurt. Moet j alleen een duitse plaats in de buurt weten te vinden...

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:48

Serendipity1 schreef:
sherwood schreef:

Hmm... Denk je dat ht er nu of maandag ook nog is?
En aan welke straat is dat?

[/quote]
denk het eigenlijk wel. Ik was de enige die in die berg stond te spitten. Ja misschien dat het vandaag wat harder gaat gezien het zaterdag is, maar leeg zal het toch niet zijn maandag denk ik.
Hoe die straat heet... goeie vraag. Het is iig de enige aldi in neuenhaus. en zit op de weg naar veldhausen, nog voordat je neuenhaus uit bent gereden.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:57

Is er nog geen zekerheid dat deze actie straks ook naar Nederland komt overwaaien?
Het is her tijdens de eerste actiedagen bij de Aldi toch al een geweldadig slagveld, dus als deze actie komt wil ik me er wel goed op voorbereiden! Haha!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:38

Ik ben bang dat Aldi nederland nog een jaartje afwacht... Mocht de actie hier in nederland wel gaan lopen, reken maar dat ik dan optijd in de rij sta, dit aangezien mijn paard net vandaag haar halstertouw heeft kapotgeropt (kwallebeest Boos! ).

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 16:29

Ben ook nog even wezen kijken bij de Aldi en ze hadden echt nog plenty, terwijl de vorige keer en met een uur alles op was.

de dekens zijn echt super.
De chaps waren wat te lang voor mijn dochter en zagen er toch verder goed uit.

De rijbroeken zij ook wel mooi alleen de kinderbroeken hadden geen rek in de taille.
De cap was ook goed en mooi.
en heb maar 3 dekens, 2 halstersetjes, 2 X handschoenen, rijlaarzen, broek, 2 X shirt en een cap meegenomen

@Cynthy: Als je in Overdinkel de grens overgaat en bij de verkeerslichten rechts krijg je an de rechterkant een Aldi, die had sowieso nog genoeg broeken, chaps, handschoenen, cappen, shirts en bodywarmers.
De dekens waren er nog een paar van, en de halstersetjes ook.
en nog genoeg poetskisten.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:40

Alane schreef:
Ben ook nog even wezen kijken bij de Aldi en ze hadden echt nog plenty, terwijl de vorige keer en met een uur alles op was.

de dekens zijn echt super.
De chaps waren wat te lang voor mijn dochter en zagen er toch verder goed uit.

De rijbroeken zij ook wel mooi alleen de kinderbroeken hadden geen rek in de taille.
De cap was ook goed en mooi.
en heb maar 3 dekens, 2 halstersetjes, 2 X handschoenen, rijlaarzen, broek, 2 X shirt en een cap meegenomen

@[naam]: Als je in Overdinkel de grens overgaat en bij de verkeerslichten rechts krijg je an de rechterkant een Aldi, die had sowieso nog genoeg broeken, chaps, handschoenen, cappen, shirts en bodywarmers.
De dekens waren er nog een paar van, en de halstersetjes ook.
en nog genoeg poetskisten.

OK dan!
Bedankt. Ga maar eens kijken of er ouders zijn die vrijwillig met me mee willen Clown

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:15

Boos! Grrrr. Ik ben d e16e naar de Aldi geweest ( bij nieuweschans de grens over). Ik was er om 1 uur en alles was toen al op!! Bloos!

Volgende keer nog eerder gaan!

melody2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:37

Ik denk dat ik je voor ben geweest, ik had een winkelwagen vol bij de winkel in Bunde.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:56

Viel wel mee met de drukte hiero, vanochtend. Halsters kon ik niet vinden, maar verder?

Ik heb een donkerblauwe rijbroek voor een vriendin, en voor mezelf handschoenen, chaps (moet ik nog passen), een regenjack en een bodywarmer (beige).

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:08

Ik ben net nog geweest Bloos
Moest voor kennis een broek ophalen (nou niet moeten maar even gedaan)
en ze hadden hier weer dekens bij gekregen...
en halsters, zatersdag was de lichtblauwe S uitverkocht en had M meegenomen en daar verzuipt pony van dochter dus compleet in.

heb gelijk voor dochter nog maar even 3 broeken, 2 shirts, poetskist , bodywarmer en chaps opgehaald. Komt ze de zomer wel mee door Haha!

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:58

Hmm, ik kan jullie allemaal uit de droom helpen, de rijbroeken lubberen gigantisch uit na een week rijden, zitten ook echt helemaal niet lekker, de handschoentjes zijn na twee keer rijden aan de binnenkant al versleten, en de caps zitten telkens scheef op je hoofd en zitten veel te hoog... 3 x niks dus... Schijnheilig En op die manier is dat toch nog best duur hoor...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:52

Schud nog harder wakker Haha!

De handschoientjes doen het harstikke goed, zelfs met mennen.
De cap zou inderdaad wat lager mogen zitten maar gaan niet scheef zitten (zoonlief heeft hem voor het mennen)
De broeken zitten volgens mijn dochter en een kennis wel goed en na 2 X dragen en 3 X uitwassen zitten ze nog steeds netjes. Het zijn geen Kentucky broeken of een ander A-merk. de handschoenen idem... maar als zomer broek en zo voor erbij...
Vwb de cap staat hetzelfde nummer in als in de dure cap van mijn dochter, welke waarde is daar dan aan te hechten?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:59

Wat dat uitlubberen betreft... Iets dat uitlubbert is gewoon te klein, daar staat gewoon teveel druk op de stof.

Stoffen handschoentjes zijn net zo duur en (bij mij iig) ook snel kapot.

Een cap is zo wie zo niet iets wat ik bij de Aldi oid zou kopen, daarvoor geef ik liever wat meer geld uir. Hoe die dingen zitten doe ik dus geen uitspraken over.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:46

Wat dat uitlubberen betreft, dat meisje paste de broek prima, de kwaliteit van de stof is gewoon om van te janken, hetzelfde geldt voor de kwaliteit van de handschoenen. De caps zijn zo slecht dat ik ze niet op mijn hoofd zou willen zetten... Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik een andere kwaliteit gewend ben. Dit zijn gewoon spullen die je kunt vergelijken met de kwaliteit van zadels van zadelmarkt...