Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kunnen we binnenkort weer samen starten ipv ik alleen
En je kan weer meedoen op Gracy in de les
!
. Gracy bleef net zolang achteruit lopen totdat haar kont tegen de bakrand kwam, en toen bleef Gracy zich steeds in verzet.
Toen Tatjana de staldeken erop deed, ging Gracy weer zich asociaal gedragen.. het leek of ze wilde geen deken erop hebben. Daarna liep Gracy rustig mee met Tatjana naar d'r stal. Daar kreeg ze lekkere appels van Megantjuh.

Christatjuh schreef:Het is al een hele vooruitgang dat grace gewoon gelongeerd kan worden.

Megantjuh schreef:Ze heeft nu natuurlijk veel spierpijn, ze heeft ook pijn door haar gigantische scheefheid, logisch dat ze nog niet op en top is.
Coliena schreef:Ik ben echt blij voor jullie! Hopelijk komt alles snel weer goed. Mag ik wel eens vragen hoe Tatjana zo zeker weet dat ze geen pijn meer heeft?
Megantjuh schreef:Ze maakt er dus gewoon een spelletje van..
Coliena schreef:Ik ben echt blij voor jullie! Hopelijk komt alles snel weer goed. Mag ik wel eens vragen hoe Tatjana zo zeker weet dat ze geen pijn meer heeft?
Megantjuh schreef:Bedankt Bets voor je toelichting...
Ik duim nog altijd voor Grace...
Bets schreef:Dat komt echt wel goed, maar dit heeft gewoon grote impact voor paard, en heeft dus veel geduld en tijd nodig. Maar goedkomen zal het wel doen, daar heb ik alle vertrouwen in.

::)) 
!!! Eindelijk, na ruim 6maanden... 
Megantjuh schreef:Ik zal vanmiddag even snel wat foto's neerzetten. Zondag gaan we waarschijnlijk weer bij de training kijken dus ook dan zullen we foto's maken!!
IK BEN ZO BLIJ!
Na ruim 6mnd eindelijk iemand die het waar kan maken en iets voor ons bereikt!
(grapje)