Belladin.. kwam die ook van valkenbos? die staat ook bij mij op stal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ambiiee schreef:Voor wat ik weet is dat Ome kees, Cassandra, Sjoko Geraldine nog bij elkaar staan. Action is naar Les Chevaux.. Clint staat daar ook.. En Kleine jan ook.. Blacky staat bij mij achter in koedijk, als ie nog leeft... Caro is inmiddels overleden, en van de pension paarden staat nestor nu op de steenen kamer, tempo had ik nog een keer gezien aan het kanaal en spirit nog steeds van ermelinde.. Prins is ook niet meer van Janna, die heeft ze ook al ruime tijd terug verkocht.
Van cassandra en Ome kees, die nu Penotti en Flintstone heeten, heb ik nog nieuwe recente foto's van.

Ambiiee schreef:Voor wat ik weet is dat Ome kees, Cassandra, Sjoko Geraldine nog bij elkaar staan. Action is naar Les Chevaux.. Clint staat daar ook.. En Kleine jan ook.. Blacky staat bij mij achter in koedijk, als ie nog leeft... Caro is inmiddels overleden, en van de pension paarden staat nestor nu op de steenen kamer, tempo had ik nog een keer gezien aan het kanaal en spirit nog steeds van ermelinde.. Prins is ook niet meer van Janna, die heeft ze ook al ruime tijd terug verkocht.
Van cassandra en Ome kees, die nu Penotti en Flintstone heeten, heb ik nog nieuwe recente foto's van.
TasjaIsLief schreef:Nestor, Alexa en pino staan nu bij mij op stal![]()
Belladin.. kwam die ook van valkenbos? die staat ook bij mij op stal
Mandarijn schreef:Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar als iemand nog op zoek is naar Cassandra (of Penotti zoals wij haar kennen), ze heeft jaren als manegepony op mijn werk gelopen en ik heb haar inmiddels overgenomen voor haar pensioen.
Dus mocht iemand het leuk vinden, kan ik foto's van nu sturen. Er staat er ook eentje in mijn profiel.
radnah2 schreef:Mandarijn schreef:Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar als iemand nog op zoek is naar Cassandra (of Penotti zoals wij haar kennen), ze heeft jaren als manegepony op mijn werk gelopen en ik heb haar inmiddels overgenomen voor haar pensioen.
Dus mocht iemand het leuk vinden, kan ik foto's van nu sturen. Er staat er ook eentje in mijn profiel.
Cassandra heeft mij vroeger gebeten in m'n schouder en moest hiervoor naar dokter om te hechten/lijmen. Ben daarna heel lang bang geweest voor d'r