stef schreef:Met alle respect, maar we horen het verhaal maar van 1 kant. Je weet niet wat er met die chauffeur aan de hand was. Dus nu kunnen we hem wel met zijn alles gaan veroordelen, maar, was je erbij? Met een groto combine is niet altijd alles aan de zijkant goed te zien.
Iemand die ik ken is vrachtwagen chauffeur en heeft ooit 2 fietsers dood gereden. Hij stond voor het stoplicht, en hun waren ernaast gaan staan (buiten zijn gezichtsveld). Stoplicht gaat op groen, hij rijdt weg, hoort een klap, remt, en toen was het al te laat.
Hij kon hier he-le-maal niks aan doen, maar je had ze moeten horen! Hij had ladderzat achter het stuur gezeten en weet ik veel (wat dus niet waar is)
Eh sorry hoor.... maarre hoe kan iemand een paard over het hoofd zien? Zulke kleine wezentjes zijn het niet! Er zat ook nog eens een persoon op wat dus ook opvallend moet zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iemand in een tractor ( op een smalle weg ) een mens MET paard niet kan zien!!!!! Sorry daar kan ik echt niet in komen! Als vrachtwagen chauffeur en fietsers kan ik me WEL voorstellen omdat ze in de genoemde situatie naast de wagen stonden en tja dan zie je ze niet.... maar wees nou eens reeel, smalle weg... paard met mens en tractor.... dat kan je toch niet missen? En als je ziet dat een paard met mens in de sloot valt... dan gebruik je ook ogen niet hoor! En ook je spiegels niet! Ik vind het echt een bizarre situatie en ik hoop dat dat meisje heel snel beter wordt en er geen nachtmerries aan overhoudt!
Het lijkt me vreselijk voor dat paard.... stel je eens voor.... zo'n zware wagen over je been... oh kippenvel!
Ik hoop dat ze de man die het veroorzaakte toch een straf opleggen, al is het maar voor onoplettendheid!
Regel als je auto rijdt is dan ook: JIJ BENT SNELLER,ZWAARDER EN DUS HEB JE BETER DAN WIE DAN OOK OP TE LETTEN!!!!!!!!
HIJ DUS OOK!!!!!!!