manege VALKENBOS!! waar zijn de paarden gebleven??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: manege VALKENBOS!! waar zijn de paarden gebleven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 23:24

Nestor, Alexa en pino staan nu bij mij op stal Lachen
Belladin.. kwam die ook van valkenbos? die staat ook bij mij op stal Lachen

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:26

hallo allemaal!

misschien een beetje late reactie, maar ik zag dat er mensen op zoek waren naar knakker. Ik heb knakker gekocht van de manege en heb hem nu dus bijna 3 jaar. Het gaat heel goed met m en hij staat inderdaad in heerhugowaard en hij heeft het erg naar zijn zin!
voor foto's van hem moet je maar even op mijn profiel kijken.
Hij is echt veranderd, je herkent m niet meer terug! (ook qua gedrag) af en toe is het net een hengst Haha!
Wel grappig dat jullie naar m op zoek waren.

x milou

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:55

hoi
in een ander topic is gezegd dat pino ingeslapen is en dat meisje was echt alleen naar pino opzoek en niet naar de rest. dus ik denk dat ze gelijk heeft. ook milou (van hier boven), zegt ook dat ze ingeslapen is. dus ik denk dat ze niet meer leeft.

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:32

Een vriendin van mij heeft rakker overgekocht..
Toen ze te groot werd voor hem, is ie verkocht aan iemand anders, Laatst zagik hem nog op marktplaats staan ja.. (net als anne)

Xx

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:37

Op sjoko reed ik veel en op casandra, ik vind het leuk als ze zo eigenwijs waren,, toen was ik denk ik 8/9 ?? En ik had met een wedstrijd met een zwarte shet (volges my sjoko) 1 punt meer dan een vriendin die al veel langer dan my reed.. Omdat ik op me vertrouwde shetje zat Tong uitsteken

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 21:12

Voor wat ik weet is dat Ome kees, Cassandra, Sjoko Geraldine nog bij elkaar staan. Action is naar Les Chevaux.. Clint staat daar ook.. En Kleine jan ook.. Blacky staat bij mij achter in koedijk, als ie nog leeft... Caro is inmiddels overleden, en van de pension paarden staat nestor nu op de steenen kamer, tempo had ik nog een keer gezien aan het kanaal en spirit nog steeds van ermelinde.. Prins is ook niet meer van Janna, die heeft ze ook al ruime tijd terug verkocht.

Van cassandra en Ome kees, die nu Penotti en Flintstone heeten, heb ik nog nieuwe recente foto's van.

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:53

Ambiiee schreef:
Voor wat ik weet is dat Ome kees, Cassandra, Sjoko Geraldine nog bij elkaar staan. Action is naar Les Chevaux.. Clint staat daar ook.. En Kleine jan ook.. Blacky staat bij mij achter in koedijk, als ie nog leeft... Caro is inmiddels overleden, en van de pension paarden staat nestor nu op de steenen kamer, tempo had ik nog een keer gezien aan het kanaal en spirit nog steeds van ermelinde.. Prins is ook niet meer van Janna, die heeft ze ook al ruime tijd terug verkocht.

Van cassandra en Ome kees, die nu Penotti en Flintstone heeten, heb ik nog nieuwe recente foto's van.

Nestor was nog mijn oude verzorgpaardje,
op valkenbos daarna nog 1 jaar geloof ik op molendijk gestaan en toen was ik gestopt met rijden, nu inmiddels alweer begonnen met rijden, af en toe nog eens op mijn vertrouwde paardje Bloos
verder weet ik alleen nog dat kleine jan op les chevaux stond maar dat wisten jullie al..

Ave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:51

Ik las hier dat jullie opzoek zijn naar ene Bugs Bunny? Nu, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar als jullie nog naar hem/haar opzoek zijn dacht ik reageer toch maar even. De manege waar mijn zusje rijdt namelijk heeft een Bugs op de manege. Ik geloof een ruin van rond de 1.40/1.50 met zwarte manen en een hele licht bruine kleur. Hij is ontzettend braaf en veel kinderen leren op hem voor het eerst galoperen, omdat hij zo heerlijk zit! Ja

Ik kan helaas de foto niet zien, maar als jullie meer willen weten moeten jullie maar even pmen!

MyWala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:27

ok beetje laat misschien, maar blacky staat iid in koedijk, en leeft ook nog;)
die rijd zelfs ook nog, ze is nog heel actief voor zo'n oud ponytje Tong uitsteken

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:45

Ambiiee schreef:

Zou ik die foto's mogen ??
Ik reed vroeger aak op cassandra (ook op sjoko:P)

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 20:17

TasjaIsLief schreef:
Nestor, Alexa en pino staan nu bij mij op stal Lachen
Belladin.. kwam die ook van valkenbos? die staat ook bij mij op stal Lachen

Nestor staat op de steenen kamer,,, En jij woont toch in belgie ?

lisajoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:00

Jaren later.. ik weet het. maar nadat ik foto´s tegenkwam ben ik nog een beetje opzoek gegaan naar een aantal pony´s.

Dit is alles wat ik weet..
Shadow, Maple Leaf (nu Goofy), Pepsi, Clint en Jessy zyn naar manege de Delft in Assendelft gegaan.
Pepsi en Jessy werden al snel doorverkocht. waar ze naartoe zijn gegaan, geen idee.
Shadow staat nu samen met Zadinia en Dotje weer bij Vincent in Amsterdam, De Hollandse Manege.
Robbedoes stond eerst in heerhugowaard, maar dat is helemaal mis gegaan.
Hij kwam later op manege De Delft. Niet meer terug te herkennen! Zag er erg slecht uit..
Is ook weer doorverkocht, waarheen onbekend.
Madelief en Roy staan inderdaad op een weiland is Heerhugowaard.
Pino is naar molendijk gegaan. Onwijs leuke tijd gehad, maar die had iets, en is ingeslapen.
Rakker stond daar ook een tijdje en is vrij snel weer verkocht.
over Kleine Jan had ik ook gehoord dat hij daar in Drente stond.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:55

iemand nog enig idee waar george is gebleven?
die enorme vos ruin?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:03

Ik ben bevriend met de mensen die Roy en Madelief hadden gekocht en ik heb te horen gekregen dat Roy ingister is overleden aan natuurlijke dood.

ElisaAppie6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:28

Pikachu kennen jullie haar? Een bruine shetlandmerrie van ongeveer 11-10 jaar?

ElisaAppie6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:34

Zeg ze er ongeveer zo uit?https://www.google.nl/search?hl=nl&q=Pikachu+Waarland&bav=on.2,or.r_qf.&biw=1360&bih=622&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=U3BZUfjRJ6WX0QWpnIHwDQ#um=1&hl=nl&tbm=isch&sa=1&q=Pikachu+Shetlandmerrie+waarland&oq=Pikachu+Shetlandmerrie+waarland&gs_l=img.3...15667.23724.4.23851.40.36.4.0.0.0.145.2534.35j1.36.0...0.0...1c.1.7.img.mp4mQGjNNRk&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.d2k&fp=e8fe05e020a715e6&biw=1360&bih=622&imgrc=PXtp1nVtor6CfM%3A%3Bj91_g6s2jGzWBM%3Bhttp%253A%252F%252Fprofile.ak.fbcdn.net%252Fhprofile-ak-ash4%252Fc88.26.324.324%252Fs160x160%252F401329_300328713356229_969463921_n.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fnl-nl.facebook.com%252FStalBoomerwaal%253Ffilter%253D1%3B160%3B160

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:47

Ik heb je via de pb al bericht. Het gaat heel goed met pika en je bent welkom om haar te bezoeken hoor!

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:24

Hallo, ik weet niet precies waar alle paarden staan maar ik heb wat oude foto's van de meeste paarden die er stonden.
ze staan in dit album voor diegene die het leuk vind ze weer te zien: http://www.mijnalbum.nl/Album=NOGCOFCC

TessNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:19

Sorry voor deze late reactie!
Hoi, pepsi staat nu volgens mij al een tijdje op onze manege. Hij is ook een tijdje mijn carrousel pony geweest, als jullie willen kan ik wel wat foto's sturen van hoe hij er nu uitziet. Ik zou ook best wat meer foto's willen om te zien hoe hij er eerst uit zag (als het hem is).

TessNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:57

Is er misschien een duidelijke foto van het hoofd van Pepsi? De Pepsi waar ik het over heb heeft namelijk een soort maanvormige bles, kan alleen even geen goede foto plaatsen dus dan doe ik maar die van de manege site.
Afbeelding dat is hem <3

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:17

Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar als iemand nog op zoek is naar Cassandra (of Penotti zoals wij haar kennen), ze heeft jaren als manegepony op mijn werk gelopen en ik heb haar inmiddels overgenomen voor haar pensioen.
Dus mocht iemand het leuk vinden, kan ik foto's van nu sturen. Er staat er ook eentje in mijn profiel.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:49

Mandarijn schreef:
Ik weet dat dit een heel oud topic is, maar als iemand nog op zoek is naar Cassandra (of Penotti zoals wij haar kennen), ze heeft jaren als manegepony op mijn werk gelopen en ik heb haar inmiddels overgenomen voor haar pensioen.
Dus mocht iemand het leuk vinden, kan ik foto's van nu sturen. Er staat er ook eentje in mijn profiel.

Cassandra heeft mij vroeger gebeten in m'n schouder en moest hiervoor naar dokter om te hechten/lijmen. Ben daarna heel lang bang geweest voor d'r :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:37

radnah2 schreef:
Mandarijn schreef:

Cassandra heeft mij vroeger gebeten in m'n schouder en moest hiervoor naar dokter om te hechten/lijmen. Ben daarna heel lang bang geweest voor d'r :j

Ja was het zo'n krengetje toen? Zou je nu niet meer zeggen, ze is echt zo'n schattig omaatje nu. :))

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:01

Wat leuk om een foto te zien van haar!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:20

Afbeelding

Dit ben ik op cassandra