Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinky_girl schreef:
Sorry dat ik mijn woordje zo snel klaar had over arabieren (ook voor de arabieren lovers die zich aangesproken voelden) Blijkbaar was dit onterecht. Ik hoop voor jou dat Bo mijn 'ideeen' over arabieren weghaalt.
Succes ermee en nog 1 tipje: begin bij het begin... Ik neem nogal snel iets aan als mensen dat zeggen, en volgensmij is dat een (goede) karaktereigenschap van arabieren dat als ze je eenmaal vertrouwen....
Citaat:IK BEN TOCH MET DE PROEFRIT OOK IN HET BOS GEWEEST?!?!?!?!?
Ik had toch ook maar gehoord dat heel veel kleine meisjes makkelijk op haar kunnen rijden.Als ze hadden gezegt: ja soms bokt ze en ze is heel sterk etc. had ik haar echt niet gekocht hoor! Ik kocht een fijn paardje...
Sunnylover schreef:"Probeer eens rustig te worden"
Mag ik effe kotsen?Ik ben hartstikke rustig...Maar van dat eeuwige commentaar van die zeikerds word ik wel opgefokt jah!! En onder het rijden ben ik ook altijd de rustigste...Ik vind het ook al vreemd,
want ik had de 2x daarvoor hetzelfde stuk gereden (1x met iemand er bij en 1x zonder iemand erbij) en toen deed ze helemaal niets! Gaf geen kick! En nu opeens terwijl ik mega rustig en ontspannen was begint ze uit het niets (ook niet oren naar achteren ofzo) te bokken,ik had het helemaal niet zien aankomen...De volgende dag gebeurde er hetzelfde...Dat vind ik zo vreemd...De keren daarvoor deed ze dat stuk perfect....En naar dat stukje toerijden duurt al zeker 10 minuten en daar was er ook nog niets aan de hand,daarvoor ook niet! Dus het kan niet aan het tuig liggen (ook niet aan de peesbeschermers) en ook niet aan mij.......